buren last van kattenren

18-11-2013 13:24 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
doei
En weg is de OP
Ik denk dat jeugdzorg zich beter eens kan buigen over de taalontwikkeling van TO. Nadat ze de OP had getypt is die namelijk opeens met grote sprongen achteruit gegaan...
quote:markovic schreef op 18 november 2013 @ 15:10:

[...]

Noorwegen, je bedoelt Noorwegen.Mijn hoofd werkt niet zo goed vandaag
Ik vind het ook een erg raar verhaal... Ik heb ook twee katten en die waren gewoon in huis toen mijn dochter nog een baby was. Ze gingen echt niet die 5 minuten dat ik op de wc zat, ineens op haar hoofd zitten. Sterker nog, ze vonden haar doodeng en maakten een grote omweg als ze langs haar moesten. Ze moesten helemaal niets van haar weten! Gaan jouw katten steeds naar je zoontje toe als ze binnen zijn dan? Erg raar dat jeugdzorg zegt dat ze beslist naar buiten moeten, er zijn heel veel gezinnen met huisdieren en die hoeven heus niet allemaal naar buiten als er een baby komt. Dat zou niet best zijn!

Ik vraag me nog wel iets af, je hebt een buitenren met verwarming?
quote:emilyjayden schreef op 18 november 2013 @ 15:02:

[...]

nee ik woon niet bij me ouders anders waren deze problemen er niet?

en ga niet zomaar oordelen over iemand als je niet alles weet alsjeblieft.. en nee ik ga ook niet alles vertellen want het ging niet om mijn hele leven maarik had 1 simpele vraag waar jij blijkbaar geen antwoord op heb dus heb je reacties niet nodig

Pardon?!

Jij reageert op een post van mij die ik al heb weg gehaald omdat ik later las dat jij "alleen woont in een koophuis door een erfenis".

Verder heb ik een goede tip gegeven, die van het traphekje.

Tokkie.

Ik hoop dat Jeugdzorg goed op je zoontje past.
quote:lavendelbloem schreef op 18 november 2013 @ 13:49:

Misschien ligt het aan mij. Maar als ik het topic lees is het vrij normaal geschreven en de reacties die TO geeft staan vol rare woorden/spelfouten. Het lijkt wel of ze in de tussentijd een fles wijn naar binnen heeft gewerkt.Inderdaad!
Zoiezo

Me (mijn)

Is (eens)

Miouwen

Buite en binne

Sat (zat)

Ofso

Enz. enz. enz.
Loverboy zal wel een huisje voor haar hebben gekocht en haar vaste lasten betalen. Vandaar toezicht en jeugdzorg. Arme Jayden.....
En uiteraard is de beginpost verwijderd..

Ik heb er via het 'toverstafje' melding van gemaakt.
Godverkut dat is ook écht de laatste keer dat ik nog moeite doe voor zo'n TO.
Huts!
Zou die avatar een echte foto van zoontje Jayden zijn?
Lief katje heb je, als de rest uit hetzelfde nest is heb je een leuke pluizeboel
Dat denk ik wel boerderijgeit.... Waarom heten kindjes uit dat soort gezinnen toch altijd Jayden?
Jeetje, die OP melt down kwam wel totaal onverwacht zeg!
I am surrounded by morons
Beperkt dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven