Bed kopen bij Wehkamp?

09-05-2007 11:53 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb op de site van Wehkamp een mooie bedcombinatie gezien. 300 euro voor het hele bed, incl matras, kussens, dekbed, dekbedovertrek ed.

Alleen ik weet niet zo goed of ik het bestellen moet of niet. Als het niks is, zit je ermee, het moet teruggestuurd worden in de orginele verpakking.

Heeft iemand wel eens een bed bij de Wehkamp gekocht, zoja, zijn het fatsoendelijke bedden?

Bedankt!
Ik heb dit bedje gekocht.....en hij slaapt echt heerlijk!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=6VVI4XXF

Was een boxspring gewend, maar dit bedje slaapt ook voortreffelijk!!!

Welke wil jij kopen???

ik heb 3jaar terug een bed gekocht was een groot succes hele snelle service en goede afhandeling ik heb er geen klachten over :-)
Ik vind het wel héél goedkoop voor een compleet bed.

Zelf geef ik de voorkeur aan een bed in een winkel te kopen, je kan op de matras liggen en voelen of het niet te hard of te zacht is.

Bij Ikea hebben ze allerlei matrassen, waar je gewoon op kan gaan liggen om te kijken welke je het best bevalt. Ook in diverse prijsklasses.
Mooi bed, het is mij!!!

Ik heb een donkere gezien, weet niet precies hoe die heet Het probleem is ook nog eens dat ik in België woon (100m over de grens), dus moet het bij mams laten bezorgen en dan naar mij laten brengen.

Heb net eens gekeken op de website van Ikea, als je alles los neemt, kom je rond de 250 euro uit en dan kun je inderdaad ook nog eens voelen of de kussens/matras lekker liggen. Maar dan moet je wel weer naar Ikea en iemand met een vrachtwagen regelen ;) 

Moeilijk!
ik zou nooit een bed kopen zonder er eerst op gelegen te hebben, je hebt hele grote verschillen tussen matrassen en dan heb ik het niet over de prijs.
Mijn zus heeft dat ook gedaan en die is er harstikke blij mee,maar die was wel effe wat duurder dan 300 euro.

Denk erom dat een matras heel belangrijk is he voor je slaaphouding enzo...

Succes..
Ik heb twee jaar geleden een bed gekocht bij Wehkamp en was niet helemaal tevreden. Het was een bed (all-in) voor ongeveer 800 euro, omdat ik duurdere matrassen wilde.

De matrassen waren bij ons na 1,5 jaar al helemaal doorgelegen. Als je in bed ging liggen rolde je vanzelf naar het midden toe, erg onpractisch als je met z'n tweeen in het midden ligt.

Ik heb in februari een nieuw (en duurder) bed gekocht bij Auping... Wat een verbetering....
Als ik het kon betalen zou ik me ook een Auping bed kopen :D

Ik heb toch maar besloten om iemand te charteren die met me naar de Ikea wilt!
nogmaals het bed zelf is niet belangrijk alleen de kussens en de matrassen,dus dan kom je automatisch op een duurder matras uit(ja duur is niet altijd goed,maar in dit geval wel)...

succes bij ikea
quote:

Mooi bed, het is mij!!!

Ik heb een donkere gezien, weet niet precies hoe die heet Het probleem is ook nog eens dat ik in België woon (100m over de grens), dus moet het bij mams laten bezorgen en dan naar mij laten brengen.

Heb net eens gekeken op de website van Ikea, als je alles los neemt, kom je rond de 250 euro uit en dan kun je inderdaad ook nog eens voelen of de kussens/matras lekker liggen. Maar dan moet je wel weer naar Ikea en iemand met een vrachtwagen regelen ;) 

Moeilijk!

Ik heb een tijd geleden een bed gekocht bij Ikea en dat werd thuis bezorgd, inclusief matras. Is er bij in Belgïe geen Ikea in de buurt?
Ik heb eens gekeken, er liggen in België maar 6 Ikea's, geen in de buurt helaas.

In een stationwagen of een busje moet het wel passen toch? Als ik het ga kopen, wil ik het ook meteen hebben ;)
quote:

Mooi bed, het is mij!!!

Moeilijk!

Ikea bezorgt ook aan huis, lekker makkelijk toch?
Ja klopt NorahJoanna, maar zoals ik zei, woon ik in België (net 100m over de grens) en ik denk niet dat onze vrienden van IKEA daar zullen bezorgen.
Ik zou inderdaad maar even naar de Ikea gaan, ik heb zelf ook heel slechte ervaringen met zo'nbed van 300 euro, de matrassen waren echt ronduit slecht.

Ik heb er nu nog nachtmeries van!!!!!!
O ja misschien niet helemaal onbelangrijk, vriendlief en ik zijn er ongevee 10 x doorheen gezakt :$ dus het werd op ten duur een bouwpakket hahahaa.
Een bed van de wehkapm (of ikea) is natuurlijk geen Auping, maar de wehkamp is echt niet slecht.

Iemand die ik ken heeft bij de wehkamp ook een alles incl. bed gekocht en is er nog zeer tevreden mee, na 4 jaar. (Zij is bovendien erg zwaar en het bed is nog steeds even stevog als voorheen.)
Niet doen!Ik heb het namelijk 2 jaar terug wel gedaan en opeens allerhande rugklachten en na 1 jaar al deuken in matras.Bedbodem boxspring is gewoon4 latjes met gat erin.Na 1 jaar kan bed richting vuilstort.Beter doorsparen en een echt goed bed kopen.Ik ga nu voor Auping.

Die ¤300 was bij mij gewoon weggegooid geld.Snap al die goede reviews ook niet op de site want het was echt een shitbed!
beddenboer schreef op 26 mei 2012 @ 16:00:

[...]

Een goed matras en kussen is inderdaad erg belangrijk. Ombouw is voor het mooie uiterlijk. Maar je brengt veel uren per dag in bed door. Een duur matras is niet altijd een goed matras. Een matras is erg persoonsgebonden en bij de keuze voor een matras zijn er meerdere factoren die een rol spelen, zoals lichaamsgewicht, houding, afmetingen enz.
Weet je wat ook belangrijk is? En niet eens persoonsgebonden, dus dat scheelt alweer: naar de datum kijken van het topic waarin je reageert.
je brengt 1/3 van je leven in bed door.

slaap is het belangrijkste om te herstellen.

en dan ga je een bed van 300 euro kopen...

ik wou zo ook eerst een matras bij de ikea kopen, goedkoopste van rond de 100 euro.

na 1 minuut test liggen maar snel heel wat meer uitgegeven, slaap nu prins heerlijk en nooit meer rugproblemen.
Ik kocht voor mijn studerende zoon een boxspring bij Wehkamp.

De referenties waren uitstekend, dus ik dacht daarop af te gaan.

Omdat wij zijn kamer intussen op knapte en dus als eerste op zijn nieuwe bed sliepen konden we er ook iets over zeggen.

Mijn partner en ik werden gebroken wakker. Stijve rug, en kortom we hadden allebei rot geslapen en vonden allebei het bed erg tegen vallen. Mijn zoon slaapt er nu sinds okt '11 op en smeekt me zo wat om een oplossing bv een heel ander matras of om het bed maar weer te verkopen vis MP.

Blijkt dat je dus echt niets over referenties kan zeggen.

Ik koop het nooit meer, zonder dat je het eerst zelf uit kan proberen. Vind het zonde van het geld. Het is nl zo persoonlijk en iedereen ervaart het toch weer anders. Ik zou zeggen : Niet doen. Zonde van je ¤ 300,- als het tegenvalt
toen ik de mensen leerde kennen,kreeg ik de dieren lief
Ik vermoed dat TO 5 jaar na het openen van het topic wel een bed heeft. Misschien is ze al aan een volgend bed toe.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb in 2002 online een boxspring bij ze gekocht. Heb d'r met plezier tien jaar op geslapen.
p.s. Ik ben de reincarnatie van TS en hield jullie voor de gek. Ik had in 2007 al een vijf jaar oud Wehkamp bed. Ha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven