Ben ik echt zo'n viezerik?
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:03
Vandaag kwam er een klasgenootje bij mij thuis. Ik leidde haar rond, en op de slaapkamer aangekomen waar mijn kat op bed lag te slapen, keek ze me verschrikt aan.
"Iehh laat jij jouw kat op bed slapen, wat ben jij een viezerik! Dat vind ik nou echt heel ranzig!"
Eh.. tsja.. mijn kat slaapt wel eens op mijn bed ja, ook op de bank of op het kleed of op zijn kussen.
Ik vind dat niet vies... Er zitten toch wel overal kattenharen...
Zijn er nog meer mensen die dit doen, of ben ik echt zo'n viezerik?
"Iehh laat jij jouw kat op bed slapen, wat ben jij een viezerik! Dat vind ik nou echt heel ranzig!"
Eh.. tsja.. mijn kat slaapt wel eens op mijn bed ja, ook op de bank of op het kleed of op zijn kussen.
Ik vind dat niet vies... Er zitten toch wel overal kattenharen...
Zijn er nog meer mensen die dit doen, of ben ik echt zo'n viezerik?
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:14
Ik wil de kat niet op mijn bed. (Hoewel er soms stiekem toch een op zit)
Ze komen van buiten, zijn niet altijd even schoon. En hebben soms 'ongelukjes', ook op bed (van huisgenoten dus)
Ik ken heel veel mensen die wel de kat op bed hebben.
Ze komen van buiten, zijn niet altijd even schoon. En hebben soms 'ongelukjes', ook op bed (van huisgenoten dus)
Ik ken heel veel mensen die wel de kat op bed hebben.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:15
mijn katten mogen overal komen, dus ook op bed.
Bij ons en bij de kinderen.
is niet vies (toch?)
en de kinderen worden lekker sneller resistent
Vroeger, voordat kinderen allerlei prikken kregen, deden ze nog wel eens expres de hond in een kinderledikant om kinderen resistent tegen allerlei ziekte te worden.
ach het is niet het toppunt van hygiene, maar ik verschoon wel ieder weekend het beddegoed.
Bij ons en bij de kinderen.
is niet vies (toch?)
en de kinderen worden lekker sneller resistent
Vroeger, voordat kinderen allerlei prikken kregen, deden ze nog wel eens expres de hond in een kinderledikant om kinderen resistent tegen allerlei ziekte te worden.
ach het is niet het toppunt van hygiene, maar ik verschoon wel ieder weekend het beddegoed.
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:16

dinsdag 31 augustus 2010 om 17:18
De onze mag 's nachts trouwens ook niet op onze slaapkamer want dan houdt ze ons wakker. Maar als ik op zaterdag of zondag even uit bed kom om een boterhammetje of kopje thee te halen loopt ze wel eens mee naar boven om dan gezellig op het dekbed tussen ons in te liggen. Ik wil haar ook overdag niet op de slaapkamer hebben maar van even een kwartiertje liggen komen er niet veel haren op het dekbed.
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:18
Heb zelf een hond. Die mag overal komen behalve de slaapkamer. Maarrrrr paar keer per jaar ligt ze op mijn bed. Vies? Nee, ze ligt op een kleedje en daarna gaat het beddengoed in de was.
Ik vind je klasgenootje trouwens wel een grote waffel hebben als ze dat op die manier heeft gezegd. Vind ik bijna schokkender dan dat je je kat op bed laat slapen.
Ik vind je klasgenootje trouwens wel een grote waffel hebben als ze dat op die manier heeft gezegd. Vind ik bijna schokkender dan dat je je kat op bed laat slapen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:22
Ach, je hebt op bed en in bed. In bed is bij mij not done. Op bed (niet op mijn kussen) vind ik alleen maar heel erg gezellig. Ik heb twee katten en die slapen ongeveer halverwege mijn rug/buik. Zij houden elkaar warm en ik lig er naast. Heerlijk vind ik dat gespin en gesnurk. Niets rustgevender en slaapwekkender dan een snurkende kat.
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:27
lekker laten lullen als jij het maar goed vind! En als jij je kat niet smerig vind is het toch goed.
Je moet zo denken het is haar probleem niet de jouwe
Onze katten willen niet eens op ons bed slapen alleen op de bank, onze katten zijn overigens ook binnenkatten en borstelen ze elke dag zodat ze minder haren en een mooie vacht hebben!
Is niet ergs aan hoor!
Je moet zo denken het is haar probleem niet de jouwe

Onze katten willen niet eens op ons bed slapen alleen op de bank, onze katten zijn overigens ook binnenkatten en borstelen ze elke dag zodat ze minder haren en een mooie vacht hebben!
Is niet ergs aan hoor!

Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..

dinsdag 31 augustus 2010 om 17:27
quote:Maaswater schreef op 31 augustus 2010 @ 17:16:
Wie zijn kat niet op bed laat slapen is geen kat waard
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00QDat filmpje Geweldig!!!!
Wie zijn kat niet op bed laat slapen is geen kat waard
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00QDat filmpje Geweldig!!!!

dinsdag 31 augustus 2010 om 17:29
quote:Slofje schreef op 31 augustus 2010 @ 17:16:
Hoi Anjapanja,
ik vind je geen viezerik hoor, katten zijn niet vies, gewoon je bed wat vaker verschonen misschien vanwege het haar ofzo.
Bed van Slofje:
[afbeelding]
Als ik geluk heb mag ik er ook nog bij
Och slofje,wat gezellig!
Vind het ook niet vies,katten op en in bed,vorige lading honden sliep altijd in mijn bed,deze liggen beneden.Kids hebben altijd katten in bed,vinden ze gezellig.Ivm nieuwste kat die nogal eens wegloopt,heb ik mijn kamer dicht s'nachts(want>raam open is ontsnappen)maar overdag lopen de katten door het hele huis.Honden hebben de bank voor zichzelf hier...........wij zitten op ongemakkelijke stoelen hahahaha.
Hoi Anjapanja,
ik vind je geen viezerik hoor, katten zijn niet vies, gewoon je bed wat vaker verschonen misschien vanwege het haar ofzo.
Bed van Slofje:
[afbeelding]
Als ik geluk heb mag ik er ook nog bij
Och slofje,wat gezellig!
Vind het ook niet vies,katten op en in bed,vorige lading honden sliep altijd in mijn bed,deze liggen beneden.Kids hebben altijd katten in bed,vinden ze gezellig.Ivm nieuwste kat die nogal eens wegloopt,heb ik mijn kamer dicht s'nachts(want>raam open is ontsnappen)maar overdag lopen de katten door het hele huis.Honden hebben de bank voor zichzelf hier...........wij zitten op ongemakkelijke stoelen hahahaha.
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:29
quote:pantalaimon schreef op 31 augustus 2010 @ 17:23:
Wat een gezellig bed, Slof!
Mijn kat mag gewoon op bed. Maar die doet dat meestal niet. Ik denk dat mijn kat mensen in bed gewoon vies vindt Hahahahha, ik heb er ook 2 die er niet op willen slapen terwijl het mag. Ze komen als ze horen dat ik wakker ben even een knuf halen en dan gaan we met zijn allen naar beneden.
Wat een gezellig bed, Slof!
Mijn kat mag gewoon op bed. Maar die doet dat meestal niet. Ik denk dat mijn kat mensen in bed gewoon vies vindt Hahahahha, ik heb er ook 2 die er niet op willen slapen terwijl het mag. Ze komen als ze horen dat ik wakker ben even een knuf halen en dan gaan we met zijn allen naar beneden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:34
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:37
Ik heb zelf geen kat, maar ik vind het niet vies.
Heb wel een hond, die mag overigens niet in bed (wel op slaapkamer),maar als die toch een keer op bed zou springen, zou ik dat niet vies vinden. Hij ligt ook altijd bij mij op de bank...lekker gezellig toch?
Ik vind je niet je handen wassen nadat je naar de wc bent gegaan veel viezer.
Ik vind het trouwens ook erg onbeschoft omdat zo maar tegen iemand te zeggen in zijn eigen huis.
Heb wel een hond, die mag overigens niet in bed (wel op slaapkamer),maar als die toch een keer op bed zou springen, zou ik dat niet vies vinden. Hij ligt ook altijd bij mij op de bank...lekker gezellig toch?
Ik vind je niet je handen wassen nadat je naar de wc bent gegaan veel viezer.
Ik vind het trouwens ook erg onbeschoft omdat zo maar tegen iemand te zeggen in zijn eigen huis.