Behang ala pip
zondag 9 december 2012 om 12:52
Google wonders, ik heb jullie nodig!
Mijn dochter krijgt een ander kamertje en ik ben opzoek naar leuk behang. Ze heeft een roze bedje en een gele kast.
Ik heb mijn oog laten vallen op pip behang maar mijn hemel, wat is dat duur! ¤39,95 per rol en ik heb er 3 à 4 nodig, een behoorlijke aderlating dus.
Willen jullie eens mee-googelen naar leuk behang wat een beetje op pip lijkt?
Mijn dochter krijgt een ander kamertje en ik ben opzoek naar leuk behang. Ze heeft een roze bedje en een gele kast.
Ik heb mijn oog laten vallen op pip behang maar mijn hemel, wat is dat duur! ¤39,95 per rol en ik heb er 3 à 4 nodig, een behoorlijke aderlating dus.
Willen jullie eens mee-googelen naar leuk behang wat een beetje op pip lijkt?
zondag 9 december 2012 om 15:56
quote:Maleficent schreef op 09 december 2012 @ 13:26:
1 wand kan prima. Wij hebben voor onze oudste behang van lief! wat vrij druk is, maar dat zit op 2 muren en de andere muren zijn strak wit geschilderd. Is absoluut niet te druk.
Dat lief behang is ook leuk! Het enige jammere vind ik dat we ook tekst opstaat, daar houd ik niet zo van.
Ik wil wel echt een wand behangen, en de rest schilderen.
1 wand kan prima. Wij hebben voor onze oudste behang van lief! wat vrij druk is, maar dat zit op 2 muren en de andere muren zijn strak wit geschilderd. Is absoluut niet te druk.
Dat lief behang is ook leuk! Het enige jammere vind ik dat we ook tekst opstaat, daar houd ik niet zo van.
Ik wil wel echt een wand behangen, en de rest schilderen.
zondag 9 december 2012 om 21:12
maandag 10 december 2012 om 21:55
quote:kiwibanaansap schreef op 09 december 2012 @ 15:56:
[...]
Snap ik hoor. Maar wij hebben een jongen en dan is de keuze een stuk beperkter vind ik.
Deze hebben we:
[...]
Snap ik hoor. Maar wij hebben een jongen en dan is de keuze een stuk beperkter vind ik.
Deze hebben we:
Stressed is just desserts spelled backwards