Broek met cement in wasmachine?
donderdag 1 januari 2015 om 13:33
Mijn vriend is momenteel aan het klussen bij een vriend van hem en daar hebben ze tegels gelegd samen. Nu is het voegsel/cement wat tussen die tegels gaat in behoorlijke mate op zijn broek terecht gekomen. Met name op zijn knieën zitten echt dikke plakaten. Mijn vriend denkt dat dit gewoon zo met plakaat en al in de wasmachine kan, maar ik denk dat dat niet zomaar kan. Wat denken jullie?
Oh, ja heb overigens al even geprobeerd het er zo af te krijgen met water en een borstel, maar het brokkelt maar heel langzaam van de broek af (m.a.w. is een behoorlijk rotkarweitje).
Oh, ja heb overigens al even geprobeerd het er zo af te krijgen met water en een borstel, maar het brokkelt maar heel langzaam van de broek af (m.a.w. is een behoorlijk rotkarweitje).
donderdag 1 januari 2015 om 13:47
donderdag 1 januari 2015 om 13:50
quote:ikdus2010 schreef op 01 januari 2015 @ 13:47:
Wat je kan doen is de broek in een bak water leggen, dan wordt het cement zachter en kan je het er makkelijker afhalen.
Ja, alle huizen, voegen en flats worden er ook zo lekker zacht en soepel van de regen!
Wat je kan doen is de broek in een bak water leggen, dan wordt het cement zachter en kan je het er makkelijker afhalen.
Ja, alle huizen, voegen en flats worden er ook zo lekker zacht en soepel van de regen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 1 januari 2015 om 13:58
donderdag 1 januari 2015 om 14:18
De praktische ervaring leert dat een/onze wasmachine dit zonder problemen overleeft, en dat het er inderdaad niet vanaf gaat. Aldus de luie huisvrouw, die het na enig peuterwerk opgaf en er vanuit gaat dat een schone broek met cementresten als kluskleding eerder wordt aangetrokken dan een vieze broek met cementresten.