badkamer opleuken

12-09-2010 20:15 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik ben bezig om de geheel witte badkamer wat op te leuken

nu wil ik de badkamer vloer,zwart-wit maken,het liefst door stickers,maar daarvoor moet ik zwarte stickers van 15 bij 15cm hebben.

weet iemand waar je die kan kopen?
Hoi mamsje, is tegelverf misschien een goede optie? Ik denk dat dat beter blijft zitten dan stickers...
Op de vloer? Ik denk dat je je nek breekt, dat wordt spekglad.
Grote zwarte badmat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Laat 't opnieuw betegelen. Je gaat toch geen stickers plakken? Die gaan in zo'n vochtige omgeving vast loslaten aan de randjes, waardoor je 'n heel vies effect krijgt.
quote:Mevrouwdekees schreef op 12 september 2010 @ 20:27:

Op de vloer? Ik denk dat je je nek breekt, dat wordt spekglad.daar komen idd ongelukken van!
ik heb in 2 woningen tegelstickers aan de muur gehad en dit blijft gewoon netjes, je kunt ze schoonmaken en al :D Daar zijn ze op gemaakt. Maar of dit op de vloer werkt weet ik niet.

Effen zwarte stickers kan ik niet vinden, maar vond deze wel leuk.
Bijna helemaal zwart
gevonden!
plakplastic van een stevige kwaliteit?
Bij Xenos hebben ze tegelstickers in diverse kleuren. Maar of die ook op de vloer kunnen.... geen idee!
hoi,

bedankt voor jullie reacties.

ik heb inderdaad niet aan de gladheid gedacht,ik heb wel twee kleine kinderen.heb wel gedacht om te verven,maar dat lijkt me een hele klus.

Babado,ik heb zo erg op internet gezocht en jij vindt ze effe...bedankt!

nu bedenken wat het beste is.
Vaak zijn vloertegels een beetje geruwd, om zo te voorkomen dat je badkamervloer spekglad is... Daardoor zullen stickers er ook minder goed op plakken...

Wat je wel kan proberen is om iets met anti-slip materiaal op je vloer te doen? Dan wordt het waarschijnlijk wel moeilijker om je vloer goed schoon te houden.

Dan is het misschien makkelijker om met een badmat je vloer op te leuken, en vervolgens (een deel van) je muurtegels te beplakken. Die stickers zag ik laatst bij Xenos, maar ook elke bouwmarkt heeft ze volgens mij wel. Leuk douchegordijn erbij en je bent al een heel eind!
Het is wel wat anders maar zo heb ik mijn licht bruin/grijze tegeltjes iets minder saai gemaakt;

Bij de action heb je van die glazen steentjes (van die decoratie steentjes), die heb ik met een lijmpistool in een golfpatroontje op de muur geplakt (een soort van sierrand) en af en toe een schelpje er tussen door.. Is erg leuk geworden, alleen flikkeren ze er in het douche gedeelte vanaf (misschien had ik eerst de muur goed schoon moeten maken, haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven