Boterbiscuitjes

23-03-2010 20:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
In andere landen zoals Duitsland, Spanje e.d. koop ik in de vakantie altijd biscuitjes die duidelijk met roomboter gemaakt zijn. Hier in Nederland vind ik ze dus echt nergens en ze zijn zo lekker!

Heeft iemand hier enig idee waar die dingen in NL te koop zijn?

Of heeft iemand misschien een recept? Heb uiteraard al met Google gezocht maar dan krijg ik vooral recepten voor een soort cakebiscuit voor taarten en dat zoek ik dus niet.
Albert Heyn heeft ze (sinds kort?) van lu. Zó lekker
Kun je niet zoeken op een recept voor boterkoekjes en dan de gewone boter of margarine vervangen voor échte roomboter?
Bij AH worden ze ook verkocht, een Frans merk met blauwe en witte verpakking. Heten iets met Beurre
De Zaanse huisjes (Ah) en Scholiertjes (LU) worden toch ook van die boterkoekjes gemaakt?

Moet je de chocolade wel voor lief nemen
quote:akka schreef op 23 maart 2010 @ 21:06:

Bij AH worden ze ook verkocht, een Frans merk met blauwe en witte verpakking. Heten iets met Beurre

Is dat niet het merk ""Bonne maman""

Die heeft ook van die echte cakejes,magdalena,s heten ze geloof ik,3000 calorieeen p stuk maar zooooo goddelijk!!
Klopt amarettocola, ik zat al te zoeken. Er zijn ook lekkere chocokoekjes, kokoskoekje... hmmm
petit beurre van bon maman, bij de ah.....zakken vol gaan er hier doorheen. Net als de Madeleines
Heb deze gevonden in de webwinkel van AH (geen idee hoe ik een afbeelding hier zichtbaar krijg, lukt niet):

Heb ze hier in de winkel van AH nog nooit gezien maar ik fiets er morgen gelijk even naartoe! En als ze ze niet hebben dan bestel ik wel een keer de boodschappen bij de webwinkel met een paar pakken van die biscuits. Krijg er spontaan trek van.

Die met chocolade lijken me ook wel lekker maar dat is dan gelijk weer een stuk minder vriendelijk voor de lijn. Die boter erin is al erg genoeg.

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven