Asociale buren

02-05-2020 22:28 218 berichten
Ik heb een buurman die nogal dol is op harde muziek. Helaas zijn onze portiekwoningen niet gebouwd met dikke muren, dus het dreunt altijd heel erg door. Vorige week buurman om 2 uur 's nachts aangesproken, hij deed toen open met een ballon in zn handen. Deed enorm rustig, begreep dat het wel hard stond en het was geregeld. Per ongeluk wel aangegeven welk huisnummer ik was, maar het leek me oké.

Vandaag weer de muziek kneiterhard. Ik heb toevallig hoofdpijn en kan het niet zo goed hebben nu. Ik lig met gedreun in bed en dat is niet fijn. Verder mag hij doen wat hij wil, maar een tikkeltje zachter mag wel.

Dus ik naar zijn huis, bel aan. Dacht, de vorige keer was hij ook redelijk, dus dit kan gewoon. Het is ook 10 uur geweest dus het is al laat. Hij opent zijn raam en roept "Weet je wel hoe laat het is? Als je nog een keer overdag aanbelt met problemen dan pak ik je. Ik weet waar je woont."
Ik had nog geen woord gezegd, en ben snel weer naar huis gedaan.

Maar wat kan ik nu? Ik heb wel de politie gebeld, maar die doen er niks mee. Zeggen alleen "Misschien zat hij niet goed in zijn vel. Laat hem maar afkoelen."

Voel me eerlijk gezegd een beetje overrompeld.
Pindakaasjes schreef:
03-05-2020 13:15
Ja, en een van de ergste dingen die je kan overkomen zijn buren die 'overal' overlast van ondervinden.
In mijn ouderlijk huis klaagde de buurman al als we de wc doortrokken, tijdens het afwassen de kopjes te hard op het aanrecht zette, of met een bal in de tuin speelde. Overal had hij last van!!!
Nee, buren die overal last van ondervinden is echt een paar gradaties onder buren die je 's nachts structureel wakker houden met geluids- en stankoverlast.

Als je nog nooit naast een echt overlastgevende buur hebt gewoond, weet je niet waar je het over hebt en je gaat het zó waarderen als je normale buren hebt die rekening houden met elkaar.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 03-05-2020 15:59
12.94% gewijzigd
davo1979 schreef:
03-05-2020 13:30
Jammer dat mensen zo laconiek zijn over overlast. Ik hoop eerdaags te kunnen tekenen voor een ander huis. Ben er klaar mee naar 10 jaar overlast te hebben van mijn buren. Je word totaal geleefd. Ik kan nou nooit eens hier een film op zetten zonder dat ik weg gebonkt word van lawaai. Ik kan nooit eens mensen uit nodigen want we verstaan mekaar gewoon niet. En de laatste tijd zijn ze hele nachten bezig, slaap een aantal uur nog maar elke dag. Ja ik heb oordoppen maar sommige zijn net olifanten.
Dit topic raakt me omdat ik in een zelfde situatie heb gezeten en ik weet hoeveel stress je ervan kunt oplopen. Mijn buren begonnen destijds pas met leven rond middernacht met hard praten, gillen, muziek en natuurlijk een vuurkorf of bbq aan zodat de rook, ook als je je ramen potdicht had, gewoon door je hele huis trok. Politie en woningbouwvereniging deden niets. Ik begrijp nu ook heel goed hoe burenruzies soms heel erg uit de hand kunnen lopen want je grenzen vervagen om het te stoppen.
Het zou zo fijn zijn als de woningnood eens wordt opgelost in dit land. Want nare buren hebben is tot daaraan toe, maar het niet weg kunnen maakt het zo erg. Dan word je gewoon veroordeeld tot een rotleven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je huis zou juist dé plek moeten zijn waar je tot rust kan komen, waar je je veilig voelt. Altijd maar in 'fight or flight' modus moeten leven is doodvermoeiend. En slecht voor je hart. Ik ben meerdere malen verhuisd vanwege overlast. Huur of koop maakt niet uit. Hoe de woningen gebouwd zijn kan een verschil maken maar je eigen woongenot blijft in meer of mindere mate afhankelijk van je buren.
Ik snap niet waarom mensen gelijk het pad op gaan van 'buren die overal over klagen'. Want dat ben ik absoluut niet. Ik heb in de 2 jaar dat ik hier woon nog nooit ergens over geklaagd. Ik ben de soort buurvrouw die met koekjes langskomt omdat ik teveel heb gebakken.
Crazy74 schreef:
02-05-2020 23:15

Ik heb luidruchtige Poolse bovenburen (en die weten wel van feesten af) en heb muren zo dun als karton, maar ik gun ze toch echt wel op de vrijdag of zaterdag een feestje tot een uur of 01:00/02:00 (met tegenzin). Je kunt beter voor jezelf van die oordopjes kopen vrees ik.

Okay maar dat vind jij dus prima. Maar genoeg mensen die daar dus echt niet tegen kunnen en gewoon niet kunnen slapen daardoor. En slaap is heel belangrijk, misschien wist je dat nog niet.
Maakt trouwens ook niet uit of het vrijdagavond of zaterdagavond is. Na 22 mag je gewoon geen overlast meer geven. Ook geen luide feesten. Dat geld voor iedereen.
En trouwens als mensen zo graag willen feesten op zaterdagavond dan gaan ze maar lekker naar de kroeg/evenement toe.
davo1979 schreef:
03-05-2020 13:30
Jammer dat mensen zo laconiek zijn over overlast. Ik hoop eerdaags te kunnen tekenen voor een ander huis. Ben er klaar mee naar 10 jaar overlast te hebben van mijn buren. Je word totaal geleefd. Ik kan nou nooit eens hier een film op zetten zonder dat ik weg gebonkt word van lawaai. Ik kan nooit eens mensen uit nodigen want we verstaan mekaar gewoon niet. En de laatste tijd zijn ze hele nachten bezig, slaap een aantal uur nog maar elke dag. Ja ik heb oordoppen maar sommige zijn net olifanten.
Pfff, dan heb jij het lang volgehouden zeg. Wij zijn na 5 jaar verhuisd. Ik hoop dat je snel een ander huis vind waar je je echt weer thuis en fijn kan voelen :hug:
Pindakaasjes schreef:
03-05-2020 14:03
Tja, dat vind ik dan weer overdreven!
Mijn buurvrouw werd 2 jaar geleden 50 en wilde dit graag groots vieren.
Ze hebben de ruimte in en rondom hun huis, en ik ga dan echt niet zeggen dat ze beter een kroeg of zaaltje kunnen huren.
Als mensen dit ruim van tevoren melden vind ik het geen enkel probleem. Dan ga ik zelf nl ergens anders logeren met dochter. Maar vaak wordt het niet van tevoren gemeld en dan wordt het lastig om nog ergens anders te gaan overnachten.
Lady_Day schreef:
03-05-2020 13:55
Ik denk het ook. En af en toe een feestje moet kunnen. Ja, bij voorkeur in een kroeg of zo en niet aan de andere kant van mijn slaapkamermuur.
Dit.
Af en toe een feestje??? Ga maar lekker naar de kroeg toe inderdaad.
IK heb altijd al in een lawaaierige buurt geleefd.
Maar een keer heb ik echt gewoon buren gehad die de hele nacht (letterlijk de hele nacht tot en met 6 uur ochtends hebben doorgeefeest. En een lawaai dat ze maakte. Echt de muziek keihard aan, schreeuwen in de tuin, en dat de hele nacht door tot 6 uur in de ochtend.
Vreselijk wat werd ik wanhopig. Heb de politie meerdere malen gebeld maar ze wouden niks doen want ze hadden het te druk. Ik was zo boos.
Ben de nacht daarna stiekem naar de voordeur van die buren gelopen en heb de hele voordeur ingesmeerd met boter.
Achteraf heel veel spijt van gehad. Zou ik zeker nooit meer doen.

Onderhand ben ik verhuis en gelukkig is het hier in deze nieuwe buurt heel erg rustig. Daar ben ik erg dankbaar voor. Ik hoop dit nooit meer mee te hoeven maken.
HerleenM schreef:
03-05-2020 17:52
IK heb altijd al in een lawaaierige buurt geleefd.
Maar een keer heb ik echt gewoon buren gehad die de hele nacht (letterlijk de hele nacht tot en met 6 uur ochtends hebben doorgeefeest. En een lawaai dat ze maakte. Echt de muziek keihard aan, schreeuwen in de tuin, en dat de hele nacht door tot 6 uur in de ochtend.
Vreselijk wat werd ik wanhopig. Heb de politie meerdere malen gebeld maar ze wouden niks doen want ze hadden het te druk. Ik was zo boos.
Ben de nacht daarna stiekem naar de voordeur van die buren gelopen en heb de hele voordeur ingesmeerd met boter.

Onderhand ben ik verhuis en gelukkig is het hier in deze nieuwe buurt heel erg rustig. Daar ben ik erg dankbaar voor. Ik hoop dit nooit meer mee te hoeven maken.
Ik moest wel lachen om de boter. Ik kan me jouw wanhoop helemaal voorstellen. In mijn vorige huis had ik ook van die fuifnummers. De eerste keer dat ze een feestje hadden werd het om 8 uur 's ochtends stil. Ik moest er om 8 uur uit dus dat was wel wat spijtig. Ik woonde er echt nog maar net en wilde niet meteen die zeiksnor zijn die kwam zeuren. Ik heb de volgende dag een briefje in de bus gedaan dat ik het niet zo tof vond dat de muziek zo hard stond en de hele nacht doorging. Buurman belde mij. Ze hadden geen idee dat het zo gehorig was (schipperswoningen uit 18zoveel....) want niemand had ooit geklaagd en ja, ze gaven dit soort feestjes wel met enige regelmaat. En dat was ook zo. Meestal ging ik elders overnachten maar eigenlijk is dat natuurlijk compleet van de pot gerukt.

In mijn nieuwe huis hoor ik ook zeker wel dingen ondanks dat het nog redelijk nieuwbouw is (uit de 00-jaren) maar ik heb goddank normale buren.
Corvidae schreef:
03-05-2020 17:02
Ik snap niet waarom mensen gelijk het pad op gaan van 'buren die overal over klagen'. Want dat ben ik absoluut niet. Ik heb in de 2 jaar dat ik hier woon nog nooit ergens over geklaagd. Ik ben de soort buurvrouw die met koekjes langskomt omdat ik teveel heb gebakken.
Kom alsjeblief naast mij wonen!
Man (toen vriend) woonde in een appartement op de hoek. De nieuwe zij-buren hielden ook van feesten. Ik heb vaak zat op onchristelijke tijden aan de deur gestaan. ‘Oh, is het weer zover’. Meestal ging de muziek zachter. Meestal duurde dat maar even en zette een bezoeker het weer hard.

Na ca. anderhalf jaar werd madam zwanger. En op een dag trof ik haar al bellende klagend aan op het balkon. Dat ze de nacht ervoor niet had kunnen slapen vanwege het examenfeestje van het appartement onder haar. (Dat duurde tot middernacht). Hoe asociaal dat was want de baby had ook wakker kunnen worden... En ze was zo moe enzo. Dat ze wilde verhuizen want deze buurt beviel haar niet. :wtf:
HerleenM schreef:
03-05-2020 17:52
Ik vind dat je met boter nog héél braaf bent gebleven.
Blankepit schreef:
03-05-2020 18:41
Ik vind dat je met boter nog héél braaf bent gebleven.
Dankjewel. :heart:
Ik voelde me eigenlijk een heel slecht persoon. Maar tegelijkertijd voelde ik me ook wel weer heel goed. Het voelde ergens wel heel goed om wraak te nemen.
Ik had ook een hekel aan die mensen.
Lady_Day schreef:
03-05-2020 18:18
Ik moest wel lachen om de boter. Ik kan me jouw wanhoop helemaal voorstellen. In mijn vorige huis had ik ook van die fuifnummers. De eerste keer dat ze een feestje hadden werd het om 8 uur 's ochtends stil. Ik moest er om 8 uur uit dus dat was wel wat spijtig. Ik woonde er echt nog maar net en wilde niet meteen die zeiksnor zijn die kwam zeuren. Ik heb de volgende dag een briefje in de bus gedaan dat ik het niet zo tof vond dat de muziek zo hard stond en de hele nacht doorging. Buurman belde mij. Ze hadden geen idee dat het zo gehorig was (schipperswoningen uit 18zoveel....) want niemand had ooit geklaagd en ja, ze gaven dit soort feestjes wel met enige regelmaat. En dat was ook zo. Meestal ging ik elders overnachten maar eigenlijk is dat natuurlijk compleet van de pot gerukt.
Dat is het ook. Waarom zouden wij ons moeten aanpassen een mensen die zich zo buitengewoon asociaal gedragen. Want dat is het gewoon. Asociaal gedrag. Dit is compleet van de pot gerukt. Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik baalde er zeker van. Helemaal toen ze een feestje gingen geven terwijl ik een etentje bij mij thuis had georganiseerd i.v.m. mijn verjaardag en zij mij op de dag zelf appten dat ze weer losgingen die avond. Het was niet te doen. We konden elkaar niet verstaan, zo erg.

En dit waren niet eens 'typische aso's' die de hele dag in de tuin zitten te zuipen en niets om handen hebben. Hij gaf les aan de universiteit en zij was verpleegkundige in het UMC. Heel bijzonder. Ik mis ze niet.
Lady_Day schreef:
03-05-2020 19:03
Ik baalde er zeker van. Helemaal toen ze een feestje gingen geven terwijl ik een etentje bij mij thuis had georganiseerd i.v.m. mijn verjaardag en zij mij op de dag zelf appten dat ze weer losgingen die avond. Het was niet te doen. We konden elkaar niet verstaan, zo erg.

:rofl:
Omg.....wat vreselijk. Hebben ze je echt geappt om je te laten weten dat ze helemaal ''losgingen''? En? Wat dacht je toen? Wat fijn om te weten?
En dat jullie elkaar niet konden verstaan zegt natuurlijk ook alles over hoe zwaar het geluidsvolume wel niet had moeten zijn geweest natuurlijk he.
Hoeveel keer peer week had je dit soort malle feesten in de buurt eigenlijk als ik vragen mag?

Wij hadden ook van die buren die een keer een brief hadden gestuurd naar ons om ons in te lichten (iets wat ze normaal nooit deden voordat ze een feest hielden trouwens) met de mededeling dat er eentje 30 jaar was geworden en dat ze die verjaardag gingen vieren alsof hun leven er van af hing.
Die zelfde avond geen oog dichtgedaan en buren hebben zich misdragen lopen schreeuwen in de tuin, Bierflesjes gooien, Luide muziek, en hard tegen de schutting aan slaan. In de brief stond dat ze na half 1 stil zouden zijn. Uiteindelijk heeft het feest tot half 4 uur snachts geduurd.
anoniem_397343 wijzigde dit bericht op 03-05-2020 19:39
3.75% gewijzigd
RikM schreef:
03-05-2020 13:48
Dat zijn gewoon mensen die zelf nog nooit echte overlast hebben ervaren, of ze veroorzaken zelf overlast en proberen dat goed te praten.

"Af en toe een feestje moet kunnen." :nut:
Hoe kan jij beoordelen dat anderen nooit “echte” overlast hebben ervaren? Ik kan je één ding vertellen. Ik heb regelmatig ECHTE geluidsoverlast ervaren. Wat je ermee doet is een tweede hè?

Ik ben als kind opgegroeid langs de familie Pfaff(Google die lui) en zodra ik en mijn broertje teveel schreeuwden of rinkelden met onze fietsbel werd er een porseleinen kabouter over de schutting geflikkerd. Mijn moeder had er een dagtaak aan om ons zo stil mogelijk te houden uit angst voor de gekke buurvrouw en wij zijn uiteindelijk verhuisd naar een betere wijk.

Zelf veroorzaak ik geen geluidsoverlast want ik luister geen muziek, enkel in de auto. Dus om hier klakkeloos neer te zetten dat mensen geen “echte” geluidsoverlast hebben ervaren of dit zelf maken is regelrechte bullshit.

Ik gun anderen soms hun pleziertje. Wilt de buurman een dikke joint roken in zijn achtertuin? Fijn voor hem! Wilt de buurman af en toe muziek draaien en krijgt hij visite. Ook prima! Gaat de buurman mijn woongenot vergallen en dagelijks tot 04:00 muziek draaien, veel kabaal maken en mij bedreigen? Dan is de buurman het haasje :lol:
HerleenM schreef:
03-05-2020 19:38
:rofl:
Omg.....wat vreselijk. Hebben ze je echt geappt om je te laten weten dat ze helemaal ''losgingen''? En? Wat dacht je toen? Wat fijn om te weten?
En dat jullie elkaar niet konden verstaan zegt natuurlijk ook alles over hoe zwaar het geluidsvolume wel niet had moeten zijn geweest natuurlijk he.

Wij hadden ook van die buren die een keer een brief hadden gestuurd naar ons om ons in te lichten (iets wat ze normaal nooit deden voordat ze een feest hielden trouwens) met de mededeling dat er eentje 30 jaar was geworden en dat ze die verjaardag gingen vieren alsof hun leven er van af hing.
Die zelfde avond geen oog dichtgedaan en buren hebben zich misdragen lopen schreeuwen in de tuin, Bierflesjes gooien, Luide muziek, en hard tegen de schutting aan slaan. In de brief stond dat ze na half 1 stil zouden zijn. Uiteindelijk heeft het feest tot half 4 uur snachts geduurd.
Ze appten niet letterlijk dat ze 'los' zouden gaan maar ik kende hun manier van feestjes. Met een man of 100 in een kleine woning en dan lekker op een kluitje in zo'n klein stadstuintje lekker lallen waar alles lekker galmt. Ik had ze overigens gevraagd mij in te lichten want dan kon ik ergens anders overnachten. Die feestjes waren zo erg dat ik zelfs met noise cancelling oordopjes in hun muziek nog kon horen. Alles trilde. Ik wilde dan echt niet thuis zijn. Vlak voordat ik ging verhuizen hadden ze nog een feestje op een doordeweekse dag. Ik heb daar als een complete idioot op die voordeur staan bonken nadat ik ze geprobeerd had te bellen en aan te bellen. Toen ze eindelijk open deden heb ik zo hard geschreeuwd dat ik er nog dagen lang hees van ben geweest. Ja, daar schaam ik mij wel voor maar goed. Ik hoef ze hopelijk nooit meer te zien. Haha.

Daarvoor woonde ik in een gebouw met voornamelijk studenten. Daar was ook bijna elk weekend wel een feestje maar via de FB groep werd dat altijd aangekondigd. De muziek stond overigens nooit op standje gehoorschade en we hadden onderling de afspraak dat om 12 uur het feest voortgezet moest worden in de stad. Dat werkte prima.
dansenindewind schreef:
03-05-2020 18:37
Man (toen vriend) woonde in een appartement op de hoek. De nieuwe zij-buren hielden ook van feesten. Ik heb vaak zat op onchristelijke tijden aan de deur gestaan. ‘Oh, is het weer zover’. Meestal ging de muziek zachter. Meestal duurde dat maar even en zette een bezoeker het weer hard.

Na ca. anderhalf jaar werd madam zwanger. En op een dag trof ik haar al bellende klagend aan op het balkon. Dat ze de nacht ervoor niet had kunnen slapen vanwege het examenfeestje van het appartement onder haar. (Dat duurde tot middernacht). Hoe asociaal dat was want de baby had ook wakker kunnen worden... En ze was zo moe enzo. Dat ze wilde verhuizen want deze buurt beviel haar niet. :wtf:
Hahaha die is herkenbaar. Ook zo’n stel in de buurt (godzijdank een end verderop). Eerst jaren lopen schreeuwen, zuipen, feesten en iedereen in de blauwe rook zetten van de BBQ/vuurkorf 320 van de 365 dagen per jaar. Alles en iedereen waren zeikerds. En zelf iedere zaterdag om 12.00 krijsend uit het raam hangen dat ‘die k*tkoters hun bek’ moesten houden want ze wilden natuurlijk hun roes uitslapen. En toen kregen ze zelf een koter.

Echt heel gek dat de toenmalige koters, inmiddels pubers, extra hard aan die gashendel trekken op hun scooter als ze voorbij hen rijden. Ook zo raar dat hun directe buren ‘volkomen schijt’ hebben aan de slaapjes van hun schatje en gewoon om 14.00 op zaterdagmiddag het gras maaien. En oh de horror dat de buren die hun tuinen onderling toegankelijk hadden gemaakt zodat de kinderen over en weer konden lopen en spelen niet zaten te wachten op een opening met hun tuin. En dat wij massaal al die spuuglelijke speeltoestellen afbreken heeft ermee te maken dat we hun schatje buitensluiten, niet met het feit dat onze kinderen te groot geworden zijn voor een klimtoestel en zandbak. En echt niemand er op zit te wachten in hun huis/tuin gegijzeld te worden doordat ze moeten letten op andermans kleuter.

En het is echt een heel saaie buurt. Van die mensen die voor een tuinfeest gelijk de buren uitnodigen, het twee weken van tevoren aankondigen, etc. Maar ik ben als ik dit soort topics lees toch altijd weer opnieuw blij met mijn directe buren.
Whomi schreef:
03-05-2020 17:38
Pfff, dan heb jij het lang volgehouden zeg. Wij zijn na 5 jaar verhuisd. Ik hoop dat je snel een ander huis vind waar je je echt weer thuis en fijn kan voelen :hug:
We zitten vast op de woningmarkt. Kan niks kopen ben afhankelijk van de sociale woningbouw en die heeft lange wachtlijsten.
Lady_Day schreef:
03-05-2020 19:46
Ze appten niet letterlijk dat ze 'los' zouden gaan maar ik kende hun manier van feestjes. Met een man of 100 in een kleine woning en dan lekker op een kluitje in zo'n klein stadstuintje lekker lallen waar alles lekker galmt. Ik had ze overigens gevraagd mij in te lichten want dan kon ik ergens anders overnachten. Die feestjes waren zo erg dat ik zelfs met noise cancelling oordopjes in hun muziek nog kon horen.

Dat had ik ook altijd. Als ik oortjes in deed en de muziek zo hard mogelijk zetten hoorde ik nog steeds het gebrul van mijn buren door mijn oortjes heen. Dat frustreerde mij gewoon. Er was letterlijk geen ontkomen aan dan.

Lady_Day schreef:
Alles trilde. Ik wilde dan echt niet thuis zijn. Vlak voordat ik ging verhuizen hadden ze nog een feestje op een doordeweekse dag. Ik heb daar als een complete idioot op die voordeur staan bonken nadat ik ze geprobeerd had te bellen en aan te bellen. Toen ze eindelijk open deden heb ik zo hard geschreeuwd dat ik er nog dagen lang hees van ben geweest. Ja, daar schaam ik mij wel voor maar goed. Ik hoef ze hopelijk nooit meer te zien. Haha.

Ik begrijp je frustratie. Ik heb ook wel eens vanuit mijn kamer raam naar de buren beneden (want die stonden dan gezellig in de tuin om half 3) lopen schreeuwen dat ik graag wou dat ze eindelijk eens hun kop zouden houden want ik wou nu wel eindelijk eens een keer slapen.
Schaam ik me ook voor. Maar ik werd steeds waker van hun geschreeuw en dan wist ik op een gegeven moment niet echt meer wat ik deed uit frustratie.
Echt joh ..niet kunnen slapen is een hel.

Lady_Day schreef:
Daarvoor woonde ik in een gebouw met voornamelijk studenten. Daar was ook bijna elk weekend wel een feestje maar via de FB groep werd dat altijd aangekondigd. De muziek stond overigens nooit op standje gehoorschade en we hadden onderling de afspraak dat om 12 uur het feest voortgezet moest worden in de stad. Dat werkte prima.

Ja weetje tot 12 uur is prima te doen vind ik. Als mijn buren tot 1 uur snachts door zouden feesten en daarna zou het stil zijn dan had ik er helemaal geen problemen mee. Maar het probleem was vaak dat het veel langer doorging. En er echt werkelijk geen einde aan kwam. En dan was het eindelijk stil om 3 uur weetje. Maar een kwartiertje later kwamen ze alweer lallend naar buiten en was ik weer waker. :facepalm:
En de volgende dag was ik dan echt niet te genieten want had ernstig slaaptekort opgelopen.
Crazy74 schreef:
03-05-2020 19:38
Hoe kan jij beoordelen dat anderen nooit “echte” overlast hebben ervaren? Ik kan je één ding vertellen. Ik heb regelmatig ECHTE geluidsoverlast ervaren. Wat je ermee doet is een tweede hè?

(...)

Ik gun anderen soms hun pleziertje. Wilt de buurman een dikke joint roken in zijn achtertuin? Fijn voor hem! Wilt de buurman af en toe muziek draaien en krijgt hij visite. Ook prima! Gaat de buurman mijn woongenot vergallen en dagelijks tot 04:00 muziek draaien, veel kabaal maken en mij bedreigen? Dan is de buurman het haasje :lol:

Volgens mij zijn wij het gewoon eens met elkaar want we zeggen hetzelfde.
Heb afgelopen nacht ook weer geen oog dichtgedaan. Mijn buren houden er ook van ieder weekend een feestje te geven tot 3 of 4 uur. Misschien omdat de kroegen nu gesloten zijn dat ze thuis maar lekker gaan stampen en schreeuwen met vrienden. Degene die zeggen doe maar lekker oordoppen in. Ik kan je vertellen het geschreeuw en gestamp gaat dwars door de oordoppen heen. Ik was het zo zat dat ik vanmorgen dat hun lagen te slapen ook eens flink kabaal heb gemaakt. Weet het erg slecht. Maar denk van nu willen jullie slapen vergeet dat dan ook maar! Zit helaas aan 1 jaar contract vast maar ben na dit jaar snel weg hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven