Bureau kinderkamer pimpen, hoe??

03-06-2010 14:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op MP een leuk grenen bureautje op de kop getikt. 't Is zo'n bureau met rechtsonder ladekastjes. Daarnaast heeft het zo'n soort rolluik over het blad.

Nu krijgt mijn dochter van zes straks een nieuwe slaapkamer en wil ik het bureautje opleuken. Het staat inmiddels geschuurd en al in de tuin te wachten. Alleen.. ik heb totaal geen idee hoe het aan te pakken. De kamer zelf is in de PIP stijl (chinese rose, blue), behangboom, vogelhuisje, ach je kent het wel.

Wie heeft leuke ideetjes voor dit bureau? Zelf dacht ik om het bureau heel lichtroze te schilderen, en het bureaublad te bekleden met plakplastic in de PIP stijl. Maar vind dit toch een beetje saai. Dochter zelf komt niet verder dan 'rood met paarse strepen'. Tuurlijk is het haar kamer en mag zij meebeslissen, maar vind dit een beetje te gortig. Wie is creatief en heeft leuke ideeën?
Bureau blad roze verven, poten goudspuiten, mooie gouden spiegel erboven en het ziet er prachtig uit:)
Bureau één zachte kleur verven, laatjes behangen met een druk motief, bijvoorbeeld van die chinese bloesem. Evt. knoppen vervangen door mooie knoppen, grote, glazen, witte ofzo.

quote:Linndaatje schreef op 03 juni 2010 @ 14:40:

Bureau één zachte kleur verven, laatjes behangen met een druk motief, bijvoorbeeld van die chinese bloesem. Evt. knoppen vervangen door mooie knoppen, grote, glazen, witte ofzo.Da's een leuk idee inderdaad, van die ladekastjes!
Is dat op dat roze tafeltje een hond of een toupetje?
Peas on earth!
haha pode, ik vroeg het me ook al af fout he?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven