Arme postbode's; dhl bezorgers!!
donderdag 24 mei 2012 om 13:35
Die met dit weer met dit weer de bestellingen van zalando en andere online winkels thuis brengen.
Vanaf mijn keukenraam zie ik de postbode met een rood bezweet gezicht het zalando pakketje brengen bij de buren verder op.
Ik hoop toch zo dat ze hem wel iets van een waterijsje of blikje fris aanbieden.
Ik weet het, het is zijn werk, en er werken nog zoveel mensen met dit warme weer; maar toch, even een vriendelijk gebaar kan geen kwaad.
Vanaf mijn keukenraam zie ik de postbode met een rood bezweet gezicht het zalando pakketje brengen bij de buren verder op.
Ik hoop toch zo dat ze hem wel iets van een waterijsje of blikje fris aanbieden.
Ik weet het, het is zijn werk, en er werken nog zoveel mensen met dit warme weer; maar toch, even een vriendelijk gebaar kan geen kwaad.
donderdag 24 mei 2012 om 13:43
Ik heb (of had) ook een kantoorbaan, in een heel oud pand zonder airco en vol in de zon. Maar vind ik toch wat anders.
Koffie en thee binnen handbereik. Lekker koel water bij de hand en als ik wilde ook fris uit de koeling.
Wat is er mis met wat vriendelijkheid en even vragen of mensen wat willen drinken met dit weer.
Koffie en thee binnen handbereik. Lekker koel water bij de hand en als ik wilde ook fris uit de koeling.
Wat is er mis met wat vriendelijkheid en even vragen of mensen wat willen drinken met dit weer.
donderdag 24 mei 2012 om 13:54
Ik ben postbode geweest maar vond het heerlijk in de zomer met dit weer. Lekker buiten zonder (regen)jas. Het is veel vervelender om de post te bezorgen in de winter. Als het sneeuwt en het is glad dan loop je veel meer kans te vallen, of dat je fiets onderuit gaat met die zware tassen. In de stromende regen is ook geen feestje, na 2 uur is je regenpak een vergiet.
Nee hoor, geen meelij mee hebben.
Nee hoor, geen meelij mee hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 24 mei 2012 om 13:55
de huizen bij mij in de straat worden allemaal gerenoveerd,
stijgerbouwers voegers , schilders .. allemaal in de volle zon te ploeteren. heb er net een doos waterijs heen gebracht, gister ook
ik lig zelf in huis op de bank met mn pootjes omhoog. met een waterijsje ...
bekkenshizzle olifanten enkels , 32 weken zwanger, puf puf ...
stijgerbouwers voegers , schilders .. allemaal in de volle zon te ploeteren. heb er net een doos waterijs heen gebracht, gister ook
ik lig zelf in huis op de bank met mn pootjes omhoog. met een waterijsje ...
bekkenshizzle olifanten enkels , 32 weken zwanger, puf puf ...