boksbal inpakken

22-09-2011 09:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

ik ben vroeg dit jaar, maar heb het kerst cadeau voor mijn lief al gedeeltelijk in huis. In ons nieuwe huis krijgt hij zijn eigen work-out plekje inclusief boksbal. Dus die heb ik voor hem gekocht. Heb hem nu verstopt op de zolder, maar wil hem eigenlijk ingepakt verstoppen. Maar hoe pak ik dat vreselijke ding in godsnaam in ? Leuke, originele maar vooral handige tips ?

Dankjewel !
Geef het met Sinterklaas en maak er een leuke surprise van.

Spookje of zo?

(is het een hangende lange, of zo'n boksbal op ee veer?)
Het is zo'n hangende. Maar hij is 1.80cm lang.

Waar ben ik aan begonnen hahaha
grote doos waar ie inpast en dan op elke zijde een foto van iemand op wie hij zich uit mag leven. Z'n baas, collega, politicus, ex...
Je zet het ding in de nieuwe work-outkamer, deur dicht en strik op de deur.
Fatboy heeft grote dozen, misschien even een mailtje wagen?
Langs zaak voor witgoed, misschien hebben die een grote doos, van wasmachine afzo. Gewoon opleuken en klaar ben je!
Inderdaad een wasmachinedoos. Of anders een dakkoffer, mummyslaapzak of sacrofaag
Maak er een pop van en geef die pop sportkleding aan. Heeft ie ook alvast een 'sparringspartner' en geef die het gezicht van inderdaad zijn baas, collega, politicus, etc.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Slaapzak is een goed idee ! Die wilde ik hem erbij kopen omdat we komend voorjaar gaan kamperen. (Ja ben van de praktische cadeaus haha) Thx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven