Bomengordijn
maandag 4 januari 2010 om 20:46
Ik vind dit fotobehang waarop een bos staat afgebeeld heel leuk:
http://www.fotobehang.nl/ ... ehang_sfeer_442971622.jpg
Maar omdat we geen geschikte muur daarvoor hebben, vroeg ik me af of er misschien gordijnen zijn met zo'n afbeelding. Een vriendin beweerde laatst zoiets wel eens gezien te hebben, maar ze wist niet meer waar.
Weet iemand misschien waar ik zulke gordijnstof kan vinden? Ik heb me sufgegoogled, maar kom niets tegen.
Overigens mogen het ook abstracte (getekende, zwart-witte) bomen zijn, het hoeft niet perse een fotoprint te zijn.
Alvast mijn hartelijke dank voor eventuele tips:)
http://www.fotobehang.nl/ ... ehang_sfeer_442971622.jpg
Maar omdat we geen geschikte muur daarvoor hebben, vroeg ik me af of er misschien gordijnen zijn met zo'n afbeelding. Een vriendin beweerde laatst zoiets wel eens gezien te hebben, maar ze wist niet meer waar.
Weet iemand misschien waar ik zulke gordijnstof kan vinden? Ik heb me sufgegoogled, maar kom niets tegen.
Overigens mogen het ook abstracte (getekende, zwart-witte) bomen zijn, het hoeft niet perse een fotoprint te zijn.
Alvast mijn hartelijke dank voor eventuele tips:)
En zo is het toevallig ook nog eens een keer

maandag 4 januari 2010 om 20:56
maandag 4 januari 2010 om 21:12
Toen ik klein was, hadden we bomen/oerwoud behang en gordijen van verschillende afbeeldingen in alle kamers. Haha, helemaal jaren 70.
Sorry, je hebt niks aan mijn reactie, maar daar moest ik ineens aan denken. Enorme struiken en planten en boomachtige afbeeldingen stonden daarop in natuurtinten (alles was toen bruin, groen en oranje) En ik was bang voor de wolf die denkbeeldig in het bos van het behang woonde....hahahaha
Sorry, je hebt niks aan mijn reactie, maar daar moest ik ineens aan denken. Enorme struiken en planten en boomachtige afbeeldingen stonden daarop in natuurtinten (alles was toen bruin, groen en oranje) En ik was bang voor de wolf die denkbeeldig in het bos van het behang woonde....hahahaha
maandag 4 januari 2010 om 21:14
ik kwam deze tegen en vind dit wel erg gaaf
Er staat bij hoe je ze kan bestellen
http://www.domoticaforum.eu/viewtopic.php?t=922
Er staat bij hoe je ze kan bestellen
http://www.domoticaforum.eu/viewtopic.php?t=922
maandag 4 januari 2010 om 21:19
het staat niet op de site, maar ze bedrukken paneelgordijnen met fotoprints en ook allerlei stofkwaliteiten in vele grote formaten... misschien ook volledige gordijnen?
http://www.kwaliteitsafdrukken.nl/index.php?cPath=21_31
http://www.kwaliteitsafdrukken.nl/index.php?cPath=21_31
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 4 januari 2010 om 21:23
HET MOET ECHT WEL MOGELIJK ZIJN OM ZULKE GROTE VLAKKEN TE LATEN BEDRUKKEN
http://baukeknottnerus.nl/
http://baukeknottnerus.nl/
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 4 januari 2010 om 21:25
Ja, dat gordijn vind ik heel gaaf! Maar 2300 voor een stuk stof van 4x4, slik, au, toch maar niet.
Bovendien is het plafond in de kamer waar ze komen te hangen vrij laag, dan verdwijnt de helft van de afbeelding...
Dat huis waar je bent opgegroeid klinkt bijzonder, TheEmpress. Zijn je ouders nog steeds zo 'wild' in hun smaak, of valt dat inmiddels wel mee?
Zouden die gordijnen die jij beschrijft nog bestaan? Waren ze een beetje stijlvol of pure kitsch?
Bovendien is het plafond in de kamer waar ze komen te hangen vrij laag, dan verdwijnt de helft van de afbeelding...
Dat huis waar je bent opgegroeid klinkt bijzonder, TheEmpress. Zijn je ouders nog steeds zo 'wild' in hun smaak, of valt dat inmiddels wel mee?
Zouden die gordijnen die jij beschrijft nog bestaan? Waren ze een beetje stijlvol of pure kitsch?
maandag 4 januari 2010 om 21:26
Als je zoekt op groot formaat textiel printen vind je veel bedrijven die reclameprints doen, maar een gordijn ook zouden kunnen doen....
maandag 4 januari 2010 om 21:35
Singalala,
Dat is inderdaad een optie, maar dan moet ik wel zelf een foto aanleveren. En als je die zover gaat opblazen, moet het wel een heel mooie scherpe afbeelding zijn. Ik vrees dat ik niet zo'n goede fotograaf ben...
Ik hoop eigenlijk dat er bestaande afbeeldingen zijn, dan weet ik zeker dat er iets goeds voor het raam komt te hangen.
Dat is inderdaad een optie, maar dan moet ik wel zelf een foto aanleveren. En als je die zover gaat opblazen, moet het wel een heel mooie scherpe afbeelding zijn. Ik vrees dat ik niet zo'n goede fotograaf ben...
Ik hoop eigenlijk dat er bestaande afbeeldingen zijn, dan weet ik zeker dat er iets goeds voor het raam komt te hangen.

maandag 4 januari 2010 om 21:43
quote:Dejavu schreef op 04 januari 2010 @ 21:35:
Singalala,
Daarvoor zou je eens kunnen kijken op stockfoto-sites. Je moet dan wel iets betalen als je een afbeelding wilt downloaden, maar ik denk niet dat dat de kosten zijn.
Singalala,
Daarvoor zou je eens kunnen kijken op stockfoto-sites. Je moet dan wel iets betalen als je een afbeelding wilt downloaden, maar ik denk niet dat dat de kosten zijn.
maandag 4 januari 2010 om 21:54
Soleil, ik ben direct op die stockfotosites gaan kijken. Wat een mogelijkheden inderdaad, en inderdaad helemaal niet duur. Nu nog even kijken hoeveel het zou kosten om dat op doek af te drukken. Ga Singala's tip eens natrekken.
Daarna moeten er ook nog gordijnen van gemaakt worden, wat bij de kleermaker op de hoek zou kunnen, dus dat zal niet al te prijzig zijn.
Daarna moeten er ook nog gordijnen van gemaakt worden, wat bij de kleermaker op de hoek zou kunnen, dus dat zal niet al te prijzig zijn.
maandag 4 januari 2010 om 22:08
Moet het perse een gordijn zijn of mag het ook een rolgordijn zijn?
Ik ben niet goed in plaatjes plakken, mar kijk anders eens op www.kleurmijninterieur.nl daar staan een heleboel rolgordijnen op met allerlei prints:
bomen in herfsttooi
bomen bedekt met sneeuw
bomen, varens en een beekje
en ga zo maar door......
Zijn ook op verschillende formaten te verkrijgen!
Ik ben niet goed in plaatjes plakken, mar kijk anders eens op www.kleurmijninterieur.nl daar staan een heleboel rolgordijnen op met allerlei prints:
bomen in herfsttooi
bomen bedekt met sneeuw
bomen, varens en een beekje
en ga zo maar door......
Zijn ook op verschillende formaten te verkrijgen!
dinsdag 5 januari 2010 om 18:44
quote:Dejavu schreef op 04 januari 2010 @ 21:25:
Dat was toen mode...maar erg jaren 70. Ik denk dat dat ook niet helemaal is wat jij zoekt. Jaren 70 zie je wel weer veel terug, maar op een net andere manier dan toen. Ik zou echt niet weten waar je dat zou moeten kopen.
Mijn ouders hadden vroeger ook vloerbedekking op de muur geplakt, ook zoiets. Nu is het alweer jaren zwart-wit. Tja.
Dat was toen mode...maar erg jaren 70. Ik denk dat dat ook niet helemaal is wat jij zoekt. Jaren 70 zie je wel weer veel terug, maar op een net andere manier dan toen. Ik zou echt niet weten waar je dat zou moeten kopen.
Mijn ouders hadden vroeger ook vloerbedekking op de muur geplakt, ook zoiets. Nu is het alweer jaren zwart-wit. Tja.