Bed in woonkamer

03-11-2019 13:00 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Omdat ik soms de meest simpele oplossingen over het hoofd zie, zou ik jullie eens willen vragen om mee te denken.
Ik heb een bed in de woonkamer staan, omdat ik zo'n beetje de helft van de dag plat lig. Dat kan boven, maar wil graag zo veel mogelijk bij mijn gezin zijn natuurlijk. Nu vind ik het belangrijk om een huis te hebben waar ik me prettig voel, fijn sfeertje, leuke spullen, mooie kleuren enz. Nu is dat bed noodzaak, dus kan er helaas niet uit. Ik wil daarom mijn bed zoveel mogelijk passend krijgen in onze woonkamer.
Dit heb ik al geprobeerd door het hoeslaken in dezelfde kleur te kopen als de bank (bed staat tegen de bank aan). Ligt een mooi dekbedovertrek op mijn dekbed. Maar juist dát geeft toch een 'ziek' gevoel, dus overweeg een mooie deken/plaid te kopen.
Mijn bed staat naast de bank, maar niet tegen een muur. Daardoor is het helaas niet mogelijk om dmv kussentjes een soort 'bank' te maken, wat er al knusser uit zou zien. Zoals hier is dus niet mogelijk helaas: https://pin.it/ijswwyx2ruoazf

Ik heb overigens een volledig verstelbaar bed, maar zonder ombouw, om het zo 'klein' mogelijk te houden.
Toch blijft het een echt bed.

Hebben jullie misschien tips om mijn bed meer onderdeel te kunnen laten worden van ons interieur?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Polsjef schreef:
20-11-2019 21:43
Wat fijn dat je het zo mooi hebt kunnen maken! Gun je natuurlijk liever iets anders, maar super dat je er iets gezelligs van hebt kunnen maken.
Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven