BAH, vieze geur in 2e hands kastje

08-06-2010 20:06 9 berichten
Hoi

Bij een kringloopwinkel kocht in een keukenkastje van nephout. Toen ik thuiskwam merkte ik dat het kastje binnenin behoorlijk stinkt, een muffe geur. sindsdien ben ik bezig geweest om die geur eruit te krijgen. Heb het kastje een paar keer geboend met een mix van soda en groene zeep. Heb het aan paar dagen laten luchten, er bakjes met baksoda ingezet. Als laatste heb ik er een paar dagen bakjes van azijn ingezet. Maar.....niets helpt, de vieze geur zit er nog steeds in. Zo kan ik het kastje niet gebruiken en dat is balen want het is een leuk kastje.

wie heeft nog tips om een hele hardnekkige geur te verwijderen??

Groetjes,

Judith
Schilderen, mottenballen erin leggen, boenen met azijn....
Alle reacties Link kopieren
Optie 1: Er een paar theezakjes in hangen? Schijnt ook te helpen tegen vieze luchtjes in de koelkast, dus wie weet werkt het ook in je stinkkastje.

Optie 2: Kastje weggooien. Nieuw kastje kopen.

Ik zou voor optie 2 gaan
Geurbuiltjes van zwitzal erin leggen.
Kijk anders eens bij HG of Ecodor, die hebben verschillende middeltjes tegen vieze, hardnekkige geuren...
Koffie! Gewoon gemalen koffie op een schoteltje. Werkt tegen (bijna) alle luchtjes....
quote:4Hellokitty schreef op 08 juni 2010 @ 20:46:

Geurbuiltjes van zwitzal erin leggen.Maar dan ruiken TO's keukenspullen straks naar babybillen
Nee hoor die zakjes halen de vieze geur weg. Eenmaal het zakje in de prullenmand, dan is de zwitsal geur zo weg.
Ik heb ook wel eens gehoord dat een schaaltje maggi helpt.

Haha dat wordt mooi:

-vannacht zwitsal

-morgennacht koffie

-overmorgennacht maggi

-dan die nacht theezakjes

-en dan toch maar weg doen

Nee ik zou het proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven