Buitenspellen familie
zondag 14 juni 2020 om 13:23
Hoi!
Ik ga een familiedag organiseren, waarin wij meerdere spellen doen. (andere topic is dat we dus ranking the stars gaan doen)
Maar nu wil ik ook graag een buitenactiviteit doen. Ik zat te denken aan een soort estafette in 2 teams, spijkerpoepen enzo.
Heeft iemand nog een leuk idee om te doen? Ik heb genoeg ruimte bij huis (4000m2) om spellen te spelen!
We gaan het stukje weiland splitsen in 4 vakken, wil dus eigenlijk 4 verschillende activiteiten doen.
Ohja, we zijn met 9 man. Alleen ons gezin met aanhang
Hoor het heel graag!!!
Ik ga een familiedag organiseren, waarin wij meerdere spellen doen. (andere topic is dat we dus ranking the stars gaan doen)
Maar nu wil ik ook graag een buitenactiviteit doen. Ik zat te denken aan een soort estafette in 2 teams, spijkerpoepen enzo.
Heeft iemand nog een leuk idee om te doen? Ik heb genoeg ruimte bij huis (4000m2) om spellen te spelen!
We gaan het stukje weiland splitsen in 4 vakken, wil dus eigenlijk 4 verschillende activiteiten doen.
Ohja, we zijn met 9 man. Alleen ons gezin met aanhang
Hoor het heel graag!!!
zondag 14 juni 2020 om 13:28
zondag 14 juni 2020 om 13:36
zondag 14 juni 2020 om 13:37
Is het een feestje voor kinderen of verstandelijk gehandicapten?watdachtjehiervan schreef: ↑14-06-2020 13:36Ik wilde ook flessenvoetbal zeggen!
Verder:
-Zaklopen
-Spijkerpoepen
-Stand en de mand
-ei op een lepel en wie het snelst een parcour kan lopen.
-Buikschuiven op een zeil met veel groene zeep en water.
-waterballonnen overgooien.
-Cricket. Daar is op Marktplaats goedkoop aan te komen.
zondag 14 juni 2020 om 13:39
zondag 14 juni 2020 om 13:40
Nou nou, das niet zo aardig. Alle ideeën zijn welkom en vind spijkerpoepen, buikschuiven en met een lepel een parcour afleggen best een grappig idee. Kan best hilarisch zijn met je familie
Ik ga ook eens zoeken op Kubb!
zondag 14 juni 2020 om 13:41
Enig.channtal95 schreef: ↑14-06-2020 13:40Nou nou, das niet zo aardig. Alle ideeën zijn welkom en vind spijkerpoepen, buikschuiven en met een lepel een parcour afleggen best een grappig idee. Kan best hilarisch zijn met je familie
Ik ga ook eens zoeken op Kubb!
zondag 14 juni 2020 om 13:41
Maar je mag toch pas je fles rechtop zetten als je de voetbal gepakt hebt? Dus als de voetbal veel verder rolt, moet je er eerst achteraan en kan iemand anders gauw leegschudden.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
zondag 14 juni 2020 om 13:42
Maar kom op zeg? Wat een gekke opmerking. Verder goed dat je het zegt hoor. Vandaar ook buitenactiviteit. Want de meeste kun je wel afstand houden. (Parcours/spijkerpoepen/buikglijden/koekhappen etc).Luci_Morgenster schreef: ↑14-06-2020 13:39En moet je nog rekening houden met de corona maatregelingen? Of zijn alle mensen onder de 12 of wonen ze in een huis? Of is het pas volgend jaar?
En ja daar mag iemand over zeiken maar kom op zeg.
ZIjn 3 verschillende huishoudens.
zondag 14 juni 2020 om 13:42
zondag 14 juni 2020 om 13:43
Het is ongeveer een doodszonde als mensen een topic openen over deze onderwerpen of daten en je de 1,5 meter nog durft aan te halen.channtal95 schreef: ↑14-06-2020 13:42Maar kom op zeg? Wat een gekke opmerking. Verder goed dat je het zegt hoor. Vandaar ook buitenactiviteit. Want de meeste kun je wel afstand houden. (Parcours/spijkerpoepen/buikglijden/koekhappen etc).
ZIjn 3 verschillende huishoudens.
zondag 14 juni 2020 om 13:46
Misschien een mooie wake up call dat niet elke volwassene graag spijkerpoept.channtal95 schreef: ↑14-06-2020 13:44Serieus ik vraag om ideeën, niet om sarcastische opmerkingen van mensen die het dom vinden. Reageer dan alsjeblieft niet.
De rest thanks voor de ideeën![]()
zondag 14 juni 2020 om 13:48
Spelletjes doen is ook heel leuk, maar spijkerpoepen? En met een balletje op een lepel lopen?