Badkamerkast gezocht

22-07-2012 21:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello forummers!

Ik ben op zoek naar een kast voor de badkamer, die hoog is ongeveer 100 cm breed, 35 cm breed, wit en het liefst niet zo duur. Ben al uren op zoek,maar kan niks vinden. Heeft iemand tips, waar ik deze kast kan vinden. Ik zie ze werkelijk nergens. Overal zie ik spiegelkasten of van die dunne lange.. Alvast bedankt voor de tips.
Ikea heeft deze, die is 30 cm breed, niet duur maar wel 1,82 hoog dat is zeker te hoog?

klik hier voor link

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Die kast die ik plakte kopen en er een stuk afzagen?
ze hebben ook die kast en dan dat bovenste stuk er niet aan. die heb ik hier ook staan. dus laat de zaag maar liggen hahaha
Volgens mij heeft ikea keukenkastjes met die afmetingen, misschien is dat een optie?
klik hier als je naar pag 7 scrollt dan zie je daar een badkamerkast van 82 cm hoog en 35 x 35 cm. Wel duur 279 euro maar wie weet hebben ze er ook goedkopere kasten.
quote:linsey112 schreef op 22 juli 2012 @ 21:40:

ze hebben ook die kast en dan dat bovenste stuk er niet aan. die heb ik hier ook staan. dus laat de zaag maar liggen hahahaOh da's helemaal handig!
Ontzettend bedankt voor de tip. Maar ik zie nu dat ik een fout heb gemaakt in mijn post. Mijn excuses! Ik bedoelde 100 cm breed, rond de 30 a 40 cm diep, hoogte is geen probleem. Ik heb op dit moment een kast met exact dezelfde maten die je post. Die zijn erg mooi, maar helaas te klein. Ik zoek een bredere. Ongeveer 100 cm breed. Off topic, maar ik ben erg afwezig doordat ik momenteel uit elkaar ben met mijn man (ander topic).
quote:nicole80 schreef op 22 juli 2012 @ 22:20:

Ontzettend bedankt voor de tip. Maar ik zie nu dat ik een fout heb gemaakt in mijn post. Mijn excuses! Ik bedoelde 100 cm breed, rond de 30 a 40 cm diep, hoogte is geen probleem. Ik heb op dit moment een kast met exact dezelfde maten die je post. Die zijn erg mooi, maar helaas te klein. Ik zoek een bredere. Ongeveer 100 cm breed. Off topic, maar ik ben erg afwezig doordat ik momenteel uit elkaar ben met mijn man (ander topic).

Koop een witte Billy bij Ikea. Je kunt er ook deuren los bijkopen.

Of deze:

49.95

Plus 2 deuren sets

Klik

Dan ben je voor 89,95 klaar. Of is dat teveel?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven