Daar gaat ie weer

26-12-2011 16:10 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
De kerstboom, richting kelder.

Het mag dan nogal 'vroeg' zijn om de kerst-bende weer te verkassen naar beneden, maar ben gewoon kláár met dat gevaarte weer.

Vreemd? Hij/zij heeft lang genoeg gestaan, precies 20 dagen en dat is mij lang zat.

Wanneer gaan jullie de kerstboel weer opruimen?
2 januari 2012.
1 januari.
Da's rap! Ik doe m pas weg met Driekoningen... Tráditie ende zoo...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ergens aan het einde van de week denk ik.

Heb trouwens een boompje van een turf hoog
Jeetje, kerst is nog niet eens voorbij!!

Hier blijft ie nog wel een tijdje staan.
Meestal pas na half januari. Het is nog steeds de donkere tijd van het jaar en dan zijn al die lichtjes gezellig.
Ik heb niets gedaan aan kerstversiering. Scheelt weer opruimen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En daar kom ik nu ook achter Elninjoo... met de lampjes aan was het voor mijn gevoel, wel een stuk gezelliger 'zitten'.
Dat is wel héél snel zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb paarse, witte en zilveren ballen gekocht, maar ik vind het helemaal geen warme boom. 's Avonds staat het nog wel mooi met al die lampjes, maar overdag is het een kille boom.

Volgend jaar gewoon de matgouden en bronzen ballen. Staat veel gezelliger.
Nu al weg? Oh, hier gaat ie met een beetje massel 1 januari weg.

WIj hebben een kerstboom met kluit, bij de kweker vandaan, en moet eerlijk toegeven, hij doet het beter dan alle andere kerstbomen met kluit die we afgelopen jaren hebben gehad.

En deze was nog goedkoper ook dan de officiele tuincentra ( Intratuin bv) .

Maar 1 januari ben ik er echt wel weer op uitgekeken, en wil ik mijn woonkamer in orginele staat terug hebben, hij is en blijft een flinke "sta in de weg".

( De hond heeft eerst een paar dagen met argus ogen er omheen gelopen, van wat is dát nu invredesnaam weer )
Ik zou hem inderdaad nu wel weg willen halen, ik kijk al weer uit naar die ruime huiskamer en dat al die troepjes weg zijn. Ik denk dat het voor O&N allemaal wel weg is
Hij staat hier nog geen week, dus hij mag tot na oud en nieuw blijven.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 december 2011 @ 16:23:

Ik heb niets gedaan aan kerstversiering. Scheelt weer opruimen.

Precies zo dacht ik er ook over

En deze dagen zit ik toch bij familie. Bovendien heb ik geen idee waar mijn oude kunstkerstboom ergens ligt. Of nouja ik heb wel een idee maar t valt niet mee om daar te gaan kijken.

Later als ik groot ben ga ik wel een keertje zoeken.
quote:Sam32 schreef op 26 december 2011 @ 16:25:

Ik heb paarse, witte en zilveren ballen gekocht, maar ik vind het helemaal geen warme boom. 's Avonds staat het nog wel mooi met al die lampjes, maar overdag is het een kille boom.

Volgend jaar gewoon de matgouden en bronzen ballen. Staat veel gezelliger.Ik heb altijd mooi rood met zilverkleurig.
Ik heb hem ook vandaag weggehaald. Er moest plaats worden gemaakt voor de box, die ik hopelijk snel nodig ga hebben.
Morgen gaat hij weg, daarna mijn ramen zemen alles weer op zijn plek zetten. heerlijk weer die ruimte.
1 januari trek ik de stekker eruit en zet ik het boompje met ballen en al op zolder. Doek erover en volgend jaar hop stekker er weer in. Lekker snel
Ja en?
quote:redband schreef op 26 december 2011 @ 16:28:

[...]

Ik heb altijd mooi rood met zilverkleurig.Is ook erg mooi en warm, rood.
Waarschijnlijk 31 december, kan hij mooi op het vuur.
Hier geen boom, maar versiering gaat nog niet weg. Pas tegen Driekoningen . . . . . . . . . . .
Ik denk dat hij morgen wel weggaat... poes zit er steeds in, dus erg ontspannend is het niet. Verder is hij helemaal ingezakt en na 18 jaar wordt het tijd voor een nieuwe neppert... de boom gaat dus naar de vuilstort en de ballen, wat er van over is na tig keer omvallen door poes, ruimen we op.
Heb net alles weer opgeruimd. Heerlijk!
You know my name, not my story!
Ik vind drie weken, hooguit vier, genoeg. Daarna gaat hij vervelen. Over-exposure.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven