Bamboeservies versieren

04-10-2019 10:49 27 berichten
Hoi allemaal,

Ik wil een kleinigheidje cadeau doen aan een jongentje van 3. Ik dacht dat het misschien leuk was (samen) een bamboe ontbijtbordje te versieren, maar kan dat? Ik kan van alles vinden over porseleinstiften om servies op te leuken maar kan het ook met bamboe servies? Moet natuurlijk veilig zijn en een klein beetje blijven zitten...

Als het niet echt een goed idee is, heeft iemand andere leuke cadeausuggesties voor een klein prijsje?

Groetjes!
Ik heb een leuk boekje gekocht en een kleurboek!
Het leek me inderdaad een leuk idee om het samen te maken zegmaar, maar ik lees wel wat ideetjes dus misschien kan ik er nog even over nadenken en uitpuzzelen, dan kan het voor volgend jaar met wat eerdere voorbereiding misschien haha, en anders inderdaad een gewoon stenen bord dan, moet met 4 jaar oud zeker kunnen.

@manta: zeker gehoord! Ik vond het een goed idee!
Oplader schreef:
04-10-2019 12:34
Het idee op zich is wel leuk. Je kunt bij bijv. HEMA ook borden met een foto laten bedrukken. In plaats van een foto kun je natuurlijk ook een tekening gebruiken, als je die scant. Het is allen misschien wel iets meer gepuzzel en je hebt niet gelijk resultaat, maar hij heeft uiteindelijk wel een eigen bord.

Ooit, heel lang geleden had de Ruyter (van de hagelslag) een actie waarbij je eigen bord kon ontwerpen. Je kreeg een sjabloon waar je tekening op moest maken en weer terugsturen en dan kreeg je je eigen bord, kunststof. Ik was er zo blij mee als kind en ik heb m nog steeds, wel wat vervaagd inmiddels.
Goede tips dankje! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven