Daar gaat ie weer

26-12-2011 16:10 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
De kerstboom, richting kelder.

Het mag dan nogal 'vroeg' zijn om de kerst-bende weer te verkassen naar beneden, maar ben gewoon kláár met dat gevaarte weer.

Vreemd? Hij/zij heeft lang genoeg gestaan, precies 20 dagen en dat is mij lang zat.

Wanneer gaan jullie de kerstboel weer opruimen?
Normaliter tussen 1 en 6 januari. Maar hier hebben de lampjes het net begeven dus ik denk dat hij morgen of overmorgen exit gaat....
Die van mij gaat ook 1 jan de zolder weer op. Hij staat van 1 dec, dus dat is wel lang genoeg. Ik mis mijn vloerlamp die op die plek hoort te staan wel een beetje nu. Mijn gourlande blijft wel nog een paar dagen op de vensterbank liggen. Dat heeft nog wel wat gezelligs, in deze donkere dagen
quote:snoopylynn schreef op 26 december 2011 @ 16:35:

1 januari trek ik de stekker eruit en zet ik het boompje met ballen en al op zolder. Doek erover en volgend jaar hop stekker er weer in. Lekker snelHier ook, wel zo makkelijk
Vorig jaar stond ie er tot april =D
Op de laatste dag van de kerstvakantie pakken we hem weer in.

Onze boom hangt vol met kerstmisknuffelsleutelhangers en zwartepietjes van verschillende supermarktketens. Plus gouden en bronskleurige slingers en een rode piek. En nog wat goud/glitterfrutsels.

Vrolijk en warm, ook overdag zonder lampjes.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven