Boekenbonnen.

19-01-2015 20:52 10 berichten
Hoi, ik heb een vraagje. Weet iemand of je met een boekenbon ook dingen zoals schilder of kantoorartikelen kan kopen in boekenwinkels waar ze boekenbonnen accepteren (bijv. Stumpel)?
Ja als het goed is kan dat. Een bon staat voor geld dus alle producten in de boekenhandel kun je daarmee kopen.

Je kunt het ook opmaken aan kaartjes, telefoonkaarten en sigaretten als je wilt. Anders bel je even naar de winkel morgen heb je gelijk een antwoordt.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan ik met de Boekenbon-cadeaukaart kopen?

U kunt er in elk geval boeken, luisterboeken en e-boeken mee kopen. U kunt de kaart gebruiken bij ruim 600 boekhandels, bij de vestigingen én de meeste webshops van AKO, Bijenkorf, Blz, Bruna, Libris, Plantage, Read Shop en V&D, en bij online winkels als Bol.com en Luistterijk.nl.
Alleen geen tijdschriften
2 of 3 jaar geleden heb ik er tijdschriften mee gekocht.
quote:luiwammes schreef op 19 januari 2015 @ 21:22:

Alleen geen tijdschriftenWel hoor! Volgens mij mag de winkel zelf bepalen wat er wel of niet van mag worden gekocht. Even bellen en dan weet je het.
Toen ik 30 jaar geleden in een boekhandel werkte kon je er al tijdschriften mee kopen hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik had ze voor mijn verjaardag gevraagd, en ik heb er toen zo'n "boekencard" voor gekocht. Dus omgewisseld zeg maar. Ze konden nl geen contant geld terug geven op de bon. Dus in dat geval kun je zeggen dat je geen tijdschrift kunt kopen voor ¤3,00 en betalen met een bon van ¤10,00. Maar als je het bedrag volmaakt is er geen probleem.
quote:kiaorahoi schreef op 19 januari 2015 @ 21:00:

Ja als het goed is kan dat. Een bon staat voor geld dus alle producten in de boekenhandel kun je daarmee kopen.

Je kunt het ook opmaken aan kaartjes, telefoonkaarten en sigaretten als je wilt. Anders bel je even naar de winkel morgen heb je gelijk een antwoordt.Sigaretten sowieso niet. Zit accijns op dus dat mag niet, net als krasloten enzo.
Oh ok hier was laatst iemand die met een bon sigaretten kocht dus ik dacht dat het ook kon. Misschien een uitzondering geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven