buren last van kattenren
maandag 18 november 2013 om 13:32
quote:theamuts schreef op 18 november 2013 @ 13:31:
Pfff, het is ook nooit goed he?! Heeft er iemand een kattenren is het weer niet goed....... Misschien toch maar gewoon buiten los laten lopen dan?
Zou jij blij worden als jij naast iemand zou wonen die een hele berg miauwende katten in de tuin had?
Word je ook knettergek van.
Pfff, het is ook nooit goed he?! Heeft er iemand een kattenren is het weer niet goed....... Misschien toch maar gewoon buiten los laten lopen dan?
Zou jij blij worden als jij naast iemand zou wonen die een hele berg miauwende katten in de tuin had?
Word je ook knettergek van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 18 november 2013 om 13:33
quote:annapalona schreef op 18 november 2013 @ 13:29:
Ja de katten weg doen,
Als jij ze niet thuis mag hebben ( waarom is dat eigenlijk) dan hoeven je buren er geen last van te hebben.
Ze kunnen je zelfs dwingen via de rechter om ze weg te doen.
Zoek een goed huisje of breng ze naar het asiel...
Dat is maar de vraag. Hoezo zouden de buren per definitie gelijk moeten krijgen van de rechter? Moeten ze trouwens eerst naar de rechter stappen.Moet maar zien of ze dat doen.
Grote vraag is: hoeveel katten heeft TO en waarom moesten ze naar buiten? Sta je onder toezicht van jeugdzorg?
Ja de katten weg doen,
Als jij ze niet thuis mag hebben ( waarom is dat eigenlijk) dan hoeven je buren er geen last van te hebben.
Ze kunnen je zelfs dwingen via de rechter om ze weg te doen.
Zoek een goed huisje of breng ze naar het asiel...
Dat is maar de vraag. Hoezo zouden de buren per definitie gelijk moeten krijgen van de rechter? Moeten ze trouwens eerst naar de rechter stappen.Moet maar zien of ze dat doen.
Grote vraag is: hoeveel katten heeft TO en waarom moesten ze naar buiten? Sta je onder toezicht van jeugdzorg?
maandag 18 november 2013 om 13:36
quote:hallekie schreef op 18 november 2013 @ 13:33:
Even heel kort door de bocht, met alleen de details die jij nu geeft.
Maar mijn eerste reactie is dat de buren niet moeten zeuren, of hebben ze liever dat de katten in hun tuin sch*ten dan?
Maar ergens heb ik het idee dat er meer achter dit verhaal steekt...
Van dat kattengejammer de gehele dag door kun je echt helemaal gek worden. De vraag is dus hoeveel katten er zijn, lopen ze de gehele dag buiten, worden ze goed verzorgd enz. enz. En dat jeugdzorg de katten naar buiten stuurt zal niet voor niets zijn.
TO, mogen de katten wel naar binnen, of helemaal niet meer?
Even heel kort door de bocht, met alleen de details die jij nu geeft.
Maar mijn eerste reactie is dat de buren niet moeten zeuren, of hebben ze liever dat de katten in hun tuin sch*ten dan?
Maar ergens heb ik het idee dat er meer achter dit verhaal steekt...
Van dat kattengejammer de gehele dag door kun je echt helemaal gek worden. De vraag is dus hoeveel katten er zijn, lopen ze de gehele dag buiten, worden ze goed verzorgd enz. enz. En dat jeugdzorg de katten naar buiten stuurt zal niet voor niets zijn.
TO, mogen de katten wel naar binnen, of helemaal niet meer?