Blaffende chihuahua's

15-04-2020 22:26 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeey!

Momenteel zit ik met mijn handen in het haar onder andere door m'n blaffende mormeltjes.
Ik heb wat mot met de buren en na een gesprek vandaag is er uit gekomen dat mijn honden echt veel overlast veroorzaken.
Vooral als ik niet thuis ben kunnen ze behoorlijk te keer gaan.

Ze blaffen als er iemand langs loopt
Ze blaffen als ze iemand horen praten
Ze blaffen als er post komt
Ze blaffen als er kattenbrokken vallen
Ze blaffen als er iemand langs komt
Ze blaffen als de buurman thuiskomt..
Ze blaffen als ik thuis kom

Ze blaffen zoveeeel.
Als ik thuis ben corrigeer ik ze natuurlijk maar het houd nooit op.
1 van mijn hondjes heeft ook echt een hele hoge blaf waar je echt knetter van kan worden.

Nu heb ik de buren beloofd opzoek te gaan naar oplossing..
Hoe lastig dit ook gaat worden ben ik bereid alles te proberen om ze te laten stoppen met blaffen..
Het is voor mij,de buren en hunzelf niet fijn.

Heeft iemand DE gouden tip tegen blaffen?
Wat kan ik proberen?
Wat kan ik doen?
Wat moet ik juist niet doen?

Ben echt ten einde raad.. 😅
La vie est belle ♡
Alle reacties Link kopieren
Chelss994xx schreef:
16-04-2020 11:24
Ikzelf werk 4 dagen per week. Ze worden dan rond de middag gehaald door mijn moeder en als ik klaar ben met werken haal ik ze weer.
Puppy training helaas nooit gedaan.
Als ik je antwoorden hier zo lees, zul je vooral zelf flink aan het werk worden gezet door Aniek.
De oorzaak van dit probleem ligt namelijk bij jou.
Het zijn geen kinderen, het zijn honden. Die leiding en opvoeding nodig hebben.
Je zal dit echt volledig moeten gaan veranderen, want anders stoppen ze nooit hiermee.
En ook niet met hun andere irritante gedragingen, want ik betwijfel dat het hierbij blijft.

Hoeveel wandel je met ze? Begin eens met elke ochtend 60min te wandelen. Dat heeft een hond simpelweg gewoon nodig.
Veel van de gedragsproblemen komen voort uit frustratie door te weinig beweging.
-
Maar wat zit er dan in je hoofd, dat je echt denkt dat je er wel bent met een (gratis) uitlaatservice? Dan zitten die beesten toch nog steeds elke dag uren alleen?

Neem dan een goudvis of zo.
Lady*Voldemort schreef:
16-04-2020 19:52
Maar wat zit er dan in je hoofd, dat je echt denkt dat je er wel bent met een (gratis) uitlaatservice? Dan zitten die beesten toch nog steeds elke dag uren alleen?

Neem dan een goudvis of zo.
Dat hoeft op zich niet zo’n punt te zijn, als je voor en na die tijd genoeg met ze doet, spelletjes, oefenen, wandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven