badeendenhoed !

18-02-2012 18:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een beetje laat dit jaar, maar wil toch nog iets van carnaval vieren dit jaar. Dus wil ik een badeendenhoed maken.

nu heb ik eendjes, en een hoed. Was aan het denken om ze te lijmen, maar dan kan ik ze erna niet meer gebruiken voor in bad. Iemand misschien een idee dat (redelijk) houdt en waardoor ik de eendjes erna nog kan gebruiken ?

Anders lijm ik ze gewoon vast, en kijk ik wel of ik ze eraf kan knippen later. Of ik bewaar de hoed gewoon voor een komend jaar !

Dankjewel alvast.
een zak met badeendjes kost toch geen drol bij de Xenos.

koop je na de carnaval lekker nieuwe..
Je kunt ze met ijzerdraadjes vastzetten aan de hoed.
Gewoon een toefje lijm uit lijmpistool, dat krab je er zo weer af! Anders dubbelzijdig plakband, vastnaaien, buddies ?
Idd, ijzerdraadje om de nek van eendje en dan naar beneden langs het lijfje. Dan vastzetten aan de hoed.
Doorzichtig draad of tape.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik dacht al waar slaat deze titel nou op
Als het met lijm er zo weer vanaf te halen is dan lijkt mij dat als je je in het feest gedruis stort ze er ook zo weer af liggen niet ?

Dus de oplossing met ijzerdraad lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing.

Alaaaaf alaaaf alaaaaaf!
Slim idee inderdaad die ijzerdraad.

En ik was te laat om naar de xenos te rijden dus heb eendjes gekocht a 1,50 per eens bij de prenatal. Zijn lekker groot en dus perfect voor in bad haha.

Ga nu opzoek naar ijzerdraad ! Dankjewel
het resultaat:

Hahaha geweldig! Geniet van je carnaval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven