Buren ontlopen mij
zondag 8 oktober 2017 om 19:54
Maar mijn man niet.
Zodra ik alleen ben , zegt niemand wat...maar als mijn man erbij is zijn ze allemaal ineens spontaan en aardig.
Al sinds het begin dat ik hier woon (sinds een halfjaar) ben ik aardig...zeg ik netjes Hallo , probeer een praatje te maken.
En ineens uit het niets wordt ik zo wat genegeerd.
Dacht eerst nog dat het toeval is , maar het valt gewoon op.
Ik woon hier graag , maar dit vind ik minder.
Iemand tips ?
Zodra ik alleen ben , zegt niemand wat...maar als mijn man erbij is zijn ze allemaal ineens spontaan en aardig.
Al sinds het begin dat ik hier woon (sinds een halfjaar) ben ik aardig...zeg ik netjes Hallo , probeer een praatje te maken.
En ineens uit het niets wordt ik zo wat genegeerd.
Dacht eerst nog dat het toeval is , maar het valt gewoon op.
Ik woon hier graag , maar dit vind ik minder.
Iemand tips ?
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:14
blue_lagoon schreef: ↑10-10-2017 19:12Hier omgedraaid. Als ik alleen ben doet buurman verwoede pogingen me te versieren, is vriend erbij dan durft hij natuurlijk niets.
Ik ontloop buurman zoveel mogelijk. De rest van de buren in het appartementencomplex groet ik wel vriendelijk en zij mij ook. Behalve de meest recente nieuwe buurvrouw. Die moet ik niet en ik vind haar maar raar.
Maar waarom? Misschien is het wel een hardstikke tof mens!
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:23
Ze kijkt me al vanaf het begin af aan vuil aan, terwijl ik haar niet eens ken dus mijn verwachtingen zijn laag.
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:48
Tja wat buren betreft ben ik nogal onverschillig. Heb dertig jaar lang een hekel aan mijn buurman gehad, maar negeerde hem gewoon, en hij mij. Kan mij het schelen, het zijn maar buren hè. Lekker interessant of ze me wel of niet leuk vinden. Nu ben ik verhuisd en woon ik in een twee onder één kap woning en zie je ze wel wat vaker, maar goed gewoon hallo en meer niet. Als er geen hallo is vind ik het ook prima.
Vroeger woonde ik ook in zo'n Roddelstraat waar iedereen het over iedereen had. Wij bemoeien ons nooit ergens mee. Veel mensen zijn vrienden met hun buren maar dat is niet iets waar ik waarde aan hecht.
Vroeger woonde ik ook in zo'n Roddelstraat waar iedereen het over iedereen had. Wij bemoeien ons nooit ergens mee. Veel mensen zijn vrienden met hun buren maar dat is niet iets waar ik waarde aan hecht.