Bordspel Party & Co

08-11-2010 14:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik heb de verschillende onderwerpen over bordspellen al doorgelezen maar ik vind daar geen antwoord op mijn vraag.

Binnenkort komt de sint weer naar Nederland en aangezien wij geen kleine kinderen meer in het gezin hebben vieren we dit al een aantal jaar door surprises en gedichten voor elkaar te maken. Hierbij hoort natuurlijk een cadeautje! Wij maken hierbij geen gebruik van lijstjes dus dat maakt het wel iets lastiger...

Nu heb ik mijn schoonzusje getrokken en zij heeft laten vallen graag het spel Party & Co te willen maar dit past helaas niet binnen het bedrag dat we uit zouden geven...

Nu kwam ik de versie Party & Co - Summer tegen, deze versie is een stuk goedkoper dus ik vroeg me af of iemand misschien weet of dit iets is? Er staat niet bij dat het een uitbreiding op het normale spel is dus ga ik er vanuit dat het een spel opzich is (incl. bord e.d.) maar is dit ook zo?

Ik zou graag het spel willen geven en dan een leuk boekje er bij (het bedrag is 15¤) maar mocht het spel nou niks zijn misschien dat ik dan stiekem het bedrag iets verhoog en alsnog het orgininele spel (á 20¤) koop.

Alvast bedankt!

Wat vinden jullie van Party & Co - Summer?

Totaal aantal stemmen: 8

Party & Co - Summer is een leuk spel, dit kun je best ko (38%)
Party & Co - Summer is niet veel aan, je kunt beter het (13%)
Party & Co - Summer kun je niet spelen zonder het origin Geen stemmen
Ik ken Party & Co - Summer niet (38%)
Anders namelijk: (graag toelichten in een reactie) (13%)
ik heb eventueel gratis af te halen party on the beach (vakantie versie van party en co), nog nooit gespeeld, dobbelstenen nog in ongeopend zakje etc.
Dit weekend nog party en co gedaan leuk! Die andere versie ken ik niet.
Ik heb Party & Co, de standaard versie en dat was echt veel duurder dan 15 euro. Kan me dan niet voorstellen dat 'n editie van 15 euro vergelijkbaar is. En als iemand om Party & Co vraagt, kun je beter niet met 'n zwak aftreksel op de proppen komen. Misschien beter 'n gezamenlijk kado van maken of 'n kadobon geven zodat ze het met zelf bij leggen kan kopen.
Waarom kijk je niet op marktplaats of je daar een tweedehandse versie kunt vinden voor het juiste bedrag.
quote:wittelelie schreef op 08 november 2010 @ 14:59:

Waarom kijk je niet op marktplaats of je daar een tweedehandse versie kunt vinden voor het juiste bedrag.Een bordspel met kaarten is aan slijtage onderhevig, dus dan loop je de kans dat het gebruikerssporen heeft waardoor het niet geschikt is als kadootje.
Ik heb net even gekeken en voor rond de 15 euro een paar nieuw in de doos exemplaren gezien.
http://hobby.marktplaats. ... hI4h&fta_ind=7&fs=1#photo&thumb_click=1
Ik ook, ik zie helemaal nieuwe in verpakking op marktplaats, zie hierboven. Gaat vast lukken! I marktplaats!
Wat fijn al die snelle reacties!

Ik heb inderdaad ook op marktplaats gekeken... maarja, de verzendkosten zijn bijna 7¤ dus dan kan ik beter voor 19.95¤ (ja inderdaad, het is een duur spel geweest maar ook al een best oud spel en de er zijn tegenwoordig alweer een ''extreme'' versie waardoor de orginele goedkoper is) een nieuw spel in de winkel gaan halen...

Ik was benieuwd of misschien toch iemand ervaring heeft met de ''Summer'' versie, volgens de uitleg hetzelfde spel maar dan met zomerse opdrachten en vragen...

Anders neig ik momenteel inderdaad naar stiekem 5¤ extra bijleggen en het originele spel kopen.

Oh, het is trouwens niet zo dat ik het niet wil betalen en haar op wil zadelen met een goedkope versie, maar het gaat om een surprise cadeau waar een afspraak is gemaakt over voor welk bedrag we cadeau's kopen, zodat dit vergelijkbaar is. Naast deze cadeautjes kopen we ook nog wat cadeau's voor ''in de zak''.
Anders neem je de reiseditie. Net zo party & co,maar kleinere kaartjes.
Bij Summer versie zitten veel minder vragen/opdrachten, maar 225 (en de normale 2000) dus je bent er wel sneller doorheen als je het regelmatig speelt. Het is wel een spel op zich, dus geen aanvulling op het originele spel.
Uit deze site blijkt dat Party & Co Summer een volledige editie is, die je ook mee op reis zou kunnen nemen.

Ik denk dat het gewoon een hippe reiseditie is.

Edit: Ik heb hier het Party&Co Original spel in de aanbieding gevonden voor 15 euro. Als je toevallig in de buurt van een van hun winkels woont, kun je daar de aanbieding halen.
Ik zou er lekker 5 euro bij doen. Scheelt een hoop tijd en gedoe, dus 5 euro zou me dat wel waard zijn ;)
Ik zag een nieuwe op mp voor 7,50 euro + 5 euro verzenden (DHL) dus heb je voor 12,50 een nieuwe in verpakking
als je tijd hebt en creatief bent, zelf maken??

ohja, ik vind summerversie niet zo spetterend..
Net het krantje van intertoys binnengekregen... ik denk dat ik Party & Co original ga halen voor 17¤!

Bedankt voor jullie reacties!
ja, goed idee, moet je doen, ach die 2 euro, toch|?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven