Bank met twee zitrichtingen?
donderdag 25 februari 2016 om 20:02
We hebben een grote woonkamer (denk aan lange rechthoek) waar een bank een klein gedeelte "afschermt" doordat deze op 2/3 van de lengte van de ruimte geplaatst staat. We zoeken nu een bank die je grootste gedeelt met kijkrichting naar 2/3 deel ruimte kunt zetten, maar indien nodig ook een keertje makkelijk kunt wisselen met kijkrichting naar 1/3 deel van de ruimte.
Dus eigenlijk een bank waar je de rug makkelijk kan "verzetten" zodat je van beide kijkrichtingen gebruik kunt maken zonder de hele bankt te verslepen. Iemand enig idee of zoiets bestaat? Heb me al een slag in de rondte gezocht maar kom nu nog niet veel verder dan modulaire banken waarbij je nog met onderdelen moet gaan slepen. We zoeken het liefste een soort rugleuning die je naar de andere kant uit kunt "klappen". HELP?
Dus eigenlijk een bank waar je de rug makkelijk kan "verzetten" zodat je van beide kijkrichtingen gebruik kunt maken zonder de hele bankt te verslepen. Iemand enig idee of zoiets bestaat? Heb me al een slag in de rondte gezocht maar kom nu nog niet veel verder dan modulaire banken waarbij je nog met onderdelen moet gaan slepen. We zoeken het liefste een soort rugleuning die je naar de andere kant uit kunt "klappen". HELP?
zaterdag 27 februari 2016 om 13:09
Die van Shamanta komt in de richting van wat ik bedoel. Maar qua comfort lijkt me deze niet zo'n lekkere optie, al die losse module banken heb ik ook gezien, maar daar ben ik ook te lui voor
Dus nog niet helemaal gevonden wat ik zoek, want voor de volledigheid: het moet geen vaste opstelling worden waarbij je altijd op de twee zitgedeeltes kunt zitten maar door het plaatsen van de rugleuning soms naar de ene kant kunt zitten en soms naar het andere gedeelte.
Dus nog niet helemaal gevonden wat ik zoek, want voor de volledigheid: het moet geen vaste opstelling worden waarbij je altijd op de twee zitgedeeltes kunt zitten maar door het plaatsen van de rugleuning soms naar de ene kant kunt zitten en soms naar het andere gedeelte.
anoniem_243847 wijzigde dit bericht op 27-02-2016 13:11
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd