C1000, en andere ergerniswinkels

20-12-2012 15:31 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dichtsbijzijnde super hier is een C1000 en omdat het regende en ik naar de apotheek ernaast moest, ben ik er toch maar heen gegaan, normaal ga ik naar de Albert Heijn en de Lidl.

Ligt het nu aan mij, of is het gewoon geen fijne supermarkt?

De rij bij de kassa is altijd best lang, ook 's ochtends, ze gooien dan geen extra kassa open. De indeling is ook niet logisch, kan echt veel dingen niet vinden, terwijl ik dat in andere supers waar ik niet vaak kom bijna nooit heb. Als ik het dan iemand wil vragen, ben ik altijd heel lang op zoek naar een vakkenvuller. De vestiging is niet erg klein, maar ze hebben geen suikervrij assortiment. De goede aanbiedingen zijn bijna altijd op: 'vanmiddag komt er wel weer een zending, maar ik kan u nu al zeggen dat er heel weinig van de aanbieding die u zoekt bij zit. Dus ik zou het er niet op wagen'

En wilde ik mezelf verwennen met een lekkere banketstaaf (kon ik overigens ook niet vinden), valt ie eigenlijk best tegen ook nog.

Ik fiets/rij dus vaak om, om naar een andere super te gaan. Ik kan me dan ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand specifiek naar de C1000 zou rijden als een andere super dichterbij is. Heb het gevoel dat mensen erheen gaan om dat deze super nu eenmaal het dichtst bij is.

Ligt het aan mij, of zijn er meer die de C1000 niet fijn vinden? Of een andere winkel misschien?
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Ik hou van de ah en hij is helemaal niet duurder dan de c1000 hier. We hebben geen lidl of jumbo en de aldi is smoezelig. Dan blijft de coop over en die is echt duurder. Ah all the way! ;)
De Dirk is pas een minder fijne winkel. Vroegen we de prijs van iets, wees ie ergens ver weg: daar kun je scannen. Wij dus zoeken en na 5 minuten eindelijk gevonden.

De Aldi heeft een zeer beperkt assortiment. Daar kun je geen Jamie-recept vandaan halen. Plus altijd ellenlange rijen voor de kassa.

Jumbo is heel onlogisch ingedeeld. We moeten al-tijd zoeken, als we iets nieuws willen hebben.
Ik vind de C1000 hier juist fijn. Heel aardig personeel.

Ik werk op hetzelfde winkelcentrum dus ken de meeste caissières wel, misschien dat dat helpt .

Ook qua groenten/fruit ben ik heel tevreden. Vind het gewoon een fijne winkel.

Ga verder naar de Lidl (zitten er hier meerdere), ook prima.

Aldi ook, sinds er een nieuwe winkelmanager in zit.

Dirk is wat fijner geworden nadat het eerst ontzettend verbouwd is.

Plus vlakbij mijn huis is ook goed, mooie ruime winkel. Terwijl de Plus vlakbij mijn ouders echt een broeinest is van voorkruipende bejaarden, vakkenvullers in minirokjes, karren in de winkel en een assortiment waar je verdrietig van wordt.

Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima.Behalve die ene Plus,dus.
Geen reacties gelezen, maar ik ken mensen die C1000 C100 noemen, omdat de schappen maar voor zo'n 10% gevuld zijn...
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 21 december 2012 @ 17:25:

Op vakantie afgelopen november ben ik bij Spar geweest maar ik schrok echt van de prijzen daar. Zo duur ten opzichte van de AH. Dezelfde pakjes sinaasappelsap waren bij de Spar 11 cent duurder. Chips idem. En dat terwijl de AH ook niet bekend staat als goedkoop.

Klopt!

Ik snap ook niet dat mensen AH duur noemen, want de AH is echt niet duur(der dan andere supermarkten). En wel luxe, ruim assortiment etc.

Wat ik bij AH zo fijn vindt, is dat er op bijna elke verpakking de bereidingswijze staat. Bijvoorbeeld op een zak boerenkool (20 minuten koken, aardappelen onderin de pan etc). Of op een pakje slagroom. Tuurlijk kan ik het ook even opzoeken (of mijn moeder bellen), maar ik vind het handig. Terwijl, als ik een zak boerenkool bij Jumbo koop, dan is het hier in de keuken zo van: ''euh, hoe lang moest het ook alweer koken?''
Hier ook een C1000. Als ik er toevallig kom omdat ik er in de buurt ben en toch nog even iets nodig heb, kan ik het werkelijk nooit vinden. Moet t altijd vragen. Zo onlogisch, die indeling.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik heb dan weer een hekel aan de AH... Enorme rijen bij de kassa en chagrijnige vakkenvullers. Bovendien valt het mij bij deze AH altijd op dat de klanten die er lopen ontzettende haast hebben. En dan dus geïrriteerd zuchtend achter je in de rij staan, continu horloge checkend. Daar word ik zelf dan ook weer onrustig van. Dus ik doe mijn boodschappen hoofdzakelijk bij de c1000, aldi of lidl.
Hier een hele prettige plus in het dorp. Heel vriendelijk personeel en altijd alles op voorraad. Ze behandelen je ook echt heel prettig.

Ah wisselt per filiaal maar ook heel fijn en uitgebreid assortiment met zelfscan. Groot voordeel dus dat je nooit in de rij hoeft voor af te rekenen.

C1000 hier heeft ook zelfscankassas maar voor de rest is het een rommelige winkel. Wel redelijk assortiment en ik weet alles er te vinden.

Lidl is verschrikkelijk echt door het Tokkie personeel wat er achter de kassa zit en rondloopt. Drukker met elkaar dan de klant. Altijd lange rijen. En de prijs van de Lidl wordt steeds hoger van de meeste producten. Je moet echt op letten ze schroeven echt alles vaak op voor m'n gevoel.

Jumbo en hoogvliet kom ik te weinig voor maar als ik er kom is het wel prettig boodschappen doen
De C1000 zit bij mij heel dicht in de buurt. Ik vond het eerst een verschrikkelijke winkel maar ik moet zeggen dat het de laatste tijd iets beter is geworden. Mijn ergernis kwam voornamelijk door het asociale personeel.

Met het vinden van producten heb ik geen problemen en er is ook altijd voldoende (heb vandaag kerstinkopen gedaan, er was genoeg). Ik herken het alleen wel dat voorgesneden groente snel zuur is en dat fruit snel rot is. En het is er altijd druk, maar goed er zitten ook niet zo veel andere supermarkten in de directe buurt.
Kerstinkopen bij de Appie gedaan gister: loeidruk en heel veel was gewoon op! En ik was groot fan, maar ik baalde wel. Roomboter, room, suiker, allemaal Euroshopper en het huismerk van op.

Vandaag nog even langs de Lidl geweest voor de laatste dingen. Bereidde me voor op een drukte van jewelste en lange rijen...maar er was bijna niemand. Nog nooit zo rustig geweest, vond het wel bijzonder.

Bij de Praxis nog even verf gehaald, want eindejaarskorting van 25 procent maar wat een typisch figuur werkte daar. Wel aardige jongen verder, maar rare antwoorden op onze vragen, dat dan net niet aansloot bij de vraag zeg maar. Nou ja, uiteindelijk wel goed geslaagd. Ga eigenlijk liever naar de Gamma, maar wilde per se een bepaalde kleur en die was alleen in Praxis huismerk verf.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Hier fan van de C1000 bij mij in de buurt. Goed en uitgebreid aanbod, goede kwaliteit vlees (eigen slager), groenten en fruit, biologische versafdeling, suikervrije producten, zelf gebakken brood waaronder ook zuurdesem en spelt. Kortom helemaal top.

De c1000 bij mijn moeder is een heel ander verhaal. Klein, veel mindere kwalitiet en veel minder klantvriendelijk. Ligt aan de manager, grote van het gebouw en het aanbod.

Aangezien ik anti AH ben kom ik daar nooit.
http://www.distrifood.nl/ ... s-AH-in-opstand-1131792W/

Voor AH fans.

Is niet de eerste keer dat de wantoestanden bij AH in het nieuws komen.
quote:ModestMouse schreef op 23 december 2012 @ 16:30:

Kerstinkopen bij de Appie gedaan gister: loeidruk en heel veel was gewoon op! En ik was groot fan, maar ik baalde wel. Roomboter, room, suiker, allemaal Euroshopper en het huismerk van op.Daar pak ik de laatste weken wel vaker op mis, bij verschillende AH's.....
Ik heb ook een hekel aan de C1000. Ik vind ze toch echt duurder dan de AH. Aanbieding her en der een keer uitgesloten dan.

Drinken haal ik meestal bij de Jumbo en andere A merk dingetjes die daar goedkoper zijn. Verder qua vegetarische burgers enzo vind ik de AH lekkerder en een veel beter assortiment hebben. Ook wasmiddel en afwasmiddel en eigen merk producten.

Trouwens, de AH daalt ook in mijn achting. Wurmde ik me vandaag tussen al het snotterende grut op loopfietsjes en met minikarretjes en weet ik wat, valt me voor de zoveelste keer op de laatste 2 weken dat alle prijzen omhoog gaan. Neem nou de gele latex handschoenen, die waren 49 cent, toen ineens 50 cent (van de week nog gehaald), vandaag zijn ze ineens 79 cent! Dat vind ik nogal een hele prijsverhoging op zoiets lulligs. Hetzelfde is me bij andere artikelen ook al opgevallen.
quote:kwallenbal schreef op 23 december 2012 @ 21:35:

http://www.distrifood.nl/ ... s-AH-in-opstand-1131792W/

Voor AH fans.

Is niet de eerste keer dat de wantoestanden bij AH in het nieuws komen.

En jij denkt dat het bij de DC van de C1000 en Jumbo wel allemaal koek en ei is? Ze worden allemaal opgejaagd door de supermarktoorlog.

En natuurlijk de overbekende personeelstoestanden bij de Aldi.
Dat weet ik Chat.

Bij Jumbo en Aldi kom ik ook niet. C1000 is iets beter dan AH en aangezien ik het fijner vindt om daar boodschappen te doen doe ik het daar alhoewel ik, wat ik kan halen van de plaatselijke slager en biowinkel, boer en DA, het daar haal.
Ik vind de C1000 vooral een baggerwinkel omdat er weinig assortiment is en omdat het huismerk niet te nassen is.
We hebben hier 2 C1000's maar ik vind ze allebei verschrikkelijk, alleen al om de armoedige uitstraling van de winkel: naar licht, smalle paden, alles volgestouwd met de verkeerde dingen. Op zich kan ik daar nog wel overheen stappen, maar alle verse dingen zijn bij beide winkels niet te nassen: groente en fruit snel bedorven, vlees erg slecht, brood echt van dat supermarktbrood.

Als ze weer een gogo-actie hebben, 'trakteer' ik m'n kinderen op 1x boodschappen doen bij C1000. Dan koop ik me helemaal suf aan pakjes drinken, chips, kaarsen, gewoon alles waar ze niets aan kunnen verknallen. Verder kom ik er gewoon niet, ik vind het echt een verschrikking.
Ik mis SandersSupermarkten
tjongejonge zeg, wat een jankerds. vertel dit eens met droge ogen aan zo'n moeder in Afrika...
Wou dat ik een C1000 in de omgeving had. Heb hier alleen bAH's.
Ik woon midden tussen twee winkelcentra, bij de een kan ik kiezen tussen C1000 en AH, bij de ander maar liefst uit C1000, AH, Hoogvliet en Aldi. Bij C1000 kom ik alleen als ze bij AH of Hoogvliet iets niet hebben en voor de aanbiedingen, wat een rotwinkel is dat zeg! Onlogische indeling, altijd goed de datum moeten checken, omdat er regelmatig iets over datum is, de vriezers staan dwars op de rij voor de kassa, dus regelmatig ruzie in de rij over wie eerder was en je mag maar 4 keer een aanbieding kopen, en dan nog zijn de aanbiedingen die ik wil vaak uitverkocht. Daar kom ik dus bijna niet. Bij Hoogvliet haal ik brood en aanbiedingen en de rest koop ik bij AH. Aldi zit hier nog niet zo lang en vind ik ook niet zo'n leuke winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven