buurtsuper

24-02-2011 22:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke supermarkt franchise of niet maakt niet zoveel uit heeft bij jou nog iets volks of eigen buurts? Bij mij is dat de Vomar in Holendrecht en de AH in Kraaienest
Bij de AH op de Jan Pieter Heije verkopen ze heel veel turks eten!
Ik heb echt nog zo'n mini super bij me op de hoek. Een casper ofzo.... Echt zo schattig
Deze tsjap dus:

quote:plops schreef op 24 februari 2011 @ 22:03:

Ik heb echt nog zo'n mini super bij me op de hoek. Een casper ofzo.... Echt zo schattig Zo 1 ken ik ook in de Niasstraat in Amsterdam. Volgens mij komt het woord vakantie bij die mensen in hun woordenboek niet voor helaas
Haha, nee ze zijn inderdaad altijd open!
quote:SeptemberGirl schreef op 24 februari 2011 @ 22:02:

Bij de AH op de Jan Pieter Heije verkopen ze heel veel turks eten!Ha buurvrouw!

Bij de AH op de Jan Pieter Heije verkopen ze heel veel turks eten!Maar ik word altijd een beetje claustrofobisch van die Albert Heijn. Hij is zo klein, laag en krapjes.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Strik schreef op 24 februari 2011 @ 22:22:

[...]

Ha buurvrouw! Buurvrouwen zelfs.
quote:tonkje schreef op 24 februari 2011 @ 22:25:

[...]

Buurvrouwen zelfs.

Gezellig

Het is inderdaad een beetje een vreemde winkel, maar wel erg netjes! De kleine op de Overtoom vind ik echt verschrikkelijk, die heeft niets wat ik wil hebben. Maar goed, daar ging het topic niet over.
Ik heb een echte buurtsuper aan de eind van mijn straat. Nog nooit geweest maar al 5 jaar lang vraag ik mij af hoe die toch blijft bestaan.

Wel knap naast alle grote supermarkten die er rondom mijn buurt allemaal zijn. En in de straat waar die zit worden alle woningen plat gegooid, ze zijn nu op de helft dus hoe hij het allemaal redt weet ik niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die van mij leeft van de studenten. Dat kan niet anders.....
De Delhaize

Bij de AH op de Jan Pieter Heije verkopen ze heel veel turks eten!

Ja maar dat is toch niet volks/buurts?

Alleen buurts als je in een 100% Turkse wijk woont.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2011 @ 22:29:

Ik heb een echte buurtsuper aan de eind van mijn straat. Nog nooit geweest maar al 5 jaar lang vraag ik mij af hoe die toch blijft bestaan.

Wel knap naast alle grote supermarkten die er rondom mijn buurt allemaal zijn. En in de straat waar die zit worden alle woningen plat gegooid, ze zijn nu op de helft dus hoe hij het allemaal redt weet ik niet.Kun je een hint geven, MV? Ik dacht dat wij bij elkaar in de buurt wonen, en ik mag de lokale middenstander graag steunen. Maar hier in de buurt weet ik geen kleine supermarkt... wel een elektronicazaak waarvan je je afvraagt hoe die in de tijd van Media Markt nog kan overleven (dus daar koop ik altijd mijn printer cartridges).
Wat eten we vanavond?
In utrecht in de staatsliedenbuurt zit ook zon buurtsupertje, nog nooit geweest, heb er jaren dichtbij gewoond. op de regionAle tv is er een documentaire,over geweest zelfs, die mensen hebben zoveel liefde voor hun vak. leven van de oudjes en studenten die er spullen halen.
quote:Strik schreef op 24 februari 2011 @ 22:28:

[...]

Gezellig

Het is inderdaad een beetje een vreemde winkel, maar wel erg netjes! De kleine op de Overtoom vind ik echt verschrikkelijk, die heeft niets wat ik wil hebben. Maar goed, daar ging het topic niet over.En de grote op de Overtoom deed gisteren al niet meer aan voetbalplaatjes! De actie was afgelopen volgens het kassameisje. :(
Wij hebben in ons dorp geen buurtsuper,alleen een ah en binnenkort een jumbo.

Ik doe mijn boodschappen een dorp verderop,bakker,slager en groenteboer.

In de zomer is er hier bij de lokale boeren van alles te koop dus dan fiets ik een rondje langs de boeren.
quote:makreel schreef op 25 februari 2011 @ 00:46:

[...]

Kun je een hint geven, MV? Ik dacht dat wij bij elkaar in de buurt wonen, en ik mag de lokale middenstander graag steunen. Maar hier in de buurt weet ik geen kleine supermarkt... wel een elektronicazaak waarvan je je afvraagt hoe die in de tijd van Media Markt nog kan overleven (dus daar koop ik altijd mijn printer cartridges).Makreel, ben je er? Dan kan ik het snel neerzetten en weer weghalen. Anders mail mij op mylenevalerie@hotmail.com als je dat zou willen. Ik heb veel meer leuke adresjes die ik je wil doorgeven!!! Maar als ik het hier zet weet iedereen waar ik precies woon.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven