Bonte was stinkt
maandag 6 juli 2020 om 19:53
Mede forummers, ik sta voor een raadsel. Google heeft me nog niet verder geholpen. Ik hoop dat jullie tips of op z'n minst herkenning hebben.
Het euvel wil als volgt. Mijn bonte was ruikt nooit fris. Jeans stinken zelfs. Ook bonte was in de vorm van handdoeken en beddengoed op 60gr of 90gr komt niet fris uit de machine. Witte was (30 of 60gr) ruikt àltijd heerlijk fris.
Ik begrijp er geen snars van. Van alles geprobeerd. Verschillende soorten wasmiddel: poeder, vloeibaar, merken. Niks helpt. Wit ruikt heerlijk, bont meurt of ruikt op z'n gunstigst nergens naar. Wasmachine wordt regelmatig schoongemaakt door vriend, draai eens per week een kookwas zonder wasmiddel en kleding. Maar het helpt niet. Ik snap niet waar het verschil in zit. Wie helpt?
Het euvel wil als volgt. Mijn bonte was ruikt nooit fris. Jeans stinken zelfs. Ook bonte was in de vorm van handdoeken en beddengoed op 60gr of 90gr komt niet fris uit de machine. Witte was (30 of 60gr) ruikt àltijd heerlijk fris.
Ik begrijp er geen snars van. Van alles geprobeerd. Verschillende soorten wasmiddel: poeder, vloeibaar, merken. Niks helpt. Wit ruikt heerlijk, bont meurt of ruikt op z'n gunstigst nergens naar. Wasmachine wordt regelmatig schoongemaakt door vriend, draai eens per week een kookwas zonder wasmiddel en kleding. Maar het helpt niet. Ik snap niet waar het verschil in zit. Wie helpt?
maandag 6 juli 2020 om 22:26
Ow jee dat wist ik niet doe steeds azijn erbij in gloednieuwe machineCateautje schreef: ↑06-07-2020 21:11Een flinke scheut ossegalzeep toevoegen aan je wasmiddel in het bakje en dan ben je er gelijk van af. Bij de Aldi te koop, maar er zullen wel meerdere winkels zijn die het vloeibaar verkopen.
Als je een relatief nieuwe machine hebt gebruik dan nooit azijn, want daar breekt het trommelkruis van, dat is tegenwoordig gemaakt van aluminium.
where ever you go, go with your heart
dinsdag 7 juli 2020 om 00:50
Ik doe het er extra bij.Teckeltje88 schreef: ↑06-07-2020 21:53Gebruik je alleen dat als wasmiddel of doe je het extra erbij?
Sorry voor de late reactie.
dinsdag 7 juli 2020 om 01:04
https://radar.avrotros.nl/forum/huishou ... 1-s20.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 7 juli 2020 om 01:08
https://www.24-tip.com/huishoud/stinken ... ng-redden/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.