Ben ik een van de weinigen?
dinsdag 14 december 2010 om 12:51
Zoals de titel het al zegt!
Ben ik een van de weinigen die helemaal niks aan kerst doet?
Ik verstuur kerstkaarten en dat is alles.
Ik heb geen kerstversiering en ik eet geen kalkoen of rollade met de kerst. Maar gewoon lekker hollandse pot ofzo.
Iedereen vraagt zich af wat er mis met mij is maar ik heb er gewoon niks mee.
Dus ik ben opzoek naar lotgenoten, want mijn omgeving heeft vraagtekens bij mijn geestelijk gesteldheid omtrent kerst
Ben ik een van de weinigen die helemaal niks aan kerst doet?
Ik verstuur kerstkaarten en dat is alles.
Ik heb geen kerstversiering en ik eet geen kalkoen of rollade met de kerst. Maar gewoon lekker hollandse pot ofzo.
Iedereen vraagt zich af wat er mis met mij is maar ik heb er gewoon niks mee.
Dus ik ben opzoek naar lotgenoten, want mijn omgeving heeft vraagtekens bij mijn geestelijk gesteldheid omtrent kerst
Het gras aan de overkant is niet groen.
dinsdag 14 december 2010 om 12:55
dinsdag 14 december 2010 om 12:58
Heerlijk! Geen troep in huis, niet opruimen, geen ballen die kapot gesalgen worden door katten. Geen verplichte familiebezoekjes...Hemel op aarde...
Helaas voor mij doe ik wel mee aan de gekte, want anders ben ik ongezellig. Discussie die ik niet ga winnen. Ach ja, I pick my battles en dit is er niet één van.
Ben wel een beetje jaloers op je!
Fijn gewoon weekend gewenst!
Helaas voor mij doe ik wel mee aan de gekte, want anders ben ik ongezellig. Discussie die ik niet ga winnen. Ach ja, I pick my battles en dit is er niet één van.
Nope
dinsdag 14 december 2010 om 13:01
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 14 december 2010 @ 12:58:
Heerlijk! Geen troep in huis, niet opruimen, geen ballen die kapot gesalgen worden door katten. Geen verplichte familiebezoekjes...Hemel op aarde...
Zo bekijk ik het ook geen rommel die ik weer moet inpakken en het verplicht gezellig doen. Lekker op de bank met een film en verder niks
Bedankt gaat zeker lukken
Jammer dat jij dan wel mee moet doen en ben je er minder gezellig door? Ik weet het niet hoor, jij bent waarschijnlijk wel degene die gros van de tijd in de keuken staat
Zo bekijk ik het ook geen rommel die ik weer moet inpakken en het verplicht gezellig doen. Lekker op de bank met een film en verder niks
Bedankt gaat zeker lukken
Jammer dat jij dan wel mee moet doen en ben je er minder gezellig door? Ik weet het niet hoor, jij bent waarschijnlijk wel degene die gros van de tijd in de keuken staat
Het gras aan de overkant is niet groen.
dinsdag 14 december 2010 om 13:01
Ik stuur al jaren geen kaarten en ik geef niks om een boom. Manlief heeft er wel weer een gekocht dit jaar. Hij vindt het wel leuk en zoons vinden het geweldig. Oudste heeft ook een thema kerst op school, dus die snapte er niks van toen ik in eerste instantie zei dat er geen boom zou komen. Dat vond ik ook weer zo sneu. Ook moeten we met kerst naar mijn schoonouders. Jek. Leuke mensen hoor, maar gewoon geen zin in. Derde kerstdag sleep ik net zoals vorig jaar de boom weer het huis uit. Opgeruimd staat netjes. Ben blij als het januari is; heerlijk die rust!
dinsdag 14 december 2010 om 13:08
Wel kerstkaarten en een boom (voor dochter van bijna 5), verder geen gedoe.
Eerste kd gaan we denk ik bij mijn ouders langs, gewoon gezellig wat eten (we maken er wel wat feestelijkers van dan wanneer we onaangekondigd blijven eten, maar geen 12 gangen met wild of andere fratsen), maar dat is ook meer omdat je verder niks kunt ondernemen die twee dagen dan dat het nou speciaal kerstvisite is...
Zo irritant dat alles ofwel dicht ofwel al maandenlang van te voren volgeboekt/gereserveerd en onbetaalbaar of stervensdruk is...
Eerste kd gaan we denk ik bij mijn ouders langs, gewoon gezellig wat eten (we maken er wel wat feestelijkers van dan wanneer we onaangekondigd blijven eten, maar geen 12 gangen met wild of andere fratsen), maar dat is ook meer omdat je verder niks kunt ondernemen die twee dagen dan dat het nou speciaal kerstvisite is...
Zo irritant dat alles ofwel dicht ofwel al maandenlang van te voren volgeboekt/gereserveerd en onbetaalbaar of stervensdruk is...
dinsdag 14 december 2010 om 13:13
dinsdag 14 december 2010 om 13:18
dinsdag 14 december 2010 om 13:28
dinsdag 14 december 2010 om 13:34