computerprobleem: tekens in hotmail

02-08-2010 17:54 5 berichten
Hoi

Mijn zus belde net dat ze in Hotmail opeens niet meer de juiste tekens krijgt als ze desbetreffende toetsen indrukt. Dus bijv. geen @ teken meer als dat moet en ook bijv. het ? is niet meer te vinden.

In Word doet de computer dit nog wel goed, en we hebben geprobeerd het met Alt + Shift te wijzigen maar dat werkt ook niet.

Weet iemand raad??

Groeten,

Judith
Alle reacties Link kopieren
ctrl + shift
Hoi Judith,

gebruikt je zus een laptop? Laptops hebben namelijk vaak een toetscombinatie om het toetsenbord in numeric keypad - mode te zetten het rechtergedeelte van het keyboard grofweg begrensd aan de bovenkant door de toetsen met 8 en = en aan de onderkant detoetsen met , en / Met mijn eigen laptop ben ik een keer tegen dat probleem aangelopen en toen dacht ik ook "wat nu weer?" Natuurlijk weet ik al niet meer wat bij mij de geheime toetscombinatie was. Maar ik weet nog wel dat een van de gebruikte toetsen de Fn was.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Het kan ook zijn, dat had ik namelijk een keer, dat haar toetsenbordteken (rechtsonderin beeld te vinden, naast je tijd, datum etc) kan dus zijn dat die op NL staat ipv verenigde staten. Als je dat veranderd, doet hij weer normaal
Waarschijnlijk heeft ze per ongeluk shift+ctrl ingedrukt, nogmaal drukken en het probleem is weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven