Baalmoment

24-12-2012 12:14 8 berichten
Vanochtend met steken in mijn buik wakker geworden, ongesteld geworden . Kon helaas niet mijn pil doorslikken want daar reageer ik nooit zo goed op.

Nu mijn gebruikelijke menstruatieklachten: misselijk, buikpijn en ben emotioneel, moet zo werken, na werk gauw naar huis sjeezen, omkleden, klaarmaken en op naar jeej het eerste kerstdiner.

Wat ik het liefste wil? Dekentje op de bank en film kijken.. !!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend meid. Hopelijk voel je je wat beter als je een paar pijnstillers in kunt nemen?
Dankjewel!! Pijnstillers zijn ingenomen, hoop dat ze zo gaan werken. Verder zo een "net niet huil" gevoel. Ik werk met mensen dus moet straks ook de knop helemaal omzetten want de doelgroep waar ik werk heeft het vaak extra zwaar met de feestdagen, vermoeiend als je jezelf ook niet helemaal goed voelt!
Alle reacties Link kopieren
Oeh meid toch! Dat is inderdaad minder. Probeer de knop om te zetten, het komt goed!! Neem wat pijnstillers in, en doe rustig aan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Je bent niet alleen, ik ook. Alleen zat bij mij mijn hele bed ook vol. Zaterdag verschoond en nu weer! Heb het gewoon niet doorgehad. Balen! Sterkte ermee!
quote:CM_89 schreef op 24 december 2012 @ 12:19:

Dankjewel!! Pijnstillers zijn ingenomen, hoop dat ze zo gaan werken. Verder zo een "net niet huil" gevoel. Ik werk met mensen dus moet straks ook de knop helemaal omzetten want de doelgroep waar ik werk heeft het vaak extra zwaar met de feestdagen, vermoeiend als je jezelf ook niet helemaal goed voelt!

Herkenbaar. Maar durf te wedden dat als je straks op je werk bent, en je het "echte leed" weer ziet. Dat je de knop makkelijker krijgt omgedraait.

(niet dat jij het nu gemakkelijk hebt, maar je snapt hopenlijk wel wat ik bedoel. Ik ga ook zo werken met mensen...)
Ach Sandt jij ook sterkte, ik ga rustig aan doen. Maak er vandaag wat gezelligs van op werk. Suus je hebt ook helemaal gelijk, sommige hebben helemaal geen familie die hun komt opzoeken en de knop zal zo zeker omgedraaid worden want krijg altijd positieve energie van het werk ook al is het soms geestelijk wel vermoeiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven