buren
zaterdag 12 februari 2011 om 12:09
ik moet ff mn verhaal kwijt.. helaas kan ik met mn mobiel geen alinea's invoeren excuses alvast! Sinds 4 jr heb ik buren naast me wonen die ernstig overlast bezorgen. het zijn alcoholisten en ex-junks. 4jr lang hebben we klachten ingediend bij de politie,woningb,klachtencommissie etc... de buurman naast die aso's klaagt ook maar er schijnt onvoldoende bewijs te zijn om ze eruit te gooien. ze zijn meerderekeren gewaarschuwd maarze hebben schijt aan alles en iedereen. weet t ff niet meer
zondag 18 december 2011 om 17:26
Het is nog niet opgelost hoor.. ze maken inmiddels weer veel kabaal ondanks dat ze een brief hebben ontvangen dat se woningbouw een rechtzaak tegen hen gaat aanspanne. enkele weken geleden hebbe ze mij een smsje gestuurd met de mededeling dat ik een nsb-er ben en me uitschelden ivm mn ziekte
.. Ik heb aangifte gedaan en deze aangifte wordt meegenomen in de rechtzaak..
donderdag 22 december 2011 om 16:03
Tja woningbouwverenigingen, je hebt er niets aan als puntje bij paaltje komt, zelfs anoniememeldingen van illegaal onderverhuur (wat niet mag volgens hun) worden niet in behandeling genomen, ook niet als de illegale onderhuurder ook nog eens prostituee's daar voor hem laat werken. De politie doet ook niets. Ze willen gewoon niet dat er iets mee gebeurd zolang je het annoniem meld en ik wil liever niet dat mijn naam en adres bekend worden bij die gasten want ik wil als net huurder liever geen kogel door mijn kop krijgen van die lui.
TO veel sterkte met die ellendelingen naast je, hopelijk gaat er eindelijk iets tegen gebeuren, dat ze eruit geknikkerd worden, het is toch belachelijk dat die lui zo lang hun gang kunnen gaan. Je zou bijna denken dat je in dit land beter een aso kunt zijn want dan word je nog beloond ook nog!
TO veel sterkte met die ellendelingen naast je, hopelijk gaat er eindelijk iets tegen gebeuren, dat ze eruit geknikkerd worden, het is toch belachelijk dat die lui zo lang hun gang kunnen gaan. Je zou bijna denken dat je in dit land beter een aso kunt zijn want dan word je nog beloond ook nog!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten