bah!

19-10-2012 19:42 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fietste net met een vriendinnetje van de training naar huis, ik met alle sporttassen achterop, staar ik een beetje naar de grond, zie ik dat ze récht door een dode openliggende duif rijdt (echt nog zo'n verse met alle ingewanden en bloed).

Ieuw, Onze jassen had ik vast en hingen beetje boven de grond. Waarschijnlijk overdrijf ik en zal het allemaal wel mee vallen maar ik heb gewoon echt iets met dode openliggende dieren op straat, vind ze zo walgelijk, haha, zo dat wilde ik even kwijt
Ja, ik zou die duif ook dood wensen als ie niet al was, Waar haalt zo een dier het lef vandaan om op straat te sterven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 19 oktober 2012 @ 19:45:

Ja, ik zou die duif ook dood wensen als ie niet al was, Waar haalt zo een dier het lef vandaan om op straat te sterven.haha nou nou nouuuuu, duiven zijn gewoon vieze beesten en al helemaal als ze helemaal openliggen, vliegende ratten gewoon!
quote:buttttterfly schreef op 19 oktober 2012 @ 19:46:

[...]

haha nou nou nouuuuu, duiven zijn gewoon vieze beesten en al helemaal als ze helemaal openliggen, vliegende ratten gewoon! Ach vroeger maakte men er soep van.
Ik dacht even dat dit topic er over ging dat het zo zielig voor de duif was. Maar nee, jouw tas is veel belangrijker
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 19 oktober 2012 @ 19:47:

Ik dacht even dat dit topic er over ging dat het zo zielig voor de duif was. Maar nee, jouw tas is veel belangrijker Met duiven echt geen medelijden, sorry! Vind mijn hygiene belangrijker en wil geen bloed of andere bact van dat beest nee :P
Nee, waarom zou je medelijden hebben met een duif. Het is geen levens wezen ofzo.

Jouw sporttas, die heeft veel meer gevoel.

Gatver TO, wat ben jij oppervlakkig.
quote:Marels schreef op 19 oktober 2012 @ 19:49:

Nee, waarom zou je medelijden hebben met een duif. Het is geen levens wezen ofzo.

Jouw sporttas, die heeft veel meer gevoel.

Gatver TO, wat ben jij oppervlakkig.gaat niet eens zozeer om mijn sporttas, gewoon het idee dat ik daar achterop zit en mijn spullen (inclusief in) heel de tijd tegen die band zit die door die duif heen is gereden. Sorry hoor, wens duiven echt niet dood maar het zijn gewoon geen hygienische beestjes.
Dus je laat je leren jas en je tas tegen de fietsband aanschuren? Ik zou me meer zorgen maken over de lelijke plakken die dat veroorzaakt.
Ook dat borderwalk
Arme duif.
Heb je al gekeken of je daadwerkelijk vlekken hebt opgelopen?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Meid, nog een geluk dat je niet over die dode open duif bent uitgegleden
quote:tyche schreef op 19 oktober 2012 @ 19:55:

Heb je al gekeken of je daadwerkelijk vlekken hebt opgelopen?zie geen veertje oid, jas en tas en mijn eigen kleren zijn allemaal zwart, dus zal ook neit snel iets zien. Zit nu nog drie kwartier in de bus, dus strakjes maar gewoon lekker douche in (wat ik sowieso al van plan was na de training)
Dat was je straf omdat jij te lui was om te fietsen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:viva-amber schreef op 19 oktober 2012 @ 19:45:

Ja, ik zou die duif ook dood wensen als ie niet al was, Waar haalt zo een dier het lef vandaan om op straat te sterven.
quote:himalaya schreef op 19 oktober 2012 @ 20:01:

Dat was je straf omdat jij te lui was om te fietsen.Fiets gejat, dus vond niet dat ik straf verdiende haha!
Gevalletje zéer ernstige smetvrees?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 19 oktober 2012 @ 20:03:

Gevalletje zéer ernstige smetvrees?Gevalletje, angst voor dode open liggende dieren en bloed!
Jij maakt wt mee zeg, hoe oud ben je nu? Eerst vertel je 16 en 4 weken later ben je 21, gevalletje hopeloos talent
quote:-no-nick- schreef op 19 oktober 2012 @ 20:06:

Jij maakt wt mee zeg, hoe oud ben je nu? Eerst vertel je 16 en 4 weken later ben je 21, gevalletje hopeloos talentDat 1e account was van mijn zusje, heb ik daarna van haar overgenomen.
quote:buttttterfly schreef op 19 oktober 2012 @ 20:09:

[...]

Dat 1e account was van mijn zusje, heb ik daarna van haar overgenomen. 2 exemplaren nog wel. GSMB
Je hebt gewoon echt iets met dode openliggende dieren?
Beter van straat halen en een Chinees receptje Crispy Pigeon erop los laten, Yam:

Of a la Dasta..dinges en Mutley

http://www.youtube.com/watch?v=Eo4oDfAtOLw

Stop the pigeon, stop the pigeon, stop the pigeon NOW
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 19 oktober 2012 @ 20:18:

Beter van straat halen en een Chinees receptje Crispy Pigeon erop los laten, Yam:

[afbeelding]

Of a la Dasta..dinges en Mutley

http://www.youtube.com/watch?v=Eo4oDfAtOLw

Stop the pigeon, stop the pigeon, stop the pigeon NOWHet hoofdje is het lekkerst, lekker crispy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven