Autoverzekering

20-12-2010 23:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed onder welk onderwerp ik m moet plaatsen, dus doe m hier maar..

Heeft er iemand ervaring met goedkopere autoverzekeringen??? Ben nu verzekerd bij polis direct, maar moet behoorlijk veel betalen... Bij ditzo kan dit al een stuk goedkopen (heb ff de premie check gedaan )

Heeft iemand hier ervaring mee??

Bedankt
Ik heb een verzekering bij Ditzo gehad. Mijn ervaring: In het begin waren ze erg klantvriendelijk met een typische persoonlijke benadering. (Zo namen ze bijvoorbeeld de telefoon op met "Goedenmiddag *mijnvoornaam* terwijl ik me nog niet voorgesteld had).

Eigenlijk altijd prima service gehad, al merk je dat ze nu groter worden en 's avonds met een callcenter werken. Niets mis met Ditzo dus.

De betreffende auto is verkocht, dus geen verzekering bij Ditzo meer.

Mijn huidige verzekering (ik had 2 auto's, nu nog 1) heb ik net opgezegd en per 1 januari ben ik verzekerd bij Onna-onna, tot nu toe bevallen zij mij ook erg goed. Net iets meer dekking dan bij Ditzo en goedkoper in mijn geval. Leuk detail: Mijn polis kreeg ik in een heel leuk blikje met blauw/donker roze print en je bent daar automatisch ook verzekerd voor pechhulp en hebt een handtasdekking (je snapt natuurlijk dat dát absoluut doorslaggevend was he? )
Wij blijven bij Polis Direct. Iedere jaar als de nieuwe premie bekend wordt, doet man 'n rondje langs verschillende verzekeraars. De offerte/premieberekening die online 't laagste uitkwam schuift hij bij Polis Direct onder de neus met verzoek de premie aan te passen. Werkt nu al jaren prima
Ik zit bij Interpolis. Hangt van je schadevrije jaren af hoe goedkoop je verzekering wordt en natuurlijk van wat je auto waard is.
Ik heb al mijn verzekeringen nu bij Interpolis lopen en dan krijg je ook nog pakketkorting. Er zijn ook andere verzekeringen die zoiets bieden.
Ik ben verzekerd bij Hema verzekeringen.

2 weken geleden autoschade gehad, was tegenaan gereden toen de auto gewoon stond geparkeerd, geen briefje achter gelaten, geen getuigen. Schadebedrag was 1500,- en alles is al afgehandeld. Ben er dus wel tevreden over.
quote:elninjoo schreef op 21 december 2010 @ 06:32:

Ik zit bij Interpolis. Hangt van je schadevrije jaren af hoe goedkoop je verzekering wordt en natuurlijk van wat je auto waard is.IP heeft nu een tijdelijke actiekorting. 20% op volledig casco en 15% op beperkt. Deze is officieel alleen voor nieuwe klanten, maar als je premie niet concurrerend genoeg is zou ik daar eens naar vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven