Buren hebben elke avond ruzie!! PFFF
vrijdag 5 maart 2010 om 22:55
Ik woon met veel plezier in het centrum van een grote stad. Het huis is 2 jaar oud dus heb gelukkig geen tot weinig last van huiselijke gebreken. Helaas wel overburen (galerijflat) die elke avond ruzie hebben. En ook echt elke avond!! Het zijn ook bijzonder kleine huisjes. Een hele kleine woonkamer met keuken en een kleine slaapkamer waar net een twee persoonsbed in past. Dus eigenlijk een huis voor 1 persoon. Het lijkt mij dat het daar wat mee te maken heeft dat er elke avond ruzie is als je zo dicht op elkaars lip leeft.
Maar het overstemd gewoon mijn tv die ik toch op normaal volume heb staan. En ik woon tegenover met 2 muren er tussen waarvan die van hen een behoorlijk dikke muur is.
Nu mijn dilemma, moet ik er eens wat van zeggen of niet? Ik stoorde me er eerder nooit zo aan maar t begint nu wel een beetje ergelijk te worden dat het elke avond raak is. Ik zeg altijd gewoon hoi als ik ze tegen kom maar begin t een beetje zat te worden.
Maar het overstemd gewoon mijn tv die ik toch op normaal volume heb staan. En ik woon tegenover met 2 muren er tussen waarvan die van hen een behoorlijk dikke muur is.
Nu mijn dilemma, moet ik er eens wat van zeggen of niet? Ik stoorde me er eerder nooit zo aan maar t begint nu wel een beetje ergelijk te worden dat het elke avond raak is. Ik zeg altijd gewoon hoi als ik ze tegen kom maar begin t een beetje zat te worden.