Behang naden

12-12-2013 13:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb zelf met een vriendin behangen en het is redelijk goed gelukt, nu zie je alleen in daglicht van die kleine mini naden tussen de stroken van het behang (donker behang en eronder was wit dus je ziet 1mm wit). Is daar nog iets aan te doen of helemaal niks?

Bedankt vast voor de tips
Stift.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Stift inderdaad. Volgende keer het behang aan de zijkanten van de baan wat dikker insmeren met plaksel. Dan kun je de naden beter tegen elkaar krijgen en 'krimpt' het behang niet 'van elkaar'.
Ok met stift!

Maar jullie bedoelen dan gewoon met een kleur die er ongeveer op lijkt (het is met een print wel). En dan rustig er tussen 'kleuren'. Valt het dan echt minder op?? :D

Ben nu wel gerustgesteld want ik irriteer me er anders wel een beetje aan.. Maar dat is misschien ook omdat er nu nog geen lamp voor hangt( komt nog een hanglamp voor maar dat aansluitpunt moet ik nog verleggen).
Meteen tips trouwens om behanglijmresten van de muur erlangs te halen?? Daar is één keer een veeg over heen gegaan aan de zijkant helaas.
quote:miss_elke88 schreef op 12 december 2013 @ 14:16:

Ok met stift!

Maar jullie bedoelen dan gewoon met een kleur die er ongeveer op lijkt (het is met een print wel). En dan rustig er tussen 'kleuren'. Valt het dan echt minder op?? :D

.yup
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:miss_elke88 schreef op 12 december 2013 @ 14:17:

Meteen tips trouwens om behanglijmresten van de muur erlangs te halen?? Daar is één keer een veeg over heen gegaan aan de zijkant helaas.

Gewoon met een natte doek.

Zitten de behangrandjes ook los? Dan gewoon bijsmeren met iets plaksel.
Of met een heel dun kwastje met bijpassende kleur verf. Zo heb ik het met donkerpaars behang gedaan. Het is even werk, maar heb er nu alweer drie jaar plezier van. Stukje behang mee naar hobbywinkel, klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven