Bank Sophie
maandag 12 september 2011 om 18:41
Heb sinds 2 jaar een 2,5 zits bank genaamd Sophie.
Het is een knuffelbank. Een knuffelbank is natuurlijk om lekker in te zakken,echter zakt deze bank wel heel erg door. Mij is verteld dat je de zitkussens moet opschudden.
Wil iemand die toevallig ook dit type bank heeft zijn ervaring kwijt. Ik ben er namelijk best ontevreden over. Had niet verwacht dat het zo zou doorzakken. Wil even weten of dit bij een knuffelbank normaal is.
Het is een knuffelbank. Een knuffelbank is natuurlijk om lekker in te zakken,echter zakt deze bank wel heel erg door. Mij is verteld dat je de zitkussens moet opschudden.
Wil iemand die toevallig ook dit type bank heeft zijn ervaring kwijt. Ik ben er namelijk best ontevreden over. Had niet verwacht dat het zo zou doorzakken. Wil even weten of dit bij een knuffelbank normaal is.
maandag 12 september 2011 om 20:19
Wij hebben niet bank Sophie, maar wel het idee. Onze zitkussens zijn van een speciaal spul, ben vergeten hoe het heet, type schuim, tegen het doorzakken. Hij was ook verkrijgbaar in normale vulling (had ook goedkoper geweest) maar de verkoper zei al dat hij dan snel zou gaan doorzakken. Wij hebben dus iets meer betaald en speciale zitkussenvulling genomen.
Ik denk dus dat je het beste je zitkussen opnieuw kunt vullen.
Ik denk dus dat je het beste je zitkussen opnieuw kunt vullen.