Ben ik een zeikerd?

09-04-2019 01:58 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal maanden hebben wij een nieuwe buurvrouw boven ons wonen en het is vorige week al 4x voorgekomen dat we ‘s nachts wakker worden van het gebonk van haar bed. Ik heb haar een aantal weken terug al gevraagd via een app of ze haar bed misschien van de muur kan halen zodat het niet zo door dreunt als zij en haar vriend “bezig” zijn. En daar kreeg ik geen reactie op (ze had het bericht wel gelezen) nu is het dus weer raak en ben ik er weer wakker van geworden terwijl mijn wekker wel weer om 5uur gaat. Wat adviseren jullie, aangezien ze op mijn vorige bericht ook niet gereageerd heeft?
miedo schreef:
09-04-2019 13:16
Jij hebt duidelijk nog nooit met het tuig te maken gehad dat in de sociale woningbouw woont!
Type als ik het maar leuk heb en hele dag zuipen en hangen.

Dat soort tref je echt ook aan in koopwoningen hoor, maak je maar geen illusies.
herfstappeltaart schreef:
09-04-2019 13:36
Dat soort tref je echt ook aan in koopwoningen hoor, maak je maar geen illusies.
:O
Nee dat klopt, dat heb ik niet.
Wel werk ik in een sector waar alle takken van de samenleving komen en mijn ervaring is toch dat dingen echt bespreekbaar zijn.
Zoals ik al zei, als je er niet uitkomt, kun je de politie bellen. Maar als dat je eerste werk is, ontstaat er mijn inziens alleen maar meer irritatie/verontwaardiging.
Ik zou het in ieder geval echt niet op prijs stellen als er politie aan de deur staat voor iemand mij ooit heeft gewezen op wat ik doe.

Dus nogmaals, ik zou toch aanbellen. Maar als je dat niet durft kun je ook contact opnemen met de verhuurder of een buurtbemiddelaar.
Applaudisseren als ze klaar zijn.
Sophievdb schreef:
09-04-2019 20:04

Zoals ik al zei, als je er niet uitkomt, kun je de politie bellen. Maar als dat je eerste werk is, ontstaat er mijn inziens alleen maar meer irritatie/verontwaardiging.

Zucht, dat zegt diegene die je quote toch ook? Die heeft helemaal niet gezegd dat de politie de eerste stap is. Je bent het gewoon met diegene eens.
HKr schreef:
10-04-2019 13:15
Zucht, dat zegt diegene die je quote toch ook? Die heeft helemaal niet gezegd dat de politie de eerste stap is. Je bent het gewoon met diegene eens.
Mijn fout. Overheen gelezen. Sorry :-$
herfstappeltaart schreef:
09-04-2019 13:36

Yep, zelfs in sjieke buitenwijken. Huizen van drie ton, maakt niets uit. Aso's heb je overal. Met buren moet je eigenlijk gewoon mazzel hebben.
Overdag aanbellen en erover praten.
In een later stadium aanbellen als het gebeurt of als je wekker gaat. En dan het gesprek aangaan.
Daarna kun je overlast melden bij de woningbouw. Of de VvE. Of de wijk bemiddeling of wijkagent.

Ik heb ooit wel de politie gebeld. Melding van huiselijk geweld gedaan, leverde een ingetrapte deur op.. bleek seks te zijn. Ja dat wist ik wel, maar ik werd er een halve straat verderop wakker van. Dat is niet weer voorgekomen..
petra123456 schreef:
11-04-2019 14:26
Overdag aanbellen en erover praten.
In een later stadium aanbellen als het gebeurt of als je wekker gaat. En dan het gesprek aangaan.
Daarna kun je overlast melden bij de woningbouw. Of de VvE. Of de wijk bemiddeling of wijkagent.

Ik heb ooit wel de politie gebeld. Melding van huiselijk geweld gedaan, leverde een ingetrapte deur op.. bleek seks te zijn. Ja dat wist ik wel, maar ik werd er een halve straat verderop wakker van. Dat is niet weer voorgekomen..
:HA:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
petra123456 schreef:
Hahaha, toen waren ze op de hete daad betrapt. ;-)
petra123456 schreef:

Lekker asociaal. Een valse melding doen zorgt er voor dat ze op dat moment niet kunnen zijn waar het echt nodig is.
Moire schreef:
11-04-2019 23:11
Lekker asociaal. Een valse melding doen zorgt er voor dat ze op dat moment niet kunnen zijn waar het echt nodig is.
Op 't moment dat ik mijn buren van de andere kant van de wijk hoor 's nachts, klopt er iets niet en ga ik ook gewoon van partner-geweld uit.

Dan trappen ze dus maar een deur in en betrappen desnoods iemand op heterdaad.

Dat je de buren of boven- of onderburen bezig hoort is één zaak.
Maar iemand van mijlen verder ... echt niet en dan is er of partner-geweld bezig, of iemand met een paar vijzen los in zijn bovenkamer.
Die niet vrij mag rondlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven