Badhanddoeken

15-06-2020 15:30 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
onze badhanddoeken zijn versleten. Kan ook want ze zijn al zo oud.

Nu dus op zoek naar nieuwe.

Wat zijn nou goede kwaliteit maar ook beetje betaalbare handdoeken?
Hema ‘Hotel’!
Walra.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Walra
ik geef mn bek ook maar een douw
Hema..

Wel even wachten op de 3+1 gratis actie. Die hebben ze regelmatig en scheelt echt stukken.

Ik heb oa. deze https://www.hema.nl/wonen-slapen/badkam ... 18652.html en 2 andere prints.
Hema en Ikea hotel kwaliteit.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Walra
Ikea.
Ik heb hele dure van Bed Habits en goedkope van Zara Home. Maar eigenlijk maakt het merk niet zoveel uit. Ik let er altijd op dat handdoeken van Egyptisch katoen zijn. Egyptisch katoen heeft een langere vezel en blijft daarom langer dik en zacht.
Hema, ik heb zeer recent al mijn handdoeken vervangen en deze gekocht,

https://www.hema.nl/wonen-slapen/badkam ... 15161.html

ben er heel blij mee, de bijhorende badmat is geen aanrader overigens ;-)
GinnyJones schreef:
15-06-2020 15:36
Hema..

Wel even wachten op de 3+1 gratis actie. Die hebben ze regelmatig en scheelt echt stukken.
Dit! Ik heb er een aantal al sinds ik op kamers ging 18 jaar geleden.
Ja. een 'beetje betaalbaar', dat is natuurlijk persoonlijk.

Maar ik zou zeggen, IKEA of Jysk.

https://jysk.nl/badkamer/handdoeken
Action, maar ik houd dan ook van fijne dunne harde handdoeken. En dan koop ik na een jaar of vijf wel weer vijftien nieuwe voor ons gezin van vijf.
Walra!
Echt goede kwaliteit, gaan bij mij al 10 jaar mee en zien en voelen net als nieuw! 60 graden wassen en in de droger.

Kan je ook via de airmiles shop bestellen (of via bol.com met airmiles).
Walra dat is toch dat dure degelijke merk?

Niet dus!

Rondje googelen leert mij dat die van de Hema van hotelkwaliteit dikker en duurder zijn dan de handdoeken van Walra.

Ik zou voor die van de Hema gaan.
Dikker sn maar iets duurder.
Ik had ze ook van Hema, die liggen trouwens nog wel ergens maar gebruiken we nu voor kamperen. De set die we nu gebruiken komen van de benzinepomp en heeft man met tanken bijelkaar gespaard :P
Ik vind die van de Jysk, en dan de Karlstad, echt superfijn. Veel prettiger dan die van de Hema. Niet duur, en ook nog regelmatig in de aanbieding.
't is nooit te laat - voor nieuwe hoop en oude dromen
Wij gebruiken de Karlstad Kronborg Gold van de Jysk, prima handdoeken, en dan de grote maat van 70 x 1.40 .
Action, en dan de hotelkwaliteit.
Ik raad ook de Hotellijn van Hema aan. Ik heb 2 sets van de goedkopere lijn maar die zijn wel snel dunner geworden en vooral de washandjes zijn snel verkleurd. Ik kocht een poosje terug één hotel handdoek gekocht en die is nog steeds lekker dik. De badhanddoeken van Ikea blijven ook lang dik. Ik heb er 1 die al makkelijk 8 jaar oud is een die is nog steeds poepiedik, alleen wel verkleurd inmiddels.
Die van Action, en dan de dikke, die zijn echt prima. En kosten niet veel.
dolfje schreef:
15-06-2020 17:04
Ik had ze ook van Hema, die liggen trouwens nog wel ergens maar gebruiken we nu voor kamperen. De set die we nu gebruiken komen van de benzinepomp en heeft man met tanken bijelkaar gespaard :P
Ik heb inderdaad ook al 20+ jaar een aantal handdoeken die iemand voor me gespaard had bij het tankstation. Daarnaast al jaren tevreden met Zeeman handdoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven