buren last van kattenren
maandag 18 november 2013 om 15:16
Ik vind het ook een erg raar verhaal... Ik heb ook twee katten en die waren gewoon in huis toen mijn dochter nog een baby was. Ze gingen echt niet die 5 minuten dat ik op de wc zat, ineens op haar hoofd zitten. Sterker nog, ze vonden haar doodeng en maakten een grote omweg als ze langs haar moesten. Ze moesten helemaal niets van haar weten! Gaan jouw katten steeds naar je zoontje toe als ze binnen zijn dan? Erg raar dat jeugdzorg zegt dat ze beslist naar buiten moeten, er zijn heel veel gezinnen met huisdieren en die hoeven heus niet allemaal naar buiten als er een baby komt. Dat zou niet best zijn!
Ik vraag me nog wel iets af, je hebt een buitenren met verwarming?
Ik vraag me nog wel iets af, je hebt een buitenren met verwarming?
maandag 18 november 2013 om 15:17
quote:emilyjayden schreef op 18 november 2013 @ 15:02:
[...]
nee ik woon niet bij me ouders anders waren deze problemen er niet?
en ga niet zomaar oordelen over iemand als je niet alles weet alsjeblieft.. en nee ik ga ook niet alles vertellen want het ging niet om mijn hele leven maarik had 1 simpele vraag waar jij blijkbaar geen antwoord op heb dus heb je reacties niet nodig
Pardon?!
Jij reageert op een post van mij die ik al heb weg gehaald omdat ik later las dat jij "alleen woont in een koophuis door een erfenis".
Verder heb ik een goede tip gegeven, die van het traphekje.
Tokkie.
Ik hoop dat Jeugdzorg goed op je zoontje past.
[...]
nee ik woon niet bij me ouders anders waren deze problemen er niet?
en ga niet zomaar oordelen over iemand als je niet alles weet alsjeblieft.. en nee ik ga ook niet alles vertellen want het ging niet om mijn hele leven maarik had 1 simpele vraag waar jij blijkbaar geen antwoord op heb dus heb je reacties niet nodig
Pardon?!
Jij reageert op een post van mij die ik al heb weg gehaald omdat ik later las dat jij "alleen woont in een koophuis door een erfenis".
Verder heb ik een goede tip gegeven, die van het traphekje.
Tokkie.
Ik hoop dat Jeugdzorg goed op je zoontje past.
maandag 18 november 2013 om 15:18