Betonlook
zaterdag 30 juli 2011 om 11:11
Ervaringen en advies gevraagd. Ik heb op internet een aantal leuke salontafels gezien van beton, de prijs valt mee alleen het enige nadeel is dat het behoorlijk zwaar is, nu vraag ik me af of het mogelijk is om een beton look te creeren met houten meubels? Dus het verven van bijv een salontafel met betonverf wat geschikt is voor dit Ik zie op internet dat er betonverf is maar is volgens alleen geschikt voor vloeren etc.
zaterdag 30 juli 2011 om 11:15
ik zou het gewoon proberen, een testje doen op een plank die qua hout lijkt op je tafel. Niet te dik, dan gaat het druipen en dan twee of drie laagjes. Je kunt het daarna altijd nog aflakken, dan kan met een soort betonlak, weet niet hoe het heet. Maar goed, geen ervaring mee, maar zie niet in waarom het niet zou kunnen!
Veel plezier!
Veel plezier!
zaterdag 30 juli 2011 om 11:18
zaterdag 30 juli 2011 om 11:19
zaterdag 30 juli 2011 om 13:46
toekomst, bedankt, ik had de site inmiddels zelf al gevonden en lijkt mij de beste oplossing, wat heb jij laten behandelen met beton cire en wat was je kwijt?
blackdress, bedankt voor de tip, net even gekeken en is ook een idee. Hoe zien je muren eruit?
Alle anderen, bedankt voor de input, heb weer wat ideeen opgedaan.
blackdress, bedankt voor de tip, net even gekeken en is ook een idee. Hoe zien je muren eruit?
Alle anderen, bedankt voor de input, heb weer wat ideeen opgedaan.
zaterdag 30 juli 2011 om 15:32
Hoi Cappi,
ben ik weer. Volgens mij moeten wij samen gaan wonen, we hebben aardig dezelfde smaak..........
Wij hebben in ons vorige huis een tafel laten maken bij de keuken. Daarvoor hebben wij toen een werkblad op maat laten maken van HPL (volgens mij gewoon spaanplaat) met een toplaag van laminaat met betonlook. blad kwam van dekker in zevenhuizen.
misschien is dat een idee.
grt, Jopie
ben ik weer. Volgens mij moeten wij samen gaan wonen, we hebben aardig dezelfde smaak..........
Wij hebben in ons vorige huis een tafel laten maken bij de keuken. Daarvoor hebben wij toen een werkblad op maat laten maken van HPL (volgens mij gewoon spaanplaat) met een toplaag van laminaat met betonlook. blad kwam van dekker in zevenhuizen.
misschien is dat een idee.
grt, Jopie