ben beetje stresserig..

30-04-2012 20:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Gisteren met konniginnenacht had ik allemaal oranjeklemmetjes in me haar met diamantjes. Ik ben daarna meteen mijn bed ingedoken en had blijkbaar nog een klemmetje in mijn haar zitten.

Toen ik vanochtend wakker werd had ik dit pas door en heb ik hem gewoon uit mijn haar gehaald.

Wat er nu echter aan de hand is eigenlijk dit: Die klemmetjes zijn van die goedkope troep met van die nepdiamantjes erop, toen ik net dat klemmetje weer in mijn haar wilde doen zag ik dat een steentje uit was. Natuurlijk kan dit ook gewoon 's avonds zijn gebeurd maar ik ben bang dat dit misschien 's nachts is gebeurd. Waar ik me nu vooral zorgen om maak is dat er misschien kleine scherven of splintertjes (aangezien die 'diamantjes' van glas zijn) op mijn kussen of in mijn bed liggen, of nog erger misschien doordat ik erop heb geslaapt in mijn hoofdhuid zijn gedrukt. Nu ik dit zo typ heb ik al het idee dat ik mezelf veel te veel gek zit te maken en dat het amper kan, maar toch...

Was het eigenlijk alweer vergeten maar kreeg net een beetje steken (Ja, natuurlijk gewoon omdat ik me gek zit te maken)

Ben in staat mijn dekbed en alles in de was te gooien maar die ligt er net nieuw 2 dagen op dus vind dat ook onzin, maar ja toch... het idee dat je lekker je bed in gaat met evt iets scherps daarin is ook niet een fijn gevoel.

Had al even op de forums gekeken of er iets soortgelijks bij zit (natuurlijk niet...) maar bij veel van die 'stresserige' topic krijg je al snel wat botte reacties, snap ik, en ik weet dat ik nu ook mezelf veel te gek maak, maar bespaar het me aub
quote:liselore3punt0 schreef op 30 april 2012 @ 21:21:

nep diamantjes van glas???

op een haarklemmetje???

van glas???

Ik snap het niet, zo raar is dat toch niet?

Al die sieraden die je ook bij six enz koopt, die 'diamantjes' dat zijn toch ook gewoon neppers van glas?
haske plastic.
quote:wiswassie schreef op 30 april 2012 @ 21:22:

[...]

Ik snap het niet, zo raar is dat toch niet?

Al die sieraden die je ook bij six enz koopt, die 'diamantjes' dat zijn toch ook gewoon neppers van glas?

ja dat is heel raar het namelijk over het algemeen plastic.

zeker meuk op haar klemmen
quote:Splinter02 schreef op 30 april 2012 @ 21:24:

haske plastic.haha nee hoor, die van mij (haarklemmetjes iig) echt totaal niet die zijn gewoon van glas en dat weet ik zeker.
Oké, die diamantjes daarin zijn kaai hard en als je er een keer een laat vallen oid is er ook gewoon een stukje af, het lijkt wel een soort zirkonia. Hoe weten jullie dan zo zeker dat het plastic is? Dat zie en voel je toch wel?
quote:wiswassie schreef op 30 april 2012 @ 21:25:

[...]

haha nee hoor, die van mij (haarklemmetjes iig) echt totaal niet die zijn gewoon van glas en dat weet ik zeker. daar gaan ze echt geen glas voor gebruiken hoor
quote:wiswassie schreef op 30 april 2012 @ 21:21:

wat?Dit topic.....
Kaai hard?
gewoon alles uitkloppen en anders wassen en niet te moeilijk doen
Zo'n steentje, of het nou glas of plastic is, krijg je nog niet kapot al had je het graag.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Naja, maakt ook allemaal niks uit!

Klopt gewoon even mijn kussen en uit en dan ga ik lekker slapen, echt geen puf meer om nog een wasje aan te zetten of het te gaan verschonen...
quote:wiswassie schreef op 30 april 2012 @ 21:29:

Naja, maakt ook allemaal niks uit!

Klopt gewoon even mijn kussen en uit en dan ga ik lekker slapen, echt geen puf meer om nog een wasje aan te zetten of het te gaan verschonen...

En het doel van dit topic was precies??

Ons het woord 'kaai hard' leren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven