Bad op pootjes?
zaterdag 8 oktober 2011 om 18:26
Hallo,
Ik zoek advies. Wij gaan de badkamer verbouwen en ik het is altijd al mijn droom geweest om zo'n vrijstaand bad op pootjes te hebben als dit: www.albionbathco.nl/13/products/Baden.php.
Kan je in alle kleuren spuiten en ik vind het gewoon heel mooi.
Nu krijg ik verschillende reacties op dit idee, van 'neemt ruimte in beslag' (dat is nog wel okay), maar ook over onderhoud tot 'jeetje super doen'!
Help, iemand ervaring mee?
Dank!
Ik zoek advies. Wij gaan de badkamer verbouwen en ik het is altijd al mijn droom geweest om zo'n vrijstaand bad op pootjes te hebben als dit: www.albionbathco.nl/13/products/Baden.php.
Kan je in alle kleuren spuiten en ik vind het gewoon heel mooi.
Nu krijg ik verschillende reacties op dit idee, van 'neemt ruimte in beslag' (dat is nog wel okay), maar ook over onderhoud tot 'jeetje super doen'!
Help, iemand ervaring mee?
Dank!
zaterdag 8 oktober 2011 om 18:32
zaterdag 8 oktober 2011 om 18:51
zaterdag 8 oktober 2011 om 19:39
quote:Aubrey schreef op 08 oktober 2011 @ 19:15:
Dat idee had ik ook, Tickel. Maar het zal me worst wezen want die link open ik toch niet.
We zullen haar hier zeer waarschijnlijk ook nooit meer zien onder deze naam.
Nou ja, een mens mag het proberen toch
Dat idee had ik ook, Tickel. Maar het zal me worst wezen want die link open ik toch niet.
We zullen haar hier zeer waarschijnlijk ook nooit meer zien onder deze naam.
Nou ja, een mens mag het proberen toch
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 8 oktober 2011 om 19:44
Ik zou het niet doen. Ik had een originele ouderwetse. Het grootste voordeel was dat hij heel diep was. Nadelen waren: loeizwaar dus niet te verplaatsen, eronder niet schoon te houden, geen rand om het bad om shampoo e.d. binnen handbereik te hebben, afvoer niet mooi weg te werken en water wat heel snel koud wordt.
zaterdag 8 oktober 2011 om 20:47
Dat voordeel van een diep bad is op te lossen door een bad van villeroy en boch. Die heb ik 1 en is echt heerlijk diep! Is geen bad op pootjes, maar dat lijkt mij inderdaad ook erg onpraktisch. Vooral ook ivm de afvoer die je blijft zien. Kan niks bedenken hoe je dat mooi wegwerkt. En inderdaad het koud worden van het water zou voor mij een te groot nadeel zijn.
Dit bad heb ik overigens, heerlijk! Ook groot genoeg voor met zijn tweetjes. Het is de cetus volgens mij :
Dit zou je overigens ook nog kunnen doen dan. Geen gedoe met de afvoer, geen zooi eronder en de warmte gaat niet verloren :
Dit bad heb ik overigens, heerlijk! Ook groot genoeg voor met zijn tweetjes. Het is de cetus volgens mij :
Dit zou je overigens ook nog kunnen doen dan. Geen gedoe met de afvoer, geen zooi eronder en de warmte gaat niet verloren :
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:02
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:22