Bemiddelingssites poetsvrouw?
zondag 10 april 2011 om 13:13
Ik wil graag een poetsvrouw! Heb al in mijn omgeving rondgevraagd, maar niemand weet iemand of diegene die een poetsvrouw weten, heeft de dame geen plek meer. Nu ben ik aan het google-en geslagen, en kwam ik twee bemiddelingssites tegen (schoonmaaktster punt nl en ikzoekeenschoonmaakster punt nl) Dit lijkt me best handig, want via MP of een briefje in de supermarkt weet je nooit wie je in huis haalt. Mijn vraag is, hebben jullie ervaringen met deze sites? Succesverhalen?
zaterdag 23 april 2011 om 20:46
Even een update. Heb me ingeschreven bij ikzoekeenschoonmaakhulp punt nl. Ochtend erna al een mailtje. Heb de dame gebeld, afspraak gemaakt. Ze vroeg voor hoe vaak het was en begon me al direct tegen te spreken dat dat wel erg weinig was (om te beginnen om de 2 weken voor 2 uurtjes) We hadden dus deze week een afspraak maar ze is niet op komen dagen.. Heb haar nog gebeld maar geen gehoor.
Contact opgenomen met de site en had de volgende ochtend alweer nieuwe gegevens. Nu van een studente van de Universiteit hier, ze komt volgende week op gesprek. Eerste indruk aan de telefoon was goed, dus ben benieuwd!
Wil haar inderdaad niet meteen een sleutel geven, probeer af te spreken dat ze in de ochtend komt, dat ik haar kan binnen laten voordat ik ga werken.
Contact opgenomen met de site en had de volgende ochtend alweer nieuwe gegevens. Nu van een studente van de Universiteit hier, ze komt volgende week op gesprek. Eerste indruk aan de telefoon was goed, dus ben benieuwd!
Wil haar inderdaad niet meteen een sleutel geven, probeer af te spreken dat ze in de ochtend komt, dat ik haar kan binnen laten voordat ik ga werken.