Asfalt met visgraat klinker patroon
donderdag 25 maart 2010 om 20:52
Eens kijken voor hoeveel verwarring dit topic gaat zorgen
Tsja, wat zag ik vandaag in het dorp: in plaats van de hele boel opnieuw in de klinkers te leggen hebben ze verschillende kleuren asfalt op de weg gelegd waarin ze een klinkerpatroon gedrukt hebben. Best mooi geworden (ik weet het omdat ik er echt op gelet heb en vorige week het asfalt al gezien had voor het patroon erin ging, anders had ik gedacht dat het klinkers waren) dus misschien wel een optie voor onze door zandgrond en mollen immer verzakkende oprit.
Maar waar koop je dat?
Google brengt me niet waar ik zijn moet dus wiens vriend zit er in de wegenbouw en weet me meer te vertellen??
Tsja, wat zag ik vandaag in het dorp: in plaats van de hele boel opnieuw in de klinkers te leggen hebben ze verschillende kleuren asfalt op de weg gelegd waarin ze een klinkerpatroon gedrukt hebben. Best mooi geworden (ik weet het omdat ik er echt op gelet heb en vorige week het asfalt al gezien had voor het patroon erin ging, anders had ik gedacht dat het klinkers waren) dus misschien wel een optie voor onze door zandgrond en mollen immer verzakkende oprit.
Maar waar koop je dat?
Google brengt me niet waar ik zijn moet dus wiens vriend zit er in de wegenbouw en weet me meer te vertellen??

donderdag 25 maart 2010 om 21:07
5x20 = 100 m² x 5 cm (dus 125kg/m² ) = 12,5 Ton
Aanvoer asfaltset etc etc.... denk duizendje of 4
OF ze moeten in de buurt bezig zijn.... En als je gekleurd asfalt wilt ben je meer kwijt.
EN als je het goed wilt doen, menggranulaat onder het asfalt en dan 6 of 7 cm erop.... kost het nog meer
Aanvoer asfaltset etc etc.... denk duizendje of 4
OF ze moeten in de buurt bezig zijn.... En als je gekleurd asfalt wilt ben je meer kwijt.
EN als je het goed wilt doen, menggranulaat onder het asfalt en dan 6 of 7 cm erop.... kost het nog meer
Aliquando et insanire lucundum est
donderdag 25 maart 2010 om 21:17
donderdag 25 maart 2010 om 21:17
donderdag 25 maart 2010 om 21:37
Moet dat vaak open dan ? Doek met overlap op riool leggen, menggranulaat, klinkers en klaar....
OF doorspuitpunten maken en die net buiten je straatwerk aanbrengen. Zand zou niet echt moeten verzakken als je het goed verdicht.... Veenlaag eronder ? Ik in Utrecht zuid ofzo denk ik
(Houten)
OF doorspuitpunten maken en die net buiten je straatwerk aanbrengen. Zand zou niet echt moeten verzakken als je het goed verdicht.... Veenlaag eronder ? Ik in Utrecht zuid ofzo denk ik

Aliquando et insanire lucundum est
vrijdag 26 maart 2010 om 01:13
grind met daarin losse tegels op je gebruikelijke looppad, goedkoop en hakvriendelijk. Je kunt zelfs een heel tegelpad leggen voor de kinderwagen...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross