complete meubelset
zaterdag 3 maart 2012 om 13:34
ik heb samen met mijn vriend een huis gekocht.
nou zijn we natuurlijk al druk bezig om te kijken wat we graag willen in huis,maar omdat er een paar dure noodzakelijke veranderingen in het huis moeten worden aagebracht hebben we wat minder geld voor meubels.
nou hoorde je ''vroeger'' van familie als ze voor het eerst op zichzelf gingen dat ze zo'n complete meubelset gekocht hadden (kast,tafel,stoelen etc) voor pakweg 1200 euro?
zou dat nog steeds zijn?
want daar ben ik namelijk een beetje naar opzoek.
Ik heb wel hier en daar al wel op internet gekeken, maar dan is het vaak dat je dat dan ook via internet moest bestellen en ik wil wel gewoon naar een winkel kunnen.
nou zijn we natuurlijk al druk bezig om te kijken wat we graag willen in huis,maar omdat er een paar dure noodzakelijke veranderingen in het huis moeten worden aagebracht hebben we wat minder geld voor meubels.
nou hoorde je ''vroeger'' van familie als ze voor het eerst op zichzelf gingen dat ze zo'n complete meubelset gekocht hadden (kast,tafel,stoelen etc) voor pakweg 1200 euro?
zou dat nog steeds zijn?
want daar ben ik namelijk een beetje naar opzoek.
Ik heb wel hier en daar al wel op internet gekeken, maar dan is het vaak dat je dat dan ook via internet moest bestellen en ik wil wel gewoon naar een winkel kunnen.
dinsdag 6 maart 2012 om 10:59
Qua grootte weet ik het niet precies. Je kan even kijken op www.basiclabel.nl Dat is de site van het merk. Kleuren had je geloof ik 3 opties in ofzo toen. Die wij hebben, meer terracotta en een grijs/gemeleerd als ik me niet vergis. Ik ben er voor die prijs nog steeds heel tevreden mee en zeker nu we een kleine hebbe is het handig dat ik de hoezen uit kan wassen
dinsdag 6 maart 2012 om 12:31
Kleur hoezen kan ik niet veranderen, want je kan alleen de kussens eraf halen. De leuningen zitten wel vast, dus die kan je niet wassen helaas.
Volgens mij heefft formido wel regelmatig dit soort meubels in de folder staan, misschien eens in de gaten houden. Weet niet hoeveel tijd je nog hebt? Overigens heb ik ook ooit een bank bij seats & sofa's gekocht en daar hebben we ook 5 jaar plezier van gehad. Daarna was hij wel echt op, maar die was ook maar 700 euro ofzo.
Volgens mij heefft formido wel regelmatig dit soort meubels in de folder staan, misschien eens in de gaten houden. Weet niet hoeveel tijd je nog hebt? Overigens heb ik ook ooit een bank bij seats & sofa's gekocht en daar hebben we ook 5 jaar plezier van gehad. Daarna was hij wel echt op, maar die was ook maar 700 euro ofzo.
woensdag 7 maart 2012 om 09:56
Ow da's vervelend inderdaad, als je de maten nog niet weet. Wij hebben destijds alles op de gok gekocht, maar gelukkig past het perfect
Ik had dat wood nog niet gezien! Maar denk dan inderdaad dat dat ook van basic label is. Ik zou gewoon de folder van formido in de gaten houden tegen de tijd dat je de maten weet. Misschien staat er dan net iets in wat je mooi vind!
Ik had dat wood nog niet gezien! Maar denk dan inderdaad dat dat ook van basic label is. Ik zou gewoon de folder van formido in de gaten houden tegen de tijd dat je de maten weet. Misschien staat er dan net iets in wat je mooi vind!
dinsdag 20 maart 2012 om 09:35
dinsdag 20 maart 2012 om 09:52
jaa ik kan ook echt niet wachten om het straks helemaal ingericht en al te zien!
het verbaaste me ook hoe snel we het erover eens waren met alles
moet wel eerlijk bekennen dat ik er best tegenop zag om te shoppen voor meubels,ik ben iemand die dan weer geen keuze kan maken haha
nu de laminaatvloer nog....
het verbaaste me ook hoe snel we het erover eens waren met alles
moet wel eerlijk bekennen dat ik er best tegenop zag om te shoppen voor meubels,ik ben iemand die dan weer geen keuze kan maken haha
nu de laminaatvloer nog....
woensdag 21 maart 2012 om 11:36
quote:Ivetje schreef op 07 maart 2012 @ 12:49:
Ik heb nog nooit een bank met losse hoezen gehad. En ook nooit gemist eigenlijk
Ik had hiervoor ook banken met vaste stoffering, nu heb ik de "losse" hoes ontdekt en wil niet anders meer.
Maar goed, ik wilde een witte/lichte kleur, en geen leer.
Ik heb nog nooit een bank met losse hoezen gehad. En ook nooit gemist eigenlijk
Ik had hiervoor ook banken met vaste stoffering, nu heb ik de "losse" hoes ontdekt en wil niet anders meer.
Maar goed, ik wilde een witte/lichte kleur, en geen leer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”