Betaalbare kunst aan de muur
maandag 26 december 2011 om 12:38
maandag 26 december 2011 om 12:39
maandag 26 december 2011 om 12:39
Ik zou eens een galerie binnenlopen of langs de kunstuitleen gaan.
Veel verkopers werken met een huurkoop principe. Je tekent een contract dat je bijvoorbeeld 50 euro per maand betaald totdat het schilderij is afbetaald. In de meeste gevallen kan je iets nog ruilen als je er snel op uitgekeken raakt. Het bedrag wat je dan hebt uitgegeven, investeer je in een ander kunstwerk.
Prima investering trouwens in deze tijd.
Veel verkopers werken met een huurkoop principe. Je tekent een contract dat je bijvoorbeeld 50 euro per maand betaald totdat het schilderij is afbetaald. In de meeste gevallen kan je iets nog ruilen als je er snel op uitgekeken raakt. Het bedrag wat je dan hebt uitgegeven, investeer je in een ander kunstwerk.
Prima investering trouwens in deze tijd.
maandag 26 december 2011 om 12:56
Wij hebben een fout gemaakt toen wij een schilderij kochten via internet. Er zijn veel bedrijven die kunst op doek aanbieden. We dachten een origineel schilderij te kopen, waarvan er maar één was. Maar we hebben nu iets hangen dat geschilderd is "in kleine oplage". Alhoewel het erg mooi is, vind ik het jammer dat er niet maar één van is.
We mochten het wel terugsturen, nadat ik gemaild had, dat ik dacht dat er maar één van was en dat dit niet het doek was dat op de site stond. Dat dan weer wel. Niet gedaan, na lang te hebben nagedacht, omdat het gewoon erg mooi is.
We mochten het wel terugsturen, nadat ik gemaild had, dat ik dacht dat er maar één van was en dat dit niet het doek was dat op de site stond. Dat dan weer wel. Niet gedaan, na lang te hebben nagedacht, omdat het gewoon erg mooi is.
maandag 26 december 2011 om 12:58
maandag 26 december 2011 om 13:00
quote:maaique schreef op 26 december 2011 @ 12:39:
Www.lianneoost.com
Ik heb een aantal werken van haar ook.
Www.lianneoost.com
Ik heb een aantal werken van haar ook.
maandag 26 december 2011 om 13:02
maandag 26 december 2011 om 16:13
Wat zammm zegt: zelf maken is goedkoop en superorigineel. Probeer een nieuw materiaal waar je geen ervaring mee hebt. Of ruil iets met een collega-amateurkunstenaar. Is de Affordable Art Fair al genoemd? Zo niet, kijk hier: http://www.affordableartfair.nl/. Nieuwe editie laat nog even op zich wachten, helaas.
woensdag 1 februari 2012 om 18:16