Boterbiscuitjes
dinsdag 23 maart 2010 om 20:49
In andere landen zoals Duitsland, Spanje e.d. koop ik in de vakantie altijd biscuitjes die duidelijk met roomboter gemaakt zijn. Hier in Nederland vind ik ze dus echt nergens en ze zijn zo lekker!
Heeft iemand hier enig idee waar die dingen in NL te koop zijn?
Of heeft iemand misschien een recept? Heb uiteraard al met Google gezocht maar dan krijg ik vooral recepten voor een soort cakebiscuit voor taarten en dat zoek ik dus niet.
Heeft iemand hier enig idee waar die dingen in NL te koop zijn?
Of heeft iemand misschien een recept? Heb uiteraard al met Google gezocht maar dan krijg ik vooral recepten voor een soort cakebiscuit voor taarten en dat zoek ik dus niet.
dinsdag 23 maart 2010 om 21:11

dinsdag 23 maart 2010 om 21:31
Heb deze gevonden in de webwinkel van AH (geen idee hoe ik een afbeelding hier zichtbaar krijg, lukt niet):
Heb ze hier in de winkel van AH nog nooit gezien maar ik fiets er morgen gelijk even naartoe! En als ze ze niet hebben dan bestel ik wel een keer de boodschappen bij de webwinkel met een paar pakken van die biscuits. Krijg er spontaan trek van.
Die met chocolade lijken me ook wel lekker maar dat is dan gelijk weer een stuk minder vriendelijk voor de lijn. Die boter erin is al erg genoeg.
Thanks!
Heb ze hier in de winkel van AH nog nooit gezien maar ik fiets er morgen gelijk even naartoe! En als ze ze niet hebben dan bestel ik wel een keer de boodschappen bij de webwinkel met een paar pakken van die biscuits. Krijg er spontaan trek van.
Die met chocolade lijken me ook wel lekker maar dat is dan gelijk weer een stuk minder vriendelijk voor de lijn. Die boter erin is al erg genoeg.
Thanks!