daknok dakkroon dakpunt daktop... hoe heet dat nou!!

zaterdag 8 mei 2010 om 11:02
Zo'n ding voor op je tuinhuisje. Zo'n punt van zink of hout voor op de top van het dak van je tuinhuisje bij zo'n piramidedak.
Ik google me suf maar kan geen site vinden die die dingen verkoopt!
Praxis had ze niet en GAMMA op dit moment ook niet dus ik wil er ff eentje online kopen maar waaaar!?
Iemand uberhaubt een idee over de juiste benaming van zo'n ding?
Hier te zien op het dak van een huisje net als die van ons:
Ik google me suf maar kan geen site vinden die die dingen verkoopt!
Praxis had ze niet en GAMMA op dit moment ook niet dus ik wil er ff eentje online kopen maar waaaar!?
Iemand uberhaubt een idee over de juiste benaming van zo'n ding?
Hier te zien op het dak van een huisje net als die van ons:

zaterdag 8 mei 2010 om 11:34
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 mei 2010 @ 11:32:
Zonder bolletje issie wel okee. Of je zet er zo'n windhaantje op Ow dat vind ik altijd zo gezellig staan zo'n windhaantje. Kan er ook niks aan doen.
Zonder bolletje issie wel okee. Of je zet er zo'n windhaantje op Ow dat vind ik altijd zo gezellig staan zo'n windhaantje. Kan er ook niks aan doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 mei 2010 om 13:25
quote:twompie schreef op 08 mei 2010 @ 13:19:
mjaaah maar zo'n koperen bolletje vind ik wel vrij ernstig.
Zwart of desnoods dan zink kan ik nog wel negeren maar koper blergh nee lelijk.Even verven?
mjaaah maar zo'n koperen bolletje vind ik wel vrij ernstig.
Zwart of desnoods dan zink kan ik nog wel negeren maar koper blergh nee lelijk.Even verven?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 mei 2010 om 16:11
Suus
Ik hoef nooit meer zo'n windhaan/windkoe/windeekhoorn... woon aan de kust en het waait hier ALTIJD. Zit je in het tuinhuis, gaat het de hele tijd krrr kkkrrrrrrr boven je hoofd. En hoe verroester dat ding werd, hoe meer het kraakte.
Sapphman heeft er nieuwe shingles opgemaakt (geen idee hoe).
Dus: aan deze post heb je niks eigenlijk.
Ik hoef nooit meer zo'n windhaan/windkoe/windeekhoorn... woon aan de kust en het waait hier ALTIJD. Zit je in het tuinhuis, gaat het de hele tijd krrr kkkrrrrrrr boven je hoofd. En hoe verroester dat ding werd, hoe meer het kraakte.
Dus: aan deze post heb je niks eigenlijk.
zaterdag 8 mei 2010 om 19:58
quote:sapphire schreef op 08 mei 2010 @ 16:11:
Suus
Dus: aan deze post heb je niks eigenlijk.Huh?
Suus
Dus: aan deze post heb je niks eigenlijk.Huh?