Ben ik echt zo'n viezerik?

31-08-2010 17:03 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam er een klasgenootje bij mij thuis. Ik leidde haar rond, en op de slaapkamer aangekomen waar mijn kat op bed lag te slapen, keek ze me verschrikt aan.

"Iehh laat jij jouw kat op bed slapen, wat ben jij een viezerik! Dat vind ik nou echt heel ranzig!"



Eh.. tsja.. mijn kat slaapt wel eens op mijn bed ja, ook op de bank of op het kleed of op zijn kussen.

Ik vind dat niet vies... Er zitten toch wel overal kattenharen...

Zijn er nog meer mensen die dit doen, of ben ik echt zo'n viezerik?
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 17:14:

Oja, mijn katten komen niet buiten en hebben geen vlooien. Een hond die nat en vies is van buiten zou misschien voor mij anders zijn.

Wanneer mijn man vies en nat van buiten komt mag/gaat hij ook niet op bed liggen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Flierefluiter ik vind je aanname nogal ongepast trouwens, we zitten niet op de sexpijlert.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 31 augustus 2010 @ 18:16:

[...]





Klopt. Jij dus.



Ik ben niet anti dier. Wij hebben 4 huisdieren, maar ik wil geen dieren in mijn bed. Want dat vind ik vies. Punt uit. En dat jij dat wel doet moet je zelf weten. Dat heeft niets met aanstellen te maken hoor.Nou ja, in het voorbeeld van Troeta kan ik me goed voorstellen dat je van iemand die zo doet, aardig mesjogge wordt. Sowieso ben ik al niet zo van dat gegooi met mijn kat (al weet ik natuurlijk niet hoe die vriendin van Troeta dat exact deed), maar als ik al de bank volledig heb gestofzuigd, de kat is er niet in de buurt geweest en je gaat nog even na kloppen, dan ben ik er ook wel klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 31 augustus 2010 @ 18:51:

Mijn vriend stopt zijn ballen niet in mijn mond als ik slaap hoor, als ie ze wil houden althans.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jippertje schreef op 31 augustus 2010 @ 18:49:

[...]



Reinheid, hmhmm! Misschien houd je je bed wel rein om er geen dieren haren in te krijgen, maar wat dacht je van je eigen haar, je eigen huidschilfers niet te spreken over alle kleine diertjes die al in je bed leven.



Reinheid, hmhmm!

Voor de reinheid hoef je je dieren niet van je bed te weren hoor, dat is het zonder de dieren toch al niet rein.



Er staat niet voor niks een smiley achter die zin..



Ik verschoon het bed geregeld. Wil er niks anders in hebben dan man en ikzelf.



Net zo dat er geen schoenen worden gedragen in huis, er elke dag gestofzuigd wordt, ik de bankkleden elke dag schoonmaak met zo'n roller, er niet in bed gegeten mag worden, wil ik ook geen dieren in bed.

Maargoed, gebeurd ook niet hier dus allemaal prima.

Ieder z'n ding toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Prima69 schreef op 31 augustus 2010 @ 18:11:

Oh,dan ben ik ook een viezerik, maar eerlijk gezegd, het boeit me niet wat een ander ervan vindt, mijn huis, mijn slaapkamer, mijn bed...... Mijn kat woont hier, mensen die hier binnenkomen, zijn mijn gasten, ze hebben er maar mee te dealen.



Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Mijn kat slaapt ook in bed, vind het alleen maar voordelen hebben. Het is gezellig, ik voel me niet alleen, hij spint (fijn geluid) en is lekker warm in de winter.

En andersom vind hij het ook heel gezellig en warm.

Tja... dat mensen het vies vinden... Ik ken eigenlijk geen dier wat zo schoon op zichzelf is als een kat. Hij wast zich 100x per dag, na de kattenbak, na het eten, na het aaien...

En ja, er zitten kattenharen op mijn kleren, zijn het er veel dan haal ik het er met een zo'n plakrol vanaf, maar om mij nu vies te noemen... dat vind ik niet.

Leuke discussie... of iets vies is of niet. Daar zijn de meningen nu eenmaal over verdeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 31 augustus 2010 @ 18:46:

Heeft niks te maken met steriel, ik wil geen haren in mijn mond als ik lig te slapen, mijn lichaam is niet gemaakt op haarballen.

Ik weet niet hoe jij slaapt hoor, en of jij je beddengoed likt als je slaapt.

maar ik heb nergens last van. Trouwens, zelf rui ik ook wel eens als de neten. Heel irritant. Die haren blijven maar komen, zelfs als ik mijn haar opsteek. Ik zit soms helemaal onder.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op mijn katten, maar in bed komen ze niet. De slaapkamerdeuren blijven gesloten voor de katten. Ik vind het ook vies.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrijeflierefluiter schreef op 31 augustus 2010 @ 18:48:

[...]



Is toch een beetje raar dat het geen vlode is.

Bij maaien is het nl. wél made... Tja, taal is nu eenmaal geen wiskunde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jippertje schreef op 31 augustus 2010 @ 18:49:

[...]



Reinheid, hmhmm! Misschien houd je je bed wel rein om er geen dieren haren in te krijgen, maar wat dacht je van je eigen haar, je eigen huidschilfers niet te spreken over alle kleine diertjes die al in je bed leven.



Reinheid, hmhmm!

Voor de reinheid hoef je je dieren niet van je bed te weren hoor, dat is het zonder de dieren toch al niet rein.Je vergeet de kwak
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind het ook niet goor. Mijn poes slaapt in de woonkamer maar dat is meer om reden B en C die DGS geeft. Wat ik ook irritant vind is dat poes dan met die natte neus, al spinnend aan mijn gezicht komt snuffelen.

Als ik even op de bank ga slapen (lig ik op m'n zij) komt ze altijd op het hoogste punt van m'n heup liggen, dat vind ik wel leuk, maar na een tijdje komt ze dan dus in m'n gezicht snuffelen, echt rillingen krijg ik er van!
Alle reacties Link kopieren
Mijn katten slapen hier ook niet in bed. Vinden ze niet leuk, want ik doe de slaapkamerdeur dicht, en dan gaan ze aan de deur staan mauwen dat ze naar beneden willen.



(tssss ze vinden het vast heel onhygienisch, mensen in bed bah)
Alle reacties Link kopieren
Vergeleken met een paar mannen die ik in bed heb gehad was de kat schoner, dus de kat mag lekker blijven liggen!
Alle reacties Link kopieren
Pantalaimon



Je hebt groot gelijk,het is geen vlooi maar vlo.

Mijn nederlands is niet meer wat het geweest is ,ik zal beter op

letten hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emaiden schreef op 31 augustus 2010 @ 19:03:

[...]





Je vergeet de kwak
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen huisdieren (meer), maar ik kan me voorstellen dat het fijn is om met je kat op bed te slapen - aan het voeteind of naast je, maar wel op het dekbed.



Vies? Ach, ik vind het pas heel goor om je je in je gezicht te laten likken door een hond, of dat toelaten bij je kind. Die likt zn reet en daarna gaat die tong over je gezicht :s
quote:Pigbull schreef op 31 augustus 2010 @ 19:04:

Nee ik vind het ook niet goor. Mijn poes slaapt in de woonkamer maar dat is meer om reden B en C die DGS geeft. Wat ik ook irritant vind is dat poes dan met die natte neus, al spinnend aan mijn gezicht komt snuffelen.

Als ik even op de bank ga slapen (lig ik op m'n zij) komt ze altijd op het hoogste punt van m'n heup liggen, dat vind ik wel leuk, maar na een tijdje komt ze dan dus in m'n gezicht snuffelen, echt rillingen krijg ik er van!Irritant?????? Dat is toch lief??
Alle reacties Link kopieren
quote:Slofje schreef op 31 augustus 2010 @ 19:15:

[...]





Irritant?????? Dat is toch lief??



De hond van mijn schoonmoeder (heel lief schattig hondje) likt mij ook wel eens wakker 's ochtends (als ik daar slaap; buitenland)...BRR, dat vind ik dus wel echt vies. Hoe lief het ook bedoeld mag zijn...



Overigens is een hondenbek wel schoner dan een mensenmond...denk daar nog maar eens over na als je vriendlief vanavond zoent :p Of misschien kun je dat maar beter ook niet doen...
Ik vind het soms wel gezellig en in de winter lekker warm, een hond op bed. Onder de dekens vind ik dan weer niks en dat gesnurk drijft mij vaak ook tot waanzin.



Soms lees ik even een boekje en komt er eentje gezellig bijliggen. Daarna gaan ze weer lekker naar beneden. Ik heb 3 honden die alledrie lekker op de bank pitten en die hebben dan vast genoeg warmte en gesnurk aan elkaar.



Ik vind ze niet vies, ze moeten natuurlijk niet lekker in de modder hebben gelopen.



Op de bank liggen vind ik niet erg, als ik weg ben gooi ik er een kleedje op en ik stofzuig de bank elke dag. Visite die zich eraan stoort, die mag zich er lekker aan storen. Mijn huis - mijn dieren en mijn gewoonten.
mmmmmmm wilde dat vriend mij vanavond kon kussen, maar helaas, ik moet het met kattenkusjes doen
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger buren (kinderloos), die hun twee poedeltjes als kinderen behandelden: Ze zaten bij hen aan tafel (met hun eigen bak eten te slubberen), ze sliepen bij hen in bed...Ik vind dat je dieren als dieren moet behandelen, en dieren slapen niet in een bed.
Volgens mij is een zwetende en lichtelijke behaarde man in bed viezer dan een kat. Heb je ooit wel eens van die stinkende gele zweetvlekken in je bed gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=7034054,noline]Missprincesa schreef op 31 Overigens is een hondenbek wel schoner dan een mensenmond...denk daar nog maar eens over na als je vriendlief vanavond zoent :p Of misschien kun je dat maar beter ook niet doen...Het is idd waar dat mensenspeeksel meer bacterieën bevat dan hondenspeeksel, maar mijn vriend likt zijn aars niet, dus zoen ik toch echt liever met hem dan dat ik me in m'n gezicht laat likken door een hond
Dan ben ik een triple-viezerik. Bij ons liggen ze alledrie de godganse dag languit op het waterbed!



's Avonds niet... dan gaan ze de hort op, maar de slaapkamerdeur staat gewoon open, en af en toe komt er eentje gezellig een kroeltje halen. Ik vind het gezellig!



En zodra ik haren ga liggen happen verdwijnt het dekbekovertrek de wasmachine in.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat slaapt ook in mijn bed. Misschien is het wel vies, maar er zijn zoveel dingen vies. En 's ochtends douche ik, dus ik hoef toch niet schoon uit bed te komen. In de winter is het ook lekker warm,en gespin en zacht gesnurk vind ik ook wel gezellig (slaap er ook makkelijk doorheen).



Wel irritant: als mijn hele bed wordt ingenomen (toen ik nog klein was heeft mijn kat me zelfs een keer uit bed geduwd in mijn slaap, midden in de zomer als het te warm is en, sinds kort: op mij ruzie gaan maken met de nieuwe kat).

Maar meestal is het heel gezellig. Hoewel een manier om haar buiten mijn kamer te houden op de irritante dagen wel gewenst zou zijn. )
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven