Bad op pootjes?

08-10-2011 18:26 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zoek advies. Wij gaan de badkamer verbouwen en ik het is altijd al mijn droom geweest om zo'n vrijstaand bad op pootjes te hebben als dit: www.albionbathco.nl/13/products/Baden.php.

Kan je in alle kleuren spuiten en ik vind het gewoon heel mooi.

Nu krijg ik verschillende reacties op dit idee, van 'neemt ruimte in beslag' (dat is nog wel okay), maar ook over onderhoud tot 'jeetje super doen'!

Help, iemand ervaring mee?

Dank!
Waldorf: zonnepanelen op het dak van je landgoed. Heel milieuvriendelijk!
Dat staat zo lelijk op mn dak. Ik ben niet rijk geworden om milieuvriendelijk te zijn he. Ik ga voor het gemak!
quote:Bahco schreef op 08 oktober 2011 @ 21:02:

Lelijk zeg. Die van tickel gaat dan nog wel. Lijkt mij een enorm gedoe met de afvoer, de aanvoer, de siffon, en die knop waarmee je de stop eruit trekt. Moet allemaal weggewerkt.

En waar moet je in godsnaam je spons, badschuim, en je creme laten?

Daar heb je rekjes voor

“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 08 oktober 2011 @ 23:45:

[...]

Daar heb je rekjes voor

[afbeelding]Leuk, die twee oogjes rechtsboven
Dit vind ik wel erg mooi, mits ik het uitzicht er gratis bij krijg.

quote:batwom schreef op 08 oktober 2011 @ 23:49:

[...]

Leuk, die twee oogjes rechtsboven Ik moest even goed kijken wat het nou zijn...............knopjes van kastdeurtjes.
quote:Tickel schreef op 08 oktober 2011 @ 23:52:

[...]

Ik moest even goed kijken wat het nou zijn...............knopjes van kastdeurtjes.Ja, ik moest ook even twee keer kijken
Wat staat er allemaal op dat rekje? Vazen? Wat moet je dr mee..

En dat uitzicht is fotobehang. Gewoon te bestellen bij de Praxis ofzo
quote:Waldorf114 schreef op 08 oktober 2011 @ 23:55:

Wat staat er allemaal op dat rekje? Vazen? Wat moet je dr mee..

En dat uitzicht is fotobehang. Gewoon te bestellen bij de Praxis ofzo Zou niet weten waar ik dat plakken moet. Ik heb 2 deuren en een raam in de badkamer
Dank voor de reacties!

Ik verwachtte dat ik een update op mijn email zou krijgen als er onder mijn topic gepost zou worden, dus ik keek vandaag en toen was ik helemaal verrast van het aantal reacties! Superleuk!

Okay, het gaat om een houten vloer. Die van die Albion Bath website (excuus voor de punt teveel in de link) is van emaille gemaakt en die schijnen het water langer warm te houden. Maar ik heb hier dus geen ervaring in, vandaar mijn vraag.

Dat punt van geen ombouw voor shampoo enzo is wel een goede tip om rekening mee te houden! Anders raak ik aan zo'n badrekje ofzo.

Veel dank voor de hulp!!

Ik vind het wel nog steeds erg mooi, ga dus even goed navragen over de punten die jullie aandragen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven